| 4 ay once vatandandan aldigim g432 kulaklik 3 ay once bozuldugu icin degisimi gerceklesti. Ve 3 ay sonra bu urunde bozuldu. Sol tarafi calismiyor. Para iadesi talebinde bulunabilir miyim? |
| 4 ay once vatandandan aldigim g432 kulaklik 3 ay once bozuldugu icin degisimi gerceklesti. Ve 3 ay sonra bu urunde bozuldu. Sol tarafi calismiyor. Para iadesi talebinde bulunabilir miyim? |
| Elimdeki gigabyte 1660s gaming oc ekran kartına 4500tl den alıcı çıktı. Satıp series s almak mantıklı olur mu? Online oyun pek oynamam daha çok single tarzı oynarım. Zaten pcyede gamepad takıp oynuyorum. Sizce ne yapmalıyım? |
| Boyum 1.90 kilom 120kg ideal kiloma ulaşmak istiyorum ama pandemiden dolayı spor salonlarına gitmeye korkuyorum. Evde zayıflayabilir miyim? Nasıl bir yol izlemeliyim? |
| Bütçem 350tl kasalardan pek anlamam. Sharkoon tg4 almayı düşünüyordum. Bi arkadaşım 350ye mb520 yi vereyim dedi. Sizce bu kasa alınır mı? |
|
Bütçem max 400 Sadece kasa arıyorum. Suan everest eagle kasa kullanıyorum. Sistemim ise şöyle. R5 1600af Anakart gigabyte b450m s2h 8x2 ddr4 3000mhz ram Psu sharkoon 650w 80+ İşlemci sogutucusu gamepower windrunner. (Kasaya bu sogutucu yüzünden fan takamıyorum) Ekran kartı gigabyte gtx 1660s gaming oc Linkteki kasayı buldum sizce uygunmudur? Başka önerileriniz varsa bekliyorum. https://www.vatanbilgisayar.com/xigmatek-helios-rainbow-led-seritli-usb-3-0-midt-atx-gaming-kasa.html |
|
r9 270x ekran kartım bozuldugu için yeni ekran kartı bakıyorum. Sistemim şöyle: r5 1600af Anakart:gigabyte b450 s2h Ram 2×8 ddr4 3000mhz Psu: Sharkoon sph 650v2 650w 80+ Monitör: Samsung c396 72hz 1080p curved Önerilerinizi bekliyorum. Edit bütçe 2100tl oldu. |
| sapphire toxic r9 270x 4gb ekran kartım var sizce ederi nedir ve ne kadara satmalıyım? piyasasını bilmiyorum. yardımcı olursanız sevinirim. |
| İ5 2400 3.1ghz işlemcim var. Sogutucusu yok. Sizce ne kadar eder? 150tlye satmayı düşünüyorum. Sizce çok mu olur? |
|
İşlemci ram ve anakart alacagım. Almadan önce sizede bir danışmak istedim. Su anki sistemim i5 2400 3.1ghz işlemci Ram 8gb ddr3 Ekran kartı r9 270x 4gb Sharkoon 650watt 80 plus psu Kasa everest eagle Almayı düşüdügüm parçalar R5 1600 12nm Gigabyte b450 sh2 anakart Gskill ripjaws 8gb ddr 4 3000mhz ram Rami en gec 1-2 ay sonra bi 8gb daha almayı düşünüyorum. Ekran kartınıda bütçem olunca en kısa sürede degiştirecegim. Suanki monitörüm samsung cf396 Bu yazdıgım parçalar alınırmı? Yada bütçem dogrultusunda önerilerinize açıgım. |
| Bende lg g6 var bi tane abim iphone 6 sı ile takas yapmak istiyor. Sizce takas yapayım mı?? |