Ubisoft'un oynaması ücretsiz battle royale FPS oyunu Hyper Scape beklentilerin altında kaldı ve Ubisoft oyunu büyük oranda elden geçirmeyi planlıyor.
Hyper Scape ilk olarak Temmuz'da PC için çıktı ve ardından Ağustos'ta PlayStation 4 ile Xbox One'a geldi. Belirtilene göre oyunun konsol çıkışı Ubisoft'un belirlediği yüksek beklentileri karşılayamadı. Stüdyo aynı zamanda oyuncu beklentilerini de karşılayamadıklarının farkında. Bunların sonucunda savaş sisteminde konfor, yeni oyuncuların oyuna alışma süreci, oyun modları ve oyuncu hedefleri alanlarında değişiklikler yapılacak.
Ubisoft, oyunun yetenek tabanının çok yüksek olduğunu ve bunun da zor bir deneyim ortaya çıkardığını söylüyor. Özellikle konsol tarafında nişan almanın, takip etmenin ve düşmanlara hasar verip öldürmenin çok zor olduğunu ifade ediyor. Ayrıca yeni oyunculara oyunun nasıl çalıştığını öğrenmeleri için yeterli zaman ve fırsat tanınmadığı düşünülüyor. Buna çözüm olarak antrenman aktiviteleri eklenecek.
Oyun modları açısından, Ubisoft oyunun ana modu Crown Rush'ın pek affedici olmadığını belirtiyor ve oyuna çeşitli formatlarda farklı modlar getirilecek. Oyuncuları oyun ile daha uzun süre meşgul etmeyi sağlamak için orta ve uzun vadeli hedefler var.
Cross-play desteği zaten planlanıyordu fakat lobi boyutundaki sorunların çözülmesine yardımcı olması için planlanandan daha erken gelecek.
6 Ekim'de başlayacak 2. Sezon yeni bir silah, yeni bir hack, yeni sezonluk oyun modları, özel Assassin's Creed temalı ögeler içeren 100 kademeli bir Savaş Kartı ve Rank sisteminin ilk versiyonunu içerecek.
2. Sezon oynanış fragmanını aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.
Oyun güzel fakat şişirilmeye çalışıkmıl bir oyundu ve ellerinde patladı patlayacak! Silah hissiyatı hiç yok pc de viev ayarını ediyordum ama ps4 de edemiyorum(Önemli değil pek de) Silah bul ve seyiyeyi atlatam özelliği güzel fakat çevre aynı birkaç bölge deki yapılar dışında diğer yapılar hep aynı ve oyunun tek sevgilim yanı platform özelliğini yedirmesi. Fakat apex legends gibi olamayacak keşke acele etmeselerdi.
Oyunu oynayanların genel olarak söylediği şeyler yükseklik algısının kafayı çok karıştırması, adam vurmanın aşırı zor olması ve son olarak oyunun çok hızlı olması. Mesela Spellbreak da özelliklere sahip ama onda bu kadar rahatsız etmiyor. O oyunda da sıkıntı bot'lardı o da ayrı konu tabi. Konuya dönersek en büyük sıkıntı grafikler. Yüksek grafikli oyunu herkes oynayamaz. Eğer oyunun f2p ve yüksek grafikliyse yeni oyuncu dostu olması lazım, mekanikleri eğlenceli olmalı ve komplike olmamalı. Muhtemelen bu oyunda mekanikler zevkli ama diğer 2 maddeye kesinlikle uymuyor. Bunu yenmek için grafiklerini basitleştirip daha çok oyuncu arayabilirler. Bu oyunun komplikeliğini de azaltacaktır.
Hyper Scape ilk olarak Temmuz'da PC için çıktı ve ardından Ağustos'ta PlayStation 4 ile Xbox One'a geldi. Belirtilene göre oyunun konsol çıkışı Ubisoft'un belirlediği yüksek beklentileri karşılayamadı. Stüdyo aynı zamanda oyuncu beklentilerini de karşılayamadıklarının farkında. Bunların sonucunda savaş sisteminde konfor, yeni oyuncuların oyuna alışma süreci, oyun modları ve oyuncu hedefleri alanlarında değişiklikler yapılacak.
Ubisoft, oyunun yetenek tabanının çok yüksek olduğunu ve bunun da zor bir deneyim ortaya çıkardığını söylüyor. Özellikle konsol tarafında nişan almanın, takip etmenin ve düşmanlara hasar verip öldürmenin çok zor olduğunu ifade ediyor. Ayrıca yeni oyunculara oyunun nasıl çalıştığını öğrenmeleri için yeterli zaman ve fırsat tanınmadığı düşünülüyor. Buna çözüm olarak antrenman aktiviteleri eklenecek.
6 Ekim'de başlayacak 2. Sezon yeni bir silah, yeni bir hack, yeni sezonluk oyun modları, özel Assassin's Creed temalı ögeler içeren 100 kademeli bir Savaş Kartı ve Rank sisteminin ilk versiyonunu içerecek.