B

Yüzbaşı
12 Temmuz 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme (?)
23 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
B
10 yıl
DH **B_A_R_I_S** sergisi
B
11 yıl
Logitech Rumlepad 2
merhaba arkadaşlar..

Logitech Rumlepad 2 joystick var.yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.en son bir hafta önce kullanmıştım fakat sabahtan beri uğraşlarıma rağmen bir türlü çalıştıramadım..

usb bağlanan adaptöründen durmadan ışık yanıp sönüyor yalnız joystick'in kendisinden tık yok ve adaptörü usb'den çıkardığımda sinyal arama ışığı yanıp sönüyor.Adaptörü taktığım an ise joystickte tepki yok.. titreşim denetleme tuşu bastığımda sorun yok.driver güncel sürümüde kurdum yine olmadı..

başına böyle birşey gelmiş ya da sorunu çözümünü bilen var mı?

Teşekkürler..
B
11 yıl
Twitter,Foursquare vb. Sitelere Giremiyorum..
Bugün hazırkart olan hattımla gençTarife'ye geçiş yaptım.Bilindiği üzere 50 kuruşdan sonraki kullanımda 15mb sınırına kadar bedava..

Düne kadar mini(günlük) tarifeden kullanıyordum.Fazla telefonda internet kullanmadığımdan ve hergün kullanmaya gerek duymadığım için yetiyordu ve m.twitter yada m.forusquare sitelerine rahatlıkla girebiliyordum.Fakat gençTarife'ye geçip bu belirttiğim sitelere girmek istediğimde şuan giremiyorum.

Acaba bir sınırlamam mı var yoksa benim eksik bildiğim ve uygulamadığım birşey mi var ?

Telefon:Samsung C3303K Champ

Cevaplarınız için şimdiden Teşekkürler..
B
12 yıl
Kasa Tavsiyesi Lütfen
150 liraya kadar kasa tavsiye edebilir misiniz?

Psusuz , geniş ve iyi bir soğutması olacak.

Belirttiğim fiyat aralığında herhalde Dark Falcon - Dark Racer ve Aercool AE-VX9-PRO var.

bide hb' de indirimde olan Lian Li PC-K56 modelini gördüm.Yani anlayacağınız seçim yapmakta zorlanıyorum.

kullanıcı yorumları ve görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim
B
13 yıl
Fifa 2010 ilginç ve komik bir goll:))
http://video.donanimhaber.com/avc-view.aspx?videoid=778&categoryid=0#

bu goldan sonra oyunu kaldırmayı düşünmedim deil hani..
B
13 yıl
İntel E6300 ve İntel 7300
Selam arkadaşlar önerilerinize ihtiyacım var.

Şuan elimizde olan işlemci E2140(OC yok)


Bu intelin piyasaya yeni sürdüğü yeni E6300 ile E7300 işlemci arasında sadece ön bellek farkı var anladığımız kadarı ile

1)Başlıkta belirttiğim 2 işlemcide performans bakımından çok fark görülür mü?

2)Ayrıca E2140 tan E6300 terfi etmek gereksiz gibi mi ?

yukarda belirttiğim gibi OC. falan yapılmayacak




Şimdiden Teşşekürler cevaplarınız için
B
13 yıl
nvlddmkm.sys bad blue screen
< Resime gitmek için tıklayın >

NX8500GT TD256E/D2 model ekran kartında bu hatayı alıorum ama öle belli başlı süre veya uygulamada olmuor mesela saatlerce oyun oynarken olmayabilior ama bazende oyunun daha ilk 5-10 dksında ekran bi gidip gelior sürücü falan kurtuldu dior sonra bu mavi ekran hatasını alıorum.bazende bilgisayar bi kaç gün durmaksızın çalışır halde olduğu zaman normal internette falan gezerken bu hatayı alıorum.

yani belli başlı bi zaman veya uygulamalarda bu uyarı ile karşılaşmıorum.

sürücü olarak cdsinde çıkan 158.18 sürüm driver ile de denedim şuanki son sürümlede denedim zsoft ile sürücüleri uninstaller ederek ilk önce dosya falan bırakmadım bilgisayarda anlıcağınız.hatta ve hatta sitelerde dolaşan bütün çözüm önerilerini denedim.nv_disp(İNG) veya expand.exe gibi..

en son çare herşeyi denemiş olarak bide size sorayım dedim.

şimdiden teşekkürler
B
14 yıl
[9600 GT] bi sorum olacak bakabilir misiniz
merhaba arkadaşlar

elimizde bi anakart var Gigabyte GA-945GCMX-S2 v6.6 die.işlemci e7200 var üzerinde ram 2gb psu thermaltake 470w.

gelelim soruya şimdi bu sisteme 9600 GT alıp anakarta taksak uyuşmazlık falan olur mu veya anakartın çip setinden dolayı performans düşüklüğü gibi sorunlarla karşılaşırmıyız?

ona göre ilk etapta ekran kartı yenilenecek.sevdiğim saydığım bi abimin bana yönelttiği bi soruydu bu bende araştırdım ilk etapta bu 2 bileşen arasında bi bilgiye ulaşamadım size danışmayı uygun gördüm.bunu da belirtiyim şuan 8500GT var elinde ve sorunsuz kullanıor ama bu yeni ekran kartlarında bu şekilde bi sorunla karşılaşacağımızı bilmediğim için bi fikir beyanında bulunamadım kendisine.

cvplarınız için şimddien teşşekürler
B
14 yıl
Yeni Sistem kurulacak;GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZ
arkadaşa yeni sistem kurucaz aşağıda yazılanları seçtik.görüş ve önerileriniz her konu başlığında olduğu gibi bizim için önemli olduğundan size danışmadan iş yapmayalım dedik

İŞLEMCİ: intel E5200 2,5Ghz 2MB CACHE 800FSB 45NM
ANAKART:MSI P31 NEO2 DDR2 800MHZ 1333FSB 775 KATI KAPASITOR
RAM:CORSAIR 2 GB (2x1) 800MHZ DDR2 XMS2 6400 CL5
HDD: SEGATE 500GB 32MB SATA2 7200.11 NCQ
EKRAN KARTI:zotac 9600GT GDDR3 512MB 256BIT
PSU: HIGH PERFORMANCE 430W

geri kalanlar mevcut zaten.OVERCLOCK veya CROSSFİRE yapılmıcak.işlemci de arkadaşa yeterli şuan core 2 duo lara 2009da geçmeyi düşünüor.


Alternatif olarak aklımızda olanlarda var onlarıda belirtiyim ama bu alternatifler yukarda yazdıklarıma göre ii veya gerek yok die yazarsanızda sevinirim.Ayrıca önericeğiniz donanımlar olursada bunuda belirtiyim aralarında uçuk fiyatlar olmasın çünkü bütçe 750 veya en fazla 800 zorlayabiliriz.

1-Anakart seçimini yaparken bu fiyata kapasitör bi anakartımız olsun dedik ve ram desteği 800 mhz ve altı olarak bildiğimiz halde MSI P31 NEO2 seçtik ama buna alternatif olarak GİGABYTE P35-S3G ICH9R anakartı da bi kenara koyduk.bu anakartında ram desteğinin 1066 mhz desteklediğiini bilioruz.bu 2 anakart arasında 20-25 YTL fark olduğu halde hangisi daha ii bir seçim olur.MSI ın ram desteği 800 mhz kadar ve kapasitör bir anakart,GİGABYTE ise ram de 1066 mhz desteklior ama kapasitör bi anakart deil.yani değer mi?

2-PSU olarakta şu şekilde bir düşünce sardı bizi.kasamız var tamam seçtiğimiz psu yerine acaba THERMALTAKE VG8400BNS WING RS 101 400W Mid TOWER kasa da mı seçim yapsak.kasa içinde mevcut olan psu tam 400 watt mı yani termaltake marka sonuçta bu konu hakkında da tam bilgi sahibi olmadığımız için psu mu yoksa yeni kasa mı alınsa seçiminiz nasıl olurdu? sonuçta söz konusu olan 9600 GT ekran kartı olunca böle bi sıkıntıya sokuor bizi.bide bu seçimi yaparken yazılanlara göre bi soru işareti daha oluşturdu bizde bu 2 anakartta normal midi ATX kasalara sığıor mu?hele GİGABYE 5 pcı yuvasını göz önünde bulundurursak uzun bi anakart gibi görünüor.

3-Seçilen ürünlerde de uyuşmazlık var mı?ben baya araştırdım uyuşmaz bilgisi ile karşılaşmadım.


çok soru sordum biliorum ama benim düşündüklerimide sizle paylaşarak danışıyım dedim.bundan dolayıda kafamda çok soru işaretleri belirdi

şimdiden tşkler..
B
14 yıl
Windows fotoğraf galerisinde resimleri açınca... ( YARDIM ) - ÇÖZÜLDÜ -
Merhaba Arkadaşlar

Sorundan daha çok can sıkan bi durum ile karşı karşıyayım.resimlerimi windows fotoğraf galerisinde aç dediğimde resimlerde sarı ton ağır basıor ama mesela neronun fotoğraf programı ile açtığımda bu sorun ile karşılaşmıorum.aşağıda da resim ile belirttim. (yani nero ile açılan resim doğru olan resim tonu oluyor)

sorun nedir?şimdiden tşkler.


< Resime gitmek için tıklayın >
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.