Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
26
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İyi bir cs oyuncusunun bilgisayarıda iyi olmalı

S SimonGhostRiley Konu Sahibi
3 yıl (38 mesaj)
Bugün bizim burada yeni internet kafe açıldı adamlar son sistem bilgisayarları ve ekipmanları getirip kurmuşlar helal olsun valla
Oyuna girdim baktım 800 fps alıyorum acayip gaza geldim rekabetçi girdim daha ilk rauntta usp ile ace attım adamlar hile diye ağlamaya başladı

Meğer bende ne cevherler varmışta farkında değilmişim evdeki dandik pc'de 150 fps ile oyun oynamaya çalışıyorum
Şunu anladım ki iyi bir cs oyuncusunun kesinlikle iyi bir sisteme sahip olması gerekiyormuş.




A ABSOLUT.
3 yıl (1545 mesaj)
150 fps alan pc dandiktir.


İlk rauntta usp ile ace attım

iyi bir cs oyuncusu

Son sistemli internet kafe


adamlar ağlıyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ ismailbbyigit
3 yıl (8733 mesaj)
60FPS 60HZ 100MS GLOBALİM ADAMLAR HİLE DİYE HER EL REPORTLİR


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SimonGhostRiley Konu Sahibi
3 yıl (38 mesaj)
Bu arada söylemeyi unuttum evdeki bilgisayarım laptop.

Hem ekranı küçük hemde kasmalar olduğu için oynayışa çok etki ediyor.

İyi bir masaüstü bilgisayara geçince eşekten inip ata binmiş gibi hissettim kendimi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H HaYTo
3 yıl (685 mesaj)
ciddimisin_?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ismailbbyigit

İ ismailbbyigit
3 yıl (8733 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HaYTo

ciddimisin_?
evet




T T A R I K
3 yıl (5569 mesaj)
800 fps oyun içindemi yoksa menüde mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S SimonGhostRiley Konu Sahibi
3 yıl (38 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: T A R I K

800 fps oyun içindemi yoksa menüde mi?
Çözünürlük 1024x768

Grafikler düşükte

fps_max 0 komutunuda yazdım

Oyun içi 800 fps.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K KASAP1910
3 yıl (2980 mesaj)
800 fps olması hiçbir şey değiştirmez. Monitörünün hz değerinin üstünde fps'i göremiyorsun zaten.
Fakat cs için ekipmanın çok önemli olduğu konusuna ben de katılıyorum. Mouse kulaklık monitör iyi olmalı. Genelde düşük ayarlarda oynandığı için ortalama bi bilgisayar bile 144 fps'i rahat geçebilir. Laptop bu oyuna uygun değil maalesef. Oynanıyor tabi ama bi masaüstü gibi değil.
Bunlar haricinde her şeyin başı bilek,bunlarda bileğin üstüne eklenirse güzel sonuçlar elde edilebiliyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K KacaKTV
3 yıl (5552 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ABSOLUT.

150 fps alan pc dandiktir.


İlk rauntta usp ile ace attım

iyi bir cs oyuncusu

Son sistemli internet kafe


adamlar ağlıyor
sdfsdfdsıufhsdfjsf




A Altyazar
3 yıl (1398 mesaj)
150 de fps mi

bu milleti yillarca 150 fps diyerek kandirdilar

800 fps den asagi muhattap olmuyorum

eyy fps sen kimsin yAA



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


- -Eren-
3 yıl (376 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KASAP1910

800 fps olması hiçbir şey değiştirmez. Monitörünün hz değerinin üstünde fps'i göremiyorsun zaten.
Fakat cs için ekipmanın çok önemli olduğu konusuna ben de katılıyorum. Mouse kulaklık monitör iyi olmalı. Genelde düşük ayarlarda oynandığı için ortalama bi bilgisayar bile 144 fps'i rahat geçebilir. Laptop bu oyuna uygun değil maalesef. Oynanıyor tabi ama bi masaüstü gibi değil.
Bunlar haricinde her şeyin başı bilek,bunlarda bileğin üstüne eklenirse güzel sonuçlar elde edilebiliyor
fps ile refresh rate birbirinden farklı şeyler. fps ne kadar yüksek olursa oyunun akıcılığı eşdeğer artar. boş bilgi yaymayın doğrusunu bilmiyorsanız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Eren- -- 11 Ağustos 2018; 21:21:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KASAP1910
3 yıl (2980 mesaj)
Boş bilgi yapan sensin cahil. 60hz monitörlü bi adama 300 ya da 800 fps farketmez. Standart bi oyuncu için 100 fps yeter de artar. Monitör değeri 144hz vs. ise o değer ve üstünde bi fps alması onun faydasınadır.
Senin hayatın kadar donanım ve cs üzerine araştırmam bilgim var,boş konuşup rezil etme kendini.


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-Eren-

S SimonGhostRiley Konu Sahibi
3 yıl (38 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KASAP1910

Boş bilgi yapan sensin cahil. 60hz monitörlü bi adama 300 ya da 800 fps farketmez. Standart bi oyuncu için 100 fps yeter de artar. Monitör değeri 144hz vs. ise o değer ve üstünde bi fps alması onun faydasınadır.
Senin hayatın kadar donanım ve cs üzerine araştırmam bilgim var,boş konuşup rezil etme kendini.
Hocam benim laptopumun monitörü 60hz fps olarakta maksimum 150-170 arası alıyorum yani şimdi ben yeni ekran kartı alsam 300 fps alsam bile sanki 60 fps alıyomuş gibi mi hissederim monitör 60hz olduğu için?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

K KASAP1910
3 yıl (2980 mesaj)
Evet gözünüzün gördüğü değer 60 olacak.
Refresh rate yani yenileme hizi 60hz ise monitör saniyede 60 kare yenileyebilir.
FPS(frame per second-saniye başına kare sayısı) 200 300 500 olsa bile monitör 60 karesini yenileyebilir ve sizin gözünüz en fazla 60 kare görebilir.
Ama fpsi 60a sabitlemeyin,smoke içi,molotov vs. Gibi durumlarda fps düşebilir bu sizi olumsuz etkiler, benim monitör 75hz,yaklaşık 325 fps civarı oynuyorum ama görüntü olarak 120 fpsten bir farkı yok. Pc 120 civarı fps alıyorsa yeterli, max yarı yarıya düşer zaten smoke vb durumlarda(anlık fps drop yemezseniz).
Olay bu,üstteki arkadaş çok bildiğini sanıp sallıyor :)



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SimonGhostRiley

C cemovic
3 yıl (112 mesaj)
Laptopa ekran kartı güzel kafa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SimonGhostRiley

- -Eren-
3 yıl (376 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KASAP1910

Boş bilgi yapan sensin cahil. 60hz monitörlü bi adama 300 ya da 800 fps farketmez. Standart bi oyuncu için 100 fps yeter de artar. Monitör değeri 144hz vs. ise o değer ve üstünde bi fps alması onun faydasınadır.
Senin hayatın kadar donanım ve cs üzerine araştırmam bilgim var,boş konuşup rezil etme kendini.
eleman hızını alamayıp pm'den AKLINI ALIRIM SENİN!!!11 diye mesaj atmış bana

aldığın fpsin monitörün refresh rate'inden yüksek olması input lag'ı ve görsel latencyleri azaltır. karşılığında tearing oluşur ama delay azaldığı için oyun akıcı olur. kafandan uydurduğun argümanlarla bana laf atmaya çalışma boşa uğraşmış oluyorsun

bir insan niye hayatım kadar donanım ve cs araştırması yapar ki boşa yapmışsın kardeş düzgün öğren ondan sonra ifade etmeye çalış kendini. bu arada senin yaşadığın sendroma tıpta bir isim çoktan verildi, dunning-kruger sendromu diye aratırsan yaşadığın kafayı gözlemlemiş olursun. hadi eyv, boş yapmaya devam sen.

edit: iyi oyun için 800 fps alınmalı falanda demedim orayı benle niye bağdaştırdın bilmiyorum ama neyse. sen daha iyisini biliyon :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Eren- -- 12 Ağustos 2018; 11:43:37 >


L Lautreamont
3 yıl (2411 mesaj)
Hahaha. İyi sallamasyonlar ama he :) Kardeşim 1080ti kullansan bile 800 fps alamazsın. Anca specte boş haritayı izlerken o fps'yi alabilirsin İkincisi ise, hadi diyelim 800 fps aldın Bu değer ile 150 fps arasında hiçbir fark yok. İyi uçmuşsun sen, iyi gaza gelmişsin

Edit: Hani söz konusu ekipmanlar olsa, ya da 144hz vs 60hz olsa neyse, fps'den bahsediyorsun, sanki kendi evinde aldığın fps 30...150 alıyorsun dostum, 100'den yukarısı gayet akıcı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lautreamont -- 14 Ağustos 2018; 5:23:8 >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

A A NEW LIFE
3 yıl (1596 mesaj)
Kardesim troll müsün ha 150 ha 800 ne fark eder stabil 150 alıyorsan yağ gibi oyununu oynarsın. Monitör 144 hz ise 144 ün altına düşmesin yeter.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >