Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
154
Cevap
0
Tıklama
340
Öne Çıkarma
Park Halindeki Aracıma Çarpıp Kaçtılar. Yapılması Gerekenleri Anlatıyorum RESİMLİ!

B Beetle Juice Konu Sahibi
geçen yıl (1322 mesaj)
Merhaba arkadaşlar,

Park halindeki aracımı iş çıkışı eve döndüğümde şu şekilde buldum.

< Resime gitmek için tıklayın >

Daha sonra arabanın sağına soluna baktım hani arkadaş telefon falan bıraktı mı diye. Tabi ki telefon vs. yok kaçmış maalesef çok ahlaklı arkadaşımız. Ben de kendisini güvenlik kamerasından tespit ettim.

Videoyu izlemek için tıklayınız

Daha sonra polis çağırdım tutanak tutturmak için, tutanak aşağıdaki gibi olmalı arkadaşlar. Polis karşı tarafın suçlu olduğunu yazmalı mutlaka tutanağa burası önemli.

< Resime gitmek için tıklayın >

Şimdi normalde benim arabama çarpan 61 plakalı şahıs kaçmasaydı veya telefon numarası bıraksaydı, duruma ve konuşma şekline bağlı olarak zararımı karşılatmayabilirdim ki arabanın masrafı zaten 100 lira.

Şimdi sigortacım ile görüştüm, masrafı kasko şirketinden karşılatacağım. Kasko şirketi karşı tarafın sigorta şirketinden ödemeyi alacak. Bu sene yaptırdığı sigorta ücreti ikiye katlanacak artı olarak vurup kaçtığı için ceza almasını sağlayacağım.

Biraz uğraştırıcı bir iş farkındayım ancak vurup kaçınca kurtulamayacağını ahlak abidesi abimiz öğrenmiş olacaktır diye umuyorum. Umarım kimse aynı durumu yaşamaz ancak yaşanırsa eğer arkadaşlara bir örnek olur.



En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
61 plaka
Yoruma Git
Donald Draper - geçen yıl +297
Park yerinde kendi aracım içinde beklerken önümdeki araca gözümün önünde bir kadın çarptı. kendi aracına baktı birşey yok bindi aracına. Bende aldım telefo...
Yoruma Git
Yorumun Devamı eloq - geçen yıl +71
Aracınızın tramerinde kayıt görüneceği için değer kaybı, bu işlerle uğraştığınız için de manevi tazminat davalarını açmayı unutmayın.
Yoruma Git
Aranel Ciryatan - geçen yıl +48

S sadri.abi
geçen yıl (3227 mesaj)
adam inip bakmamış bile, belki çarptığının haberi yok.

olabilir mi sizce ?



Bu mesaja 3 cevap geldi.

B Beetle Juice Konu Sahibi
geçen yıl (1322 mesaj)
Diğer kamera açısından konunun farkında olduğu açık şekilde görünüyor. Plakası belli olmasın diye diğer açıdan videoyu koymadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sadri.abi

S sadri.abi
geçen yıl (3227 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Beetle Juice

Diğer kamera açısından konunun farkında olduğu açık şekilde görünüyor. Plakası belli olmasın diye diğer açıdan videoyu koymadım.
anladım,

Geçmiş olsun, bence doğru olanı yapıyorsunuz. Hatta vekalet verin dava falan açılacaksa avukat masrafını da ödesin hanzo.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Beetle Juice Konu Sahibi
geçen yıl (1322 mesaj)
Teşekkür ederim, keşke ahlak seviyemiz biraz yüksek olsaydı da bunlarla uğraşmasaydım.




Bu mesajda bahsedilenler: @sadri.abi

C claisdozan
geçen yıl (4850 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sadri.abi

anladım,

Geçmiş olsun, bence doğru olanı yapıyorsunuz. Hatta vekalet verin dava falan açılacaksa avukat masrafını da ödesin hanzo.

Alıntıları Göster
Aynen öyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Kafam Kasınıyor
geçen yıl (191 mesaj)
faydali konu





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


O Okoray
geçen yıl (95 mesaj)
Geçmiş olsun.
Vurmayı unuttum dur şuna vurup geleyim der gibi yapmış. Çok saçma.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D defiant82
geçen yıl (6517 mesaj)
Geçmiş olsun da araçta bişey yok gibi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R Riquelme6
geçen yıl (215 mesaj)
Geçmiş olsun hocam. Faydalı bir konu çok teşekkürler. Umarım kullanmaya gerek kalmaz ama durusn kenarda. Up.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Donald Draper
geçen yıl (4221 mesaj)

G Gunpower-storm
geçen yıl (3217 mesaj)
Böyle kaza yapabilmek için geri giderken telefona bakmak felan gerekiyor, bir de o hızla neden birisi manevra dönüşü için geri gitsin? Aynaya bile mi bakmamış?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Aranel Ciryatan
geçen yıl (1012 mesaj)
Aracınızın tramerinde kayıt görüneceği için değer kaybı, bu işlerle uğraştığınız için de manevi tazminat davalarını açmayı unutmayın.




D deathless66
geçen yıl (232 mesaj)
Bunun bir benzeri geçen yıl başıma geldi beyaz 34 plaka bi clio vurup kaçmıştı karakola gidip görüntüleri verdim. 2 gün sonra döndü kendisine epey bi kaydım telefonda randevulaştık yaptırmak için. Bir de ne göreyim 70 yaşında bi amca....





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S SPAWN-TheUndead
geçen yıl (212 mesaj)
Çarptığının farkında olmamasına imkan yok. Peşini bırakmayın, alsın cezasını.




D dfk24
geçen yıl (3782 mesaj)
Hocam peşini bırakma. Utanmaza bak insanlar dişinden tırnağından artırıp araba alıyor Şoparın biri gelip vurup kaçıyor.

Donuna kadar al hocam





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M MetalWave
geçen yıl (4184 mesaj)
keşke güvenlik kamerası olacak kadar şanslı olsak.




M MaDMaxiBo
geçen yıl (13182 mesaj)
kamera önemli...

araca bir hafta kayıt yapacak iki kamera sistemi kurayım dedim de mikro sd kartların hafızası yetmiyor.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

S sfzb67
geçen yıl (15911 mesaj)
iki kerede benim aracıma park halindeyken çarptılar ikisindede şikayetçi oldum polis bişey bulamadık diye rapor tutmuş savcı dosyayı kapattı.
Bu arada savcı beni çağırdı ve dosyayı kapatıyorum dedi ben kapatmayın dedim o zaman seni 10 günde bir buraya çağırırım gelişme varmı diye sorarım dedi şaka gibi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Dersah.
geçen yıl (2115 mesaj)
Böyle böyle akıllanacaklar. Azminiz için tebrik ederim hocam. Sen ben uğraşmadıkça bu kitledeki umursamazlık sürer gider.