Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 10 misafir, 4 mobil kullanıcı
143681
Cevap
5903962
Tıklama
180
Öne Çıkarma
Cevap: PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (5454. sayfa)
P
2 yıl (29144 mesaj)
Yarbay

< Resime gitmek için tıklayın >

Xbox'cılar olarak Hellblade 2'yi bu şekilde bekliyoruz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 19 Mayıs 2024; 3:7:5 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
2 yıl (14738 mesaj)
Yarbay

Sen eskide kalmışsın dostum, Ps nin neredeyse tüm güçlü oyunları Torrentlerde dolaşıyor şuan




_____________________________

Eski kullanıcı adı: SW4RTHY

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Shingo Yabuki
C
2 yıl (39937 mesaj)
Yarbay

call of duty adını duyan xbox'a koşuyor

https://x.com/bossshawnX/status/1792114414252171490



D
2 yıl (2663 mesaj)
Yarbay

Series x üzerinden LG oled tv de hell blade 2 trailer ı grafik olarak baya üst düzey gözüküyor.Umarim kalan alanlarda da iyi olurda güzel bir oyun oynarız.Ps tarafıda artık ağır topları ortaya çıkartmalı,uzun süredir sessizlik var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
2 yıl (10845 mesaj)
Yarbay

KAMI benim düşüncelerimi yazmış resmen.

Nixxes bütün övgüleri hak ediyor.

https://x.com/Okami13_/status/1791890547457548443


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
2 yıl (2995 mesaj)
Yarbay

2 yıl sonra oynuyorsunuz bro, ha bazen de bug dolu olarak oyunlar torrente düşüyor onları oynuyorsunuz. Ha gerçi size sıkıntı değil xbox tayfa alışık bug dolu yarım yapılmış oyunları oynama bknz: starfield, redfall


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SW4RTHY
S
2 yıl (2995 mesaj)
Yarbay

Playstation paraları çöpe atmıyor, yoktan varediyor. Xbox ise dev stüdyoları alıp batırıyor bazen de kapatıyor. fark da orda zaten.




Bu mesajda bahsedilenler: @Asahi Breweries
A
2 yıl (13569 mesaj)
Yarbay

70 dolara cod alacağıma 450 dolara 2-3 yıl içinde değiştireceğim konsol alıp bunun üzerine de her ay 10-15 dolar da gamepass'e vereceğim sırf cod oynamak için ve oyun benim olmayacak bile evet çok mantıklı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 yıl (1775 mesaj)
Binbaşı

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Görseller harika duruyor Sony tarafında horizon ve Spiderman 2 ile nextgen tadını aldık diğer firmalar da ellerindeki su next gen dediğimiz oyunları göstersinler artık iyice sıçtı sıvadılar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
C
2 yıl (39937 mesaj)
Yarbay

her sene çıkan bir oyun için çok mantıklı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Angry Toad
A
2 yıl (13569 mesaj)
Yarbay

2-3 seneye yeni konsolu da alınca birkaç yıl içinde bin küsür dolar harcamaktan mantıklı bence.




Bu mesajda bahsedilenler: @Caped 117 Crusader
H
2 yıl (5863 mesaj)
Yarbay

Ninja Theory: Bas kardeşim kromatik bas...


Oyuna lafım yokta şu kromatik denen zillet oyun dünyasından acil silinmeli. Bu nedir ya iyi gene çılkı çıktı bunun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mg3
K
2 yıl (1604 mesaj)
Binbaşı

Güzel gözüküyor. Oyun yüksek puan alsın gamepass’im olsada steam’e para verip alacağım vallahi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KutsalNova -- 19 Mayıs 2024; 22:12:34 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mg3
M
2 yıl (3140 mesaj)
Yarbay

Görüntüleri gördüğümde aklımdan aynı düşünce geçti benim de. Oyunlara girdiğimde yaptığım ilk şey ilk şey grafik ayarlarından bu berbat efekti kapatmak oluyor. İşin ilginç kısmı bu chromatic aberration denilen efekt wiki'de yazdığına göre, lensin tüm renkleri aynı uyumda gösterememesinden kaynaklanan bir sorun.

Gerçekçiliği bozan oyunlar için hiçbir manası olmayan bu rahatsız edici efekti geliştiriciler ısrarla neden kullanıyor anlamış değilim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MisterX06 -- 20 Mayıs 2024; 1:39:28 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Himurajutsu
B
2 yıl (3956 mesaj)
Yarbay

Tek çekim olmasını hedeflemişler herhalde oyuna meta 80 ve üstü bekliyorum daha iyisi de çıkabilir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ButcherX -- 20 Mayıs 2024; 2:16:42 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: RocK__StaR



Bu mesajda bahsedilenler: @mg3
C
2 yıl (39937 mesaj)
Yarbay

I
2 yıl (11502 mesaj)
Yarbay

Günaydın, kulaklarımı açtım bu hafta Playstation konferans duyurusu bekliyorum Sony den
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intergalactic_1907 -- 20 Mayıs 2024; 9:9:26 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @alican88
A
2 yıl (8132 mesaj)
Yarbay

Tebrikler persona..bu ligin bu sezon tiyatrodan ibaret oldugunu fenerbahce dun bizi ezerek gosterdi..neyleyim anadolu takimini yenerek sampiyonlugu..buyuk takimlar bu maclarda buyuklugunu gosterir..ezeli rakibini,sampiyonluk mucadelesi verdigin rakibini,sansasyonel hakem kararlarinin oldugu ligde, evinde 10 kisi kalmasina ragmen yenemiyorsan birde ustune rezil bir futbol oynuyorsan sampiyonum demeyeceksin..sahsen bir fanatik gs li olarak haftaya konyayi yensek dahi sampiyonlugumuza sevinmeyecegim..bugun puanlar esit olsaydi fenerbahce bizi ezip sampiyon olmustu..benim icin bu sezonun sampiyonu fenerbahcedir.. 👏 👏



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Persona_6