Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 3 mobil kullanıcı
352
Cevap
6630
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: İPTV Gecikme Süresi (18. sayfa)

J jjbraddock
5 ay (711 mesaj)
Özelden bilgilendirebilir misiniz hocam?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zaltun

S sanguchii
3 ay (64 mesaj)
Bende bir özelden bilgilendirme alabilir miyim gecikmesiz bir iptv, hevc ulusal kanallari olan arıyorum aylardır. Eğer kullandığınız memnun olduğunuz varsa özelden yazarsanız çok memnun olurum hocam



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rammo

T Tommy Shelby
3 ay (7329 mesaj)
Beyler var mı güncel öneri



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kocaseyit
3 ay (104 mesaj)
Hocam özelden bilgi verebilir misiniz?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rammo

P Peekay
3 ay (1350 mesaj)
Benim kullandığımda feed yayınlar 5-20 saniye arası, normal yayınlar 20-60 saniye arası hocam. 2 dakika çok fazla maalesef.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


I I am paris
3 ay (491 mesaj)
İptv önerileriniz varsa dm den alabılırım .





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I am paris -- 5 Eylül 2021; 20:57:34 >


Z zifiri34
3 ay (656 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zifiri34

buralarda boşuna düzgün çalışan bir iptv aramayın. bu işi gerçekten iyi yapanların belirli bir kitlesi var ve bu fiyatlara satış yapmıyorlar.
arkadaşlar ben iptv satışı veya önerisi yapmıyorum. biraz araştırma yaparak gerçekten iyi bir yayıncı bulabilirsiniz. sadece doğru yerlere bakmanız gerekiyor. 3 senedir aynı yerden kullanıyorum sorunum yok.




S serk1984
2 ay (91 mesaj)
Bende bir özelden bilgilendirme alabilir miyim gecikmesiz bir iptv :)




K kytfrm
2 ay (30 mesaj)
Yahu yokmu eli yüzü düzgün bir yayıncı varsa geçekten pm atın yardımcı olun illallah dedirtti artık baktıklarım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E erdem.ir07
2 ay (4 mesaj)
Gerçekten gecikmesiz olan ip TV varsa özelden yazarsanız çok sevinirim,



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P promil06
2 ay (399 mesaj)
merhaba arkdaslar vizyon iptv almak istoyorum arkdasim kullaniyor 5 senedir cok memnun 2 senelik 440tl imis 2 kisi kullanabiliyor bana ortak olmak isteyen varsa beraber alabiliriz ...senelik 110tl gelicek.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


S Soickan
2 ay (816 mesaj)
100 civarındaki yıllık fiyatlı yerlerden uzak durun yurtdışı sunucularını dövizle ödüyorlar ve sunucu sahipleride sizin amcaoğlu olmadığı için yaşayacağınız sıkıntıları hayalgücünüze bırakıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D D3erin
2 ay (359 mesaj)
Merhaba arkadaşlar,
İPTV önerisi olan varsa özelden yazabilir mi..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.