Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
214
Cevap
0
Tıklama
375
Öne Çıkarma
Cevap: Kocaeli'de 18 yaşındaki genç intihar etti: Bir araba, bir ev uğruna yıllarımı harcamak istemiyorum (2. sayfa)

K kerimcem
geçen yıl (6175 mesaj)
36 yaşındayım 1996-1999 tahsilli öğretmen maaşı 600-800 tl oratalama evlerde oyle bedava değildi filan baban gömü bulmuş anlaşılan :)allah babana yürü ya kulum demiştir demirci haliyle yürümüştür..benim babamda esnaf ama öğretmenden mühendisten çok fazla kazanıyordu ama orası şans yetenek koca apartman dikti adam esnaf haliyle ..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 24 Eylül 2020; 13:1:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @shyne

R Redeemertr
geçen yıl (504 mesaj)
Maalesef ülkenin geldiği durum içler acısı. Şimdiki gençlere yazık oluyor, bizim de gençliğimizi bitirdi bunlar. 90' lı yıllarda orta direk aile olarak kredi ile de olsa rahatça ev, araba almıştı bizimkiler. ne fakirdik ne de zengin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Redeemertr -- 24 Eylül 2020; 12:46:10 >


- -KRONOS-
geçen yıl (977 mesaj)
tartışacak bir şey yok intihar etmezdi. Çünkü sadece çalışmak ve karın tokluğuna hayatını sürdürmek zorunda olduğunu biliyor. Eğlenmek, insan gibi yaşamak, hobi sahibi olmak gibi şeylerden çok uzakta olduğunun farkında. Böyle hayat mı olur demiş ve intihar etmiş.Eskiden internet yoktu gelişmiş ülkelerin ve vatandaşlarının ne durumda olduğunu fazla bilmiyorduk kıyaslama yapamıyorduk. Şimdi istediğin an öğrenebiliyorsun, görüyorsun bu da insanları çıldırma noktasına getirdi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -KRONOS- -- 24 Eylül 2020; 12:49:47 >


Bu mesajda bahsedilenler: @sissil

G Guest-481916DD1
geçen yıl (94 mesaj)
Uydurma Kerimcem. O dönemde o kadar paraya ev değil malikane alırsın. O söylediğin paranın 1/20'sinden daha azına ev (sıfır ev ve şehir merkezinde) aldık 1999'da





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-481916DD1 -- 24 Eylül 2020; 12:51:53 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem

K kerimcem
geçen yıl (6175 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-481916DD1

Uydurma Kerimcem. O dönemde o kadar paraya ev değil malikane alırsın. O söylediğin paranın 1/20'sinden daha azına ev (sıfır ev ve şehir merkezinde) aldık 1999'da
benim aklımda o kalmış nete baktığımdada arada oyle uçurum yok 600 tl lik öğretmen maaşıyla yada 110 tl lik asgari ücretle çarp bakalım? kaç yıl ediyor..


Bu mesaja 3 cevap geldi.

- -KRONOS-
geçen yıl (977 mesaj)
Tam yalancı bu kerimcen denen uçan varlık. 2001'de 15.000 Tl'ye 3+1 ev aldık İzmir'de. Kendi ağzıyla yakalandı tahsilli hoca 800 tl maaş alıyormuş yani 2 sene dolmadan ev alabiliyormuş. Şimdi başını alır. Demek ki akp ülkeyi mahvetti.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Verminouss

D danger-gddr
geçen yıl (320 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kerimcem

akp den once araba ev 1 senede alınıyordu zaten, piskolojisi bozuk depresyon, ülke ekonomik olarak yerin dibine girse bile intihar nedeni olamaz ki bir çok defa girmiştir, oooooo zaten dünyada olmamanız gerekiyordu çünkü anneniz babanız hayatta olmazdı ,büyükleriniz daha çocuk yaşta sırtından ter gele gele çalışmıştır hayatla mücadele etmiştir..genç zaten kendi başarısızlıklarından bahsetmiş daha çok hesap makinesiylemi okuyorsunuz acaba?
Aynen öyle haklısınız, eskiden de hayat tozpembe değildi, zaten yeşilçam filmlerinde de geçim sıkıntısına sürekli vurgu yapılırdı, 2013 yılına kadar aslında ekonomi iyiye gidiyordu, sonra tr de gereksiz işlere para yatırıldı, mesela istihdam için yatırım yapılmadı ancak inşaata, betona yatırım yapıldı. Sonuç, milyonlarca işsiz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi danger-gddr -- 24 Eylül 2020; 13:1:41 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K Karbon 12
geçen yıl (5815 mesaj)
Uydurmaktasın. Belki yaşın müsait olmadığı için bilmiyorsun. Giriş senesine bakılmadı emeklilkte. 40'ında değilse de, Demirel'den önce de erken emekli olunuyordu. Türkiye'nin en şanslı neslidir. İş aramadılar, üniversiteye kolay girdiler hem de eğitim daha kaliteliydi. Beğenmeyen de gitti o zamanlar vizesiz olan Avrupa'da çalıştı, ancak çaresiz olanlar işçi olarak gittiiler. Türkiye daha güçlüyüdü eskiden, besbelli bir şey. Hem nereden benim Demirel'im oluyor, yanlışın gösterimesini hazmedemediğin için mi? Popülistlere hiç oy vermedim ama Demirel hem Osmanlı borcu ödedi hem de gerçekten yol köprü baraj yaptı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem

E etoiledorient
geçen yıl (205 mesaj)
Allah rahmet eylesin. Ailesine de sabir diliyorum. Simdi yasadiklari aciyi tahmin bile edemeyiz. Sönmez kor ates dustu yureklerine. Kafasi basan insanlar icin bu ulke iyice omur torpusu ! Dünyanin adam akilli ülkelerindeki arkadaslarimla vs konustugumda diyorum ki insanlar TR de bir arabaya 3-4 senelik kazanclarini, bir eve 10-15 senelik paralarini bagliyorlar adam ya **tüyle gülüyor ya da ici kan agliyor saka mi bu falan diyor ! Kölelik artik yok diyenler var mi acaba ???? Antik Misir dönemi kölelik ve kölelerin haklari, hukuklari vs yi bir arastirmanizi tavsiye ederim. Karsilasacaginiz videolardaki ya da metinlerdeki bilgilerden sonra hayattan soguyacaksiniz garanti bilgi paylasiyorum inanin !




K kerimcem
geçen yıl (6175 mesaj)
insanlar fakirlikten yokluktan okuyamıyordu bile çocuk yaşta işe giriyordu, bir abinin ablanın eşyasını kardeşi giyerdi 10 ca sene,birşeymi kullanıyorusnuz? %90 nı ilkokul mezunu o neslin nerden bakıyorsunuz bu türkiye geçmişine aynı küreden bende istiyorum :) eğlenceli olur...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 24 Eylül 2020; 13:7:1 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Karbon 12

G Guest-481916DD1
geçen yıl (94 mesaj)
1999'da 12 bin tl ile aldığımız ev şu anda 21 yaşında ve 350.000 tl ediyor. Senin verdiğin rakamlar üzerinden hesaplayalım. O zamanlar bir öğretmen bu evi 20 aylık maaşı ile alabiliyorken şimdi 70 aylık maaşı alabiliyor. Asgari ücretli ise 109 ayda alırken şimdi 152 aylık maaşı ile alabiliyor. Bir de sıfır ev fiyatlarına göre kıyas yap, aradaki uçurumu gör. Yine kendi kendini yanlışladın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem

D Drumyr
geçen yıl (162 mesaj)
Çok üzüldüm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kerimcem
geçen yıl (6175 mesaj)
ben hayat ucuz demiyorum akp le yine pahalı ama bukadar seflliğe ve fakirliğe mahkum edilen bir halk 10 ca sene bir partiyi %50+ iktidar etmez onu geç, eceviti 2-3 senede sepet ettiler nokta..ayrıca konut satışı cumhuriyet tarihi rekorları zamanıda belli tartışmaya bile gerek yok... fakirlikten yokluktan okuyamayan okula bile gidemeyen(ki çoğunuzun anası babasıdır) ağır ezilen çocuk işçi nesil dönemini, anca burda abartır kabartırlar zaten...ayrıca bu gençte akp den siyasetten filan değil saptırmayın, arkadaşlarım uçtu yükseldi okudu ,ben ola ola vasıfsız kargo elemanı oldum diye intihar etmiş çok saçma bir nedenle piskolojik tabi, yokluktan intihar edilse 5 milyar insanın kendini ipte sallandırması gerekiyor geçin onu dünyanın ne olcağı belli değilken şu sıralar..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 24 Eylül 2020; 13:34:16 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Verminouss

P Pantherus IV
geçen yıl (6140 mesaj)
Yazık,daha çocuk yaşta. Erkenden gidişatı farketmiş. Hem üzüldüm hem de saygı duydum. Allah ailesine sabır versin.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


G Guest-7FA365660
geçen yıl (747 mesaj)
Allah rahmet eylesin özellikle dd kargo da çalışıp zengin kesimin ürünlerini teslim ederken ki kendinin bunlara sahip olamama duygusu çok baskı yapmıştır üzerinde ki intiharın ana sebebine bakarsak kesinlikle alım gücünün buna tek etken olduğu düşünülebilir



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


G Guest-481916DD1
geçen yıl (94 mesaj)
Bir kere de yanıldığını kabul et ve kenara çekil. Bir dediğin tutmayınca hemen ağız değiştirip başka şey konuşuyorsun. Sen piyasa mantığına aykırı seviyede düşük faizle kredi verirsen ev satışları patlar tabi. Hatta faizi sıfır yap, bırak cumhuriyet tarihi rekorunu dünya rekoru kırarsın ama bunu acı acı çıkarırsın, şimdi olduğu gibi. Ecevit'in zamanındaki medya ve yargı olsaydı AKP'nin ömrü çoktan dolmuştu. Fakirlik nedir görmek istiyorsan Dilovası'yı gez. Sanayi siteleri etrafındaki varoşları gez. İnsanların psikolojisini bozan bu ekonomik durum zaten. Sağlıklı psikolojiye sahip insan kalmadı sen de dahil olmak üzere. Geçim sıkıntısından trollük yapmak senin psikolojini iyice bozmuş görüldüğü üzere.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-481916DD1 -- 24 Eylül 2020; 13:51:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem

A aykut291
geçen yıl (3148 mesaj)
Saygı duyuyorum en doğrusunu yapmış.Ne yaparsan yap bu topraklarda huzur bulman mümkün değil aklını kullanmış erken yaşta ve kararını vermiş.Allah rahmet eylesinmiş hı çok komik Allah bu dünyaya kötüleri bırakmış kendi cekilmiş gök yüzünden insanların acı çekmesini seyrediyor yersen tabi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aykut291 -- 24 Eylül 2020; 13:41:31 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K Karbon 12
geçen yıl (5815 mesaj)
...hasta olunca doktor eve geliyordu. Askerliği dört ay yaptı o nesil. Hastaneler de serbestti. Tüberküloz hala vardı, verem-savaş hastaneleri, hastalar uzun süre ücretsiz kalırdı. Şehirler düzenliydi, parklar, bahçeler, plajlar, kafeteryalar kolay ve ulaşılabilirdi. Her kes için sosyal hayat vardı. Şimdi sosyal hayat denilince öğreniciler, ünlüler ve kahveye giden işsizler anlaşılıyor. Mahalleler bugünkü ortalama siteler gibiydi. Şehirler fena değildi, şehirde yaşayanlarımız Avrupa'ya özenmiyorduk, en azından bu fikir versin.Fakirlik vardı, doğru. Batının kırsalı, doğu da zaten kırsal, ek olarak çok çocuk yapıyordu. Yardım toplanırdı okulda doğu için, hatırlıyorum... Ama ben gördüğümü yazıyorum, onları da onlar yazsın.




Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem