Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
257
Cevap
15164
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Gittigidiyor %10 indirim kodu Yüklemiş (12. sayfa)
E
11 yıl (7317 mesaj)
Yarbay

%10 kullanmayacak bir arkadaş yardımcı olabilirse çok memnun olurum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl (6384 mesaj)
Yarbay

%10 kullanmayacak varsa yardımcı olabilir mi? GG hesaplarımdan birine %10 gelirse iade edebilirim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
11 yıl (1268 mesaj)
Teğmen

%10 indirime ihtiyacım var.. Verecek arkadaşa şimdiden teşekkürler...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayfam -- 13 Şubat 2015; 22:10:38 >

Ö
11 yıl (4212 mesaj)
Binbaşı

Hayrına %10 ve bonus kartını kullandıracak olan olursa iphone 6 plus alayım kendime 16 gb :)) Ödemeyi nakit yaparım.



T
11 yıl (1382 mesaj)
Çavuş

çek kullanırken tc istiyor hesabı satın almıştım kimin tc sini girmem gerekiyor acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
11 yıl (51 mesaj)
Onbaşı

Daha once yazmistim. %10 kuponu olup kullanmayacak arkadaşlar hayırlı bir iş yapıp dua alırlar. Para topladik. Hasta bir arkadaşa moral için hediye alıcaz şirket çalışanları olarak. Ben kredi kartimdan alicam. Ya bi katki da forum yapar dedim ama. Yok mu destek olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

X
11 yıl (516 mesaj)
Yüzbaşı

telefon alacağım ve çok ihtiyacım var. Allah rızası için salın bana :)



O
11 yıl (935 mesaj)
Yüzbaşı

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
11 yıl (1654 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
V
11 yıl (833 mesaj)
Çavuş

mesele 20 lira meselesi değil bu işin ticaretinin olması yanlış gittigidiyorun buna firsat vermesi yanlış yanlışta yanlış
çek takası olabilir benim kullanmyacağım senin işini görür benim kullanmayacağım senin işini görür forumda yeniyim arkadaşlara da tavsiye ettim arada güzel paylaşımşlar oluyor geçen bendeki çeki arkadaşa kullandırırken bunun ticaretini de yapıyorlar forumda diyince baya bi şaşırmıştı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MesutBY
O
11 yıl (935 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

O ayrı bi mevzu zaten..sırf çek gelsin diye 50 tane mail hesabı olan adamlar var bende de %5 vardı birine hayrına veririm diye girdim hasta arkadaşına,babasına,amca kızına hediye almak isteyenlerle dolmuş.beyfendiler %5 e tenezzül bile etmiyo ne koparsam kar derdinde herkes...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
11 yıl (833 mesaj)
Çavuş

ne yalan söyleyeyim işe para bulaşınca da aklıma soru işaretleri takılmıyor değil adama yatırıdın parayı elde var sıfır olmayacak şey mi



K
11 yıl (539 mesaj)
Onbaşı

M
11 yıl (1654 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee


quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

O ayrı bi mevzu zaten..sırf çek gelsin diye 50 tane mail hesabı olan adamlar var bende de %5 vardı birine hayrına veririm diye girdim hasta arkadaşına,babasına,amca kızına hediye almak isteyenlerle dolmuş.beyfendiler %5 e tenezzül bile etmiyo ne koparsam kar derdinde herkes...

Hani direk suçlamak yanlış, kimi simit satar kazanır kimi bu şekilde uğraş verir kazanır. Ticaret böyle bir şey. Mümkün kılındıysa kullanmak konusunda sıkıntı olmamalı. Ben yapamıyorum, takip edemiyorum ama yapan arkadaşlara söz söylemek bana düşmez.

Umarım sizde bana hak verirsiniz. Satanlar hayırlı satışlar olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
11 yıl (474 mesaj)
Teğmen

hasta arkadaşına telefon almak için bedava çek kovalamak :) yersen



K
11 yıl (539 mesaj)
Onbaşı

KULLANMAYACAK OLAN VARSA ALT LİMİTSİZ HESABI KULLANAYIM...



_
11 yıl (2087 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee


quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

O ayrı bi mevzu zaten..sırf çek gelsin diye 50 tane mail hesabı olan adamlar var bende de %5 vardı birine hayrına veririm diye girdim hasta arkadaşına,babasına,amca kızına hediye almak isteyenlerle dolmuş.beyfendiler %5 e tenezzül bile etmiyo ne koparsam kar derdinde herkes...

Niye %5e tenezzul etsin millet. 1000 tl lik urunde %5 ile %10 50 tl fark var ve bircok kisiye dagitilmis. Yani %10 isteyen kisiyede cikabilirdi. Simdi sen bir urunu 50 tl ucuza almak varken neden pahaliya alasin. Bana gire en ucuz nasilsa herkes o sekilde almalu. Bu forumun amaci da bu zaten. Milletin birbirinden yardim istemesinde bir sikinti yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl (2983 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

Aslında bunun sebebi GittiGidiyor. Eğer herkese verse bu indirimi böyle kara borsa olmazdı paraylada satılmazdı. Benim GG çeki aldığımda oldu sattığımda. Mesela sattığım kişi 5000 TL lik alışveriş yaptı ve 500 TL kâr sağladı. O zaman üst limit 5000 TL di.
Çeklerin adaletsiz dağıtımı konusunda GittiGidiyor'a birçok mesaj gönderdim ama sallamadılar verdikleri cevap "Alım-Satım hareketlerine göre çek dağıtıyoruz" Peki ben 8-10 yıllık üyeyim alışveriş yaptık diye hata mı ettik illa onlarca hesap mı açalım. Verilen cevap EVET der nitelikdeydi.
Bu yüzden sizde hesap açma konusunda gereken neyse onu yapın günü gelince de kimseye minnet etmeden kullanın. Bu çark böyle dönüyor ve bu sadece GG nin değil tüm sitelerin genel takdiğidir.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
O
11 yıl (935 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: _MedicuS_


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee


quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

O ayrı bi mevzu zaten..sırf çek gelsin diye 50 tane mail hesabı olan adamlar var bende de %5 vardı birine hayrına veririm diye girdim hasta arkadaşına,babasına,amca kızına hediye almak isteyenlerle dolmuş.beyfendiler %5 e tenezzül bile etmiyo ne koparsam kar derdinde herkes...

Niye %5e tenezzul etsin millet. 1000 tl lik urunde %5 ile %10 50 tl fark var ve bircok kisiye dagitilmis. Yani %10 isteyen kisiyede cikabilirdi. Simdi sen bir urunu 50 tl ucuza almak varken neden pahaliya alasin. Bana gire en ucuz nasilsa herkes o sekilde almalu. Bu forumun amaci da bu zaten. Milletin birbirinden yardim istemesinde bir sikinti yok

Dediğimi anlamadınız heralde ben de ücretsiz verme amaçlı baktım konuya satma ama,lı değil..herkese dağıtıldığını bilmiyip yardım etmek istemekle kötü mü yapmış oldum yani?ya da birilerinin çukuruna(!) çomak mı sokmuş olduk?



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
11 yıl (1654 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: B_O_S_S

quote:

Orijinalden alıntı: MesutBY


quote:

Orijinalden alıntı: onur_bee

Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş

Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:(

Aslında bunun sebebi GittiGidiyor. Eğer herkese verse bu indirimi böyle kara borsa olmazdı paraylada satılmazdı. Benim GG çeki aldığımda oldu sattığımda. Mesela sattığım kişi 5000 TL lik alışveriş yaptı ve 500 TL kâr sağladı. O zaman üst limit 5000 TL di.
Çeklerin adaletsiz dağıtımı konusunda GittiGidiyor'a birçok mesaj gönderdim ama sallamadılar verdikleri cevap "Alım-Satım hareketlerine göre çek dağıtıyoruz" Peki ben 8-10 yıllık üyeyim alışveriş yaptık diye hata mı ettik illa onlarca hesap mı açalım. Verilen cevap EVET der nitelikdeydi.
Bu yüzden sizde hesap açma konusunda gereken neyse onu yapın günü gelince de kimseye minnet etmeden kullanın. Bu çark böyle dönüyor ve bu sadece GG nin değil tüm sitelerin genel takdiğidir.

Herkes kendince haklı tabii bir yerde. Ama yapacak bir şey yok. El mahkum, olacak bir şekilde.

Neyse, ben gg'den zenfone 6 alacağım, elinde kodu felan olup da kullanmayacak varsa talibim arkadaşlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >