Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
288
Cevap
31131
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Cevap: Turknet'e Geçişte ₺2.500’ye Kadar Cayma Bedeli Bizden! (4. sayfa)
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Rica ederim site yönetimine söyleyin bu tarz işleri takip etsinler baktınız takip etmiyorlar bir sonraki yönetici seçiminde oy vermeyin




Bu mesajda bahsedilenler: @digi_boy2006
B
geçen yıl (17576 mesaj)
Yarbay

Yine Turknet yine balon kampanya. Toplasan Türkiye genelinde 100 tane ilçede gigafiberleri yok. Ama reklamı 81 il'in her kenarında köşesinde varmış gibi yapıyor. 3-4 yıldır gebzeyi geçemediniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
geçen yıl (3293 mesaj)
Binbaşı

Hocam şöyle fiber alt yapı yatırımları çok fazla bütçe isteyen bir yatırım.

Dolayısı ile onun için dedim bunları katt katt 11 kat aşar diye..

Keşke bir çok ıss olsada bizde bütçemize göre seçsek.

Adamlar tarifeleri de eşitlediler nerdeyse..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
G
geçen yıl (34682 mesaj)
Yarbay

İnşallah ölmeden görürüz o günleri de hocam. Yani alternatifleri olan bir binada veya bölgede olmayı.




Bu mesajda bahsedilenler: @SLAHS
M
geçen yıl (847 mesaj)
Yüzbaşı

Şu rezilliğe bak ya. Firma hizmet götürüp, abone yapmak için milletin peşinden koşturacağına milleti kendi peşinden koşturuyor. Neymiş Gigafiber istiyorum diye yazacakmışsın da cart curt.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
geçen yıl (8403 mesaj)
Yarbay

Gigafiber'i boşver Fiber altyapım olduğu yerde internetim kopup duruyor Turknet çöz şunu lütfen.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

O
geçen yıl (7964 mesaj)
Yarbay

Gencler olarak iyi niyetli yaklasmissiniz fakat sark uyaniklarinin islerini yapmayin sonra siz magdur oluyorsunuz komsuya. onlarin numalari firmaya basvuru altinda teslim etmissiniz. Umarim firma baskalarina numalari satmiyordur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @turuncu_
S
geçen yıl (866 mesaj)
Yüzbaşı

Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyerek açılmış bir konu diye düşünüyorum :(



W
geçen yıl (204 mesaj)
Teğmen

12 aylık peşin ödeme fırsatında hangi kartlara taksit yapılıyor ödemiş olan, taksit yapan veya bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi



F
geçen yıl (6 mesaj)
Er

Türk.net Burger King ile anlaşma imzaladığı ve bunu da sosyal medya hesaplarından duyurduğu için boykot listesine girdi.
Bu nedenle bu ay Türk.net'i bırakarak millenicom'a geçtim.
Herkese de tavsiye ederim.
Çünkü 20 gündür kulllanıyorum ve Türk.net ile arasında hiçbir fark yok.
Halbuki Türk.net'e 500 TL ödüyordum ama Millenicom'a 300 TL ödüyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
geçen yıl (176 mesaj)
Teğmen

türknet altyapı yoksa ve hızın 100 altında ise mantıklı. kendileri de yavas abone istemiyor ve tt altyapısına önem vermiyorlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
geçen yıl (1552 mesaj)
Yüzbaşı

gigafiber icin talep olusturtmak bahane, insanlarin verilerini pazarlamak şahane.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
geçen yıl (7600 mesaj)
Yarbay

3 sene önce mahallemize gelip tüm apartmanlara gigafiber kutularını taktılar daha sonra gigafiber ' i aktif etmediler büyük ihtimal kutular kurtlamıştır artık istesem ne olur gigafiber ' i gelmedikten sonra faso fiso.



S
geçen yıl (3293 mesaj)
Binbaşı

Hocam ben SOL dan geldim hakikatten hiç bir fark yok yahuu..

SOL 600 TL dedi ben Millenicoma ABONE OLURKEN yok bir kod yok tanıdık vs derken 275 gibi bir rakam ödüyorum..

Bir ayda 325 TL 12 ayda =3,900 TL kar yaptım şuraya bakkk..

Yaptığım ve tercih ettiğim için çok memnun oldum..




Bu mesajda bahsedilenler: @fs_309
A
geçen yıl (182 mesaj)
Teğmen

6 dakika yürüme mesafesine gigafiber gelmiş, ben artık mahallede şu forma başvuru yapacak adam bulamıyorum @TurkNetDestek




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
V
geçen yıl (1511 mesaj)
Binbaşı

Alt yapı yok reklam bol



V
geçen yıl (1511 mesaj)
Binbaşı

akıllıca bir tercih




Bu mesajda bahsedilenler: @fs_309
J
geçen yıl (74 mesaj)
Çavuş

Yalan dolan bunlar gençler inanmayın. Ben bizzat telefonda çalışanlarından duydum. O formu doldurmak hiçbir şeye fayda sağlamıyor. Üst apartmanda 1000mbps var 1 yıldır, bizim apartmana getirmiyorlar üstelik mail gelmişti 2-3 yıl önce, 1000 mbps altyapı çalışmaları bölgenizde başladı cart curt diye. Ulan altı üstü bizim apartmana da getireceksiniz ne kadar zor olabilir? Yıllardır insanlara öneriyorum, faturam otomatik ödeme talimatında parayı çatır çatır alıyorsunuz ama hiçbir faydanız yok.



C
geçen yıl (420 mesaj)
Yüzbaşı

Türknet mi bundan sonra asla uzak duralacak bir firma 3 gündür arıza var dendi hizmet alamadım arızayı gidermek yerine isternet sözleşmemi fesh ettiler. 3 gün boyunca bir muhatap yok online işlemler den yazıyorsun arayan soran yok kesinlikle uzak durulması gereken bir firma arıza durumunda muhatap yok uygulama üzerinden kayıt açıyorsunuz adamların gönlü olacakta cevap yazacaklar veya dönecekler. Şuan internetim yok evde beni mağdur ettiler. Zar zor bir müşteri temsilcisine bağlandım ben buradan ayardımcı olamam uygulma üzerinden kayıt açın dönüş yaparlar dedi bende 3 gün oldu hala internetim yok ya çözüm sonun yada iptal edin sözleşmemi dedim geri zekalı çözüm sunamadı ama sözleşmemi hemen iptal etti.
şimdi evde internet yok yokmu bunun bir yaptırımı arızayı çözemeyen bir TÜRKNET aboneliği iptal ederek çözüm buldu.
Çok iyi değilmi sakın sakın uzak durun sinir harbi yaşamak istemiyorsanız.
Ayrıca ucuzda değildi 35 mbps 500 TL ödeme yapıyordum. Şimdi başka oparatöre geçeceğim.



F
geçen yıl (54 mesaj)
Çavuş

Keçiören Kalaba'ya gelin lütfen. Ölmeden önce bu hızları görmek istiyorum @TurkNetDestek





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FedoraXP -- 1 Aralık 2024; 16:29:23 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek