Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
11
Cevap
223
Tıklama
0
Öne Çıkarma
kingpin ve system shock2

H hastara Konu Sahibi
21 yıl (65 mesaj)
elinde kingpin ve system shock 2 olan varsa rica etsem copy laya bilirimi

TEKNO BİLGİSAYAR




. .C.O.
21 yıl (2025 mesaj)
olnm napçan lan ikiside dandik gözel dill bende sys vardı ama bi arkadaşa verdim hala almadım

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
<<<------DEADMAn------>>>
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-




E Evren
21 yıl (6139 mesaj)
baba kingpin mevcut ama system shock yok...
<img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>




P Pamk
21 yıl (2355 mesaj)
DeadMan lütfen dandik deme. Bu senin görüşün. Herkesin zevki başkadır. Sana göre dandik ama bana göre çok iyi oyunlar. İyi oyunlar...

Günay Pamukçu
Hile&Forum Editörü
http://www.merlininkazani.com
Online Oyun dergisi




. .C.O.
21 yıl (2025 mesaj)
ya yok abi zaten ben kendi görüşümü yazdım yanlış anlanıldı galiba veya ben imlâ hatası yaptım olabilir ama kingpin 'i ilk gördüğümde arkadaşımla demoydu aha lan grafiklere bah dedim adam ve tam sürümünü bi sene sonra aldım ama hemen gittim bu bozuk dedim adam aldı geri yerine Quake trılogy i aldım ama sys biraz daha king den iyi oda git git bitmiyo be kardeşim bi kapıyı zor açtım bide bendeki kopyaydısilahlar görünmüyodu iyice soğudum oyundan anlıyacağın başka bi amacım yoktu yanlış anlama ok

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
<<<------DEADMAn------>>>
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-




P Pamk
21 yıl (2355 mesaj)
İlk defa bu cevabıma karşılık düzgün bir cevap geldi. Teşekkür ederim.

Günay Pamukçu
Hile&Forum Editörü
http://www.merlininkazani.com
Online Oyun dergisi




. .C.O.
21 yıl (2025 mesaj)
gunayman ben doğruları sölediim byyy :))))

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
<<<------DEADMAn------>>>
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-




H hastara Konu Sahibi
21 yıl (65 mesaj)
bey ler kingpin bende var ama common files içideki dosyaların birinden dolayı herhal kurarken hata veriyor

TEKNO BİLGİSAYAR




E Evren
21 yıl (6139 mesaj)
ya abi bazen işletım sıstemındende dandıklık yapıo....
<img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>




H hastara Konu Sahibi
21 yıl (65 mesaj)
ne dandik liği len kingpin gibi baba oyun bu var boru değil yani

TEKNO BİLGİSAYAR




E Evren
21 yıl (6139 mesaj)
işletım sıstemlerı dandıklık yapıo dıorum oyun danbdıklık yapıo demıyorum
<img src='http://funkstar.8m.com/ksk.gif ' border=0> <b><font color=green>KARŞI</font id=green><font color=red>YAKA</font id=red></b>




C Cagri
21 yıl (1164 mesaj)
Aslında Haklısın Kingpin oyunu mükemmel bir oyun ayrıca sistem ihityaçları çok yüksek "Quake 3" oyunundan daha fazla güce ihtiyacı var ama oyun kusursuz şu anda oyunun en son versiyunu çıkacaktı ama çok fazla şiddet var diye oyun çıkarılamadı ama şu anda imza toplamaya başlamışlar tekrar açılısın diye...

saygılar...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.