Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
498
Tıklama
0
Öne Çıkarma
League of Legends’ta kalkan süreleri dengeleniyor
E
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Özellikle suikastçı şampiyonları tek bir hamlede devre dışı bırakan kalkan mekanikleri değişiyor. PBE yamasındaki güncellemeye göre kalkan süreleri dengeleniyor.

Bu yılın büyük bir bölümünde meta olarak Kızgın Buhurdanlık’ı izledik. Kalkan veren destek şampiyonları öncelikli tercihler arasında yer almış, nişancılarını güçlendiren bu şampiyonlar tek başlarına oyunun kazanmasını sağlamıştı. Orta koridorda dahi Karma ve Orianna gibi şampiyonlar tercih edilirken bu meta Buhurdanlık’ın dengelenmesiyle geride kaldı. Yine de kalkan süreleri hala oyunda büyük bir önem taşıyor.

Suikastçı şampiyonları adeta bıktıran Karma, Lulu ve Janna gibi şampiyonlar, kalkan sürelerine yapılan değişikliklerle ağır bir nerf yemiş oldu. Güncellemeler şu şekilde:

Janna
Fırtınanın Gözü’nün sağladığı kalkan, 5 saniye içerisinde azalarak bitecek.
Karma
Esin’in kalkan süresi 4 saniyeden 2.5 saniyeye düşürüldü.
Lulu
Yetiş, Pix!’in kalkan süresi 6 saniyeden 2.5 saniyeye düşürüldü.
Orianna
Komut: Koru’nun kalkan süresi 4 saniyeden 2.5 saniyeye düşürüldü.

Kalkan sürelerinin dengelenmesi daha önce de geliştirici bloğunda açıklanmıştı. Nişancıların dengelenmesinin ardından destek şampiyonlarına yapılan bu değişiklik de alt koridorun oyuna olan etkisini farklı bir kanala yönlendirecek. Böylelikle oyun yapan şampiyonların yükselişe geçtiğini görebiliriz. Tüm şampiyonların kalkan süreleri 2.5 saniyeye düşse de en ağır darbeyi Lulu aldı. Her yeteneği işlevselliğe yönelik olarak kullanılabilen şampiyon yine de orta koridorda oynanabilir. Tüm bu değişikliklerin PBE yamasında yayınlandığını, oyuna gelene kadar rakamlarda değişiklik olabileceğini de not düşelim.

kaynak:http://5mid.com/haber/league-of-legends-kalkan-sureleri-dengeleniyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermandgn -- 6 Haziran 2018; 3:50:31 >

C
6 yıl
Binbaşı

Her yeteneği işlevselliğe yönelik olarak kullanılabilen şampiyon yine de orta koridorda oynanabilir.

Şu 5mid deki insanlar kadar saçma tahminler yürüten insanlar görmedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
6 yıl
Yarbay

Oha 6 saniyemiymiş lulunun kalkanı



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

A
6 yıl
Yarbay

Karma ölmeye başlamıştı iyice ölecek heralde.



N
6 yıl
Yarbay

Fightlarda değişen bir şey olmayacak, 2.5 saniye hala uzun bir süre mid-late game için, açıklamayı da tatminkar bulmadım dediğim gibi assassinlerin olayı bu zaten. Şöyle örnek vereyim support karma adcsini koruyor zed atladı w ile gap-close yaparak ultisini attı, karma o anda basacak e yi yine eşit kalkan gidecek. Eğer gerçekten sebebi bu olsaydı bu kalkanların sürelerinin değil miktarlarının azaltılması gerekirdi.

Bunun haricinde koridor safhası ve orta koridor oyuncuları için büyük nerf olmuş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nirvana. -- 6 Haziran 2018; 2:0:19 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
6 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Cruella

Her yeteneği işlevselliğe yönelik olarak kullanılabilen şampiyon yine de orta koridorda oynanabilir.

Şu 5mid deki insanlar kadar saçma tahminler yürüten insanlar görmedim.
Harbiden öyle. Ama sanirim boyle paylasimlari yapan ilk site oldu diye tutuldu. Sizin analizleriniz daha iyi dusundunuzmu site açmayı hic



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Yarbay

Assassinler tek atamazsa diye bu kadar abartmak...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

H
6 yıl
Yarbay

Evet ama artık kolsuz jannalar sadece e tuşuna basarak elmas olmayacak



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Nirvana.
K
6 yıl
Binbaşı

ooohhh içimin yağları eridi
buhardanlık metasıda janna'ya kanser olurdum, o meta bitti şu sıralar luluya kanser oluyordum şükür oda gidiyor
skillerini akıllıca kullanamayanlar çöp olacak ohhh miss



G
6 yıl
Binbaşı

ben hep 2.5 saniyelik atıyordum zaten



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
6 yıl
Yarbay

aBenim gibi Lulu otpsi etkilemeyecek bir nerf, önemli olan süresi değil miktarı zaten, burst hasar ve proclayan herolar için 2.5 ya da 10 saniye olması bir şeyi değiştirmez. Zaten o kalkan bir şekilde bitmesinden önce yok ediliyor.

Sadece lane safhasını biraz daha kararlı oynamak gerekiyor ki ben genelde E+Q+AA yaparak elektrik veri patlatan agresif tarz oynadığım için etkilenmem bile desem yeridir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl
Yarbay

Pix'in hedef birimde kalma süresi değişmedi değil mi?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Victini
S
6 yıl
Yarbay

Ona bakmak lazim mesela eskiden hasar yediginde kalkan tukense bile pix duruyordu üzerinde.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Xerneo
G
6 yıl
Yüzbaşı

Zed main biri olarak sevindim bu habere.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl
Yarbay

Aynen etkin kullanım için kalması lazım. Eğer yazılanlar doğruysa gitmemiştir ama Riot törpülüyelim derken ana mekaniklerini bozulmasınlarda Lulu'nun.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Victini
G
6 yıl
Yarbay

Allah aşkına Talon'u Kata'yı anlarımda Zed ile ulti artı tüm komboyu yemiş ADC'nin Janna ultisi Lulu ultisi ve kalkanları olmadan kurtulmasının imkanı yok. Bir de o kadar buff aldı insaf.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Revanty
S
6 yıl
Yarbay

vur detince öldürüyor bunlar da



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.