Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
30
Cevap
1527
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kardeşim için oyun önerisi
M
15 yıl (1295 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar kardeşim 8 yaşında ve tam bir pc delisi, şu ana dek gta vice city ve san andreas oynadı ama artık onlardan sıkılınca bana yeni oyun bul dedi ben de saints row 2 diye bi oyun buldum yükledim, tam aradığı oyunmuş son 2 aydır hergün saatlerce oynadı. Ama oyun benim laptopta ve benim laptopa ihtiyacım olduğundan diğer kardeşimin laptopuna yeni bir oyun yükleme şartıyla laptobumu bana bırakmasında anlaştık. Fakat diğer kardeşimin laptobu oyun için iyi değil, ekran kartı falan bütünleşik, düşük sistemli yani... Bunun için bana düşük sistemde çalışabilen bol aksiyonlu-konu olmasına gerek yok hatta olmasın:)- vurdulu kırdılı boş boş silah sıkmalı mümkünse hileli yani gta tipinde bir oyun önermenizi istiyorum, acil... eski oyunlar olabilir mesela ama tarz böyle olacak...



C
15 yıl (40006 mesaj)
Yarbay

Gta tipinde değil ama biraz şiddet içeren postal 2 var

Postal ağır gelir ama gta III var onu oynasın laptop'da oynanabilir. Mafia 1 GodFather 1 bunlar geldi aklıma


Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
15 yıl (36 mesaj)
Onbaşı

T
15 yıl (4235 mesaj)
Yarbay

8 yaşında çocuğa GTA ha,diğerlerinin çocukları insana erken gelişmiş gibi görünür.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
15 yıl (572 mesaj)
Teğmen

True Crime serisine bi bak gta gibi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
7
15 yıl (12978 mesaj)
Yarbay

Driver 3'de eski oyunlardan. Onu da oynayabilir o laptop ile. İstanbul'da da geçiyor.



D
15 yıl (27358 mesaj)
Yarbay

Mame 32 emulator oyunlarini oynasin.
O oyunlarla buyuduk biz.10 sene onceki pclerde oynadiysak simdikilerinde hayli hayli oynanir.



M
15 yıl (1295 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: POLATAGA

8 yaşında çocuğa GTA ha,diğerlerinin çocukları insana erken gelişmiş gibi görünür.

Ben de bu tip oyunlar oynamasını istemiyorum aslında ama durdurulmuyor ki çocuk başımın etini yiye yiye ben de çareyi yüklemekte buluyorum
Gta 3ü de oynadı yazmamışım, godfatherı sevmemişti, diğerlerine bakacam



X
15 yıl (1067 mesaj)
Yüzbaşı

Just cause 1-2
Boling point (fsp türü gta)
Xenus 2 (Boling point gibi fsp türü)
Gta 4
Bully


Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
15 yıl (26513 mesaj)
Yarbay

manhunt oynasın, çok yararlı bi oyun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
15 yıl (13568 mesaj)
Yarbay

Ülen 8 yaşında ki çocuğua GTA oynatılır mı? Seri katil mi yetiştiriyorsunuz? Bu yaşlarda insanın bilinç altına ne girerse öyle devam eder haberin olsun. Hoş senin yaş kaç acaba 11 12 falandır... Onun için lise 2 den sona almak lazım çocuklara PC Konsol falan.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (1295 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Hellmarch!

Ülen 8 yaşında ki çocuğua GTA oynatılır mı? Seri katil mi yetiştiriyorsunuz? Bu yaşlarda insanın bilinç altına ne girerse öyle devam eder haberin olsun. Hoş senin yaş kaç acaba 11 12 falandır... Onun için lise 2 den sona almak lazım çocuklara PC Konsol falan.

19 yaşındayım, bilinçaltından bahsetmişken annem psikolog bunu da söyleyeyim. Sadece oyun oynamayla seri katil olunmaz, önemli olan çocuğa gösterilen ilgidir. Tabi ki ben de isterim daha yumuşak oyunlar oynamasını ama adam kabul etmiyo ki illa aksiyon olacak, e böyle olunca da yapacak bir şey kalmıyor.
Bu arada Manhunt biraz fazla onu ben bile oynayamamıştım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Y
15 yıl (1374 mesaj)
Çavuş

doğru söyle kendin için istiyosun seni hınzır seni


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl (3343 mesaj)
Yüzbaşı

H
15 yıl (2796 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: bobo.1903

Batman: Arkham Asylum


Kesinlikle katılıyorum
Hem adam öldürmek yok sürekli bayıltıyor :) hemde süper kahraman oyunu mis gibi...



M
15 yıl (1295 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bobo.1903

Batman: Arkham Asylum

bu oyun yeni bir oyun ama bildiğim kadarıyla çalışır mı ki?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
15 yıl (4099 mesaj)
Yarbay

sıpaydırmen 1-2
ayrıca ekran kartı bütünleşik ne la :D
onboard mu demeye çalıştın



E
15 yıl (4284 mesaj)
Binbaşı

hulk



Z
15 yıl (13568 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Tambourine Man


quote:

Orijinalden alıntı: Hellmarch!

Ülen 8 yaşında ki çocuğua GTA oynatılır mı? Seri katil mi yetiştiriyorsunuz? Bu yaşlarda insanın bilinç altına ne girerse öyle devam eder haberin olsun. Hoş senin yaş kaç acaba 11 12 falandır... Onun için lise 2 den sona almak lazım çocuklara PC Konsol falan.

19 yaşındayım, bilinçaltından bahsetmişken annem psikolog bunu da söyleyeyim. Sadece oyun oynamayla seri katil olunmaz, önemli olan çocuğa gösterilen ilgidir. Tabi ki ben de isterim daha yumuşak oyunlar oynamasını ama adam kabul etmiyo ki illa aksiyon olacak, e böyle olunca da yapacak bir şey kalmıyor.
Bu arada Manhunt biraz fazla onu ben bile oynayamamıştım

19 yaşındaysan bu tür oyunların zararlı olduğunu bilmen lazım. Annenin psikolog babanın Freud olması kardeşinin GTa oynayıp şiddete meyilli yetişmesine engel değil veya nasıl ki 4 ün kare kökünün 2 olmasını bilmek için mat. prof. ü olmaya gerekmez ise bu durumda benzer...

Yapacak çok şey var! Baştan bu oyunları oynatmamak PC ye bu tür oyunlar için kısıtlamalar koymak ve kan seviyesi düşük oyunları seçmekle işe başlayabilirsin. Aksiyon hissi veren ve bu oyunların dışında bir çok oyun var.

Kardeşinin iyiliği ve psikolojik gelişimi için abi olarak senin görev ve sorumlulukarından biride bunlar. Onu, şiddetin olmadığı spor oyunlarına, zeka oyunlarına, şiddet içermeyen strateji oyunlarına yönlendir. Ha hiç birisini yapmayacaksan en azından kan efektlerini falan kapat...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
15 yıl (4284 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Hellmarch!

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Tambourine Man


quote:

Orijinalden alıntı: Hellmarch!

Ülen 8 yaşında ki çocuğua GTA oynatılır mı? Seri katil mi yetiştiriyorsunuz? Bu yaşlarda insanın bilinç altına ne girerse öyle devam eder haberin olsun. Hoş senin yaş kaç acaba 11 12 falandır... Onun için lise 2 den sona almak lazım çocuklara PC Konsol falan.

19 yaşındayım, bilinçaltından bahsetmişken annem psikolog bunu da söyleyeyim. Sadece oyun oynamayla seri katil olunmaz, önemli olan çocuğa gösterilen ilgidir. Tabi ki ben de isterim daha yumuşak oyunlar oynamasını ama adam kabul etmiyo ki illa aksiyon olacak, e böyle olunca da yapacak bir şey kalmıyor.
Bu arada Manhunt biraz fazla onu ben bile oynayamamıştım

19 yaşındaysan bu tür oyunların zararlı olduğunu bilmen lazım. Annenin psikolog babanın Freud olması kardeşinin GTa oynayıp şiddete meyilli yetişmesine engel değil veya nasıl ki 4 ün kare kökünün 2 olmasını bilmek için mat. prof. ü olmaya gerekmez ise bu durumda benzer...

Yapacak çok şey var! Baştan bu oyunları oynatmamak PC ye bu tür oyunlar için kısıtlamalar koymak ve kan seviyesi düşük oyunları seçmekle işe başlayabilirsin. Aksiyon hissi veren ve bu oyunların dışında bir çok oyun var.

Kardeşinin iyiliği ve psikolojik gelişimi için abi olarak senin görev ve sorumlulukarından biride bunlar. Onu, şiddetin olmadığı spor oyunlarına, zeka oyunlarına, şiddet içermeyen strateji oyunlarına yönlendir. Ha hiç birisini yapmayacaksan en azından kan efektlerini falan kapat...

çok doğru


Bu mesaja 1 cevap geldi.