| %10 kullanmayacak varsa yardımcı olabilir mi? GG hesaplarımdan birine %10 gelirse iade edebilirim. |
| %10 indirime ihtiyacım var.. Verecek arkadaşa şimdiden teşekkürler... |
| Hayrına %10 ve bonus kartını kullandıracak olan olursa iphone 6 plus alayım kendime 16 gb :)) Ödemeyi nakit yaparım. |
| çek kullanırken tc istiyor hesabı satın almıştım kimin tc sini girmem gerekiyor acaba |
| Daha once yazmistim. %10 kuponu olup kullanmayacak arkadaşlar hayırlı bir iş yapıp dua alırlar. Para topladik. Hasta bir arkadaşa moral için hediye alıcaz şirket çalışanları olarak. Ben kredi kartimdan alicam. Ya bi katki da forum yapar dedim ama. Yok mu destek olacak. |
| telefon alacağım ve çok ihtiyacım var. Allah rızası için salın bana :) |
Bu nasıl fırsat topici la ağlama duvarına dönmüş |
Bende tam yazmak için gelmiştim, söylediğini görünce utandım valla :( 20 lira istiyorlar kod için, kazanç bile o kadar olmayacak ki neredeyse:( |
|
mesele 20 lira meselesi değil bu işin ticaretinin olması yanlış gittigidiyorun buna firsat vermesi yanlış yanlışta yanlış çek takası olabilir benim kullanmyacağım senin işini görür benim kullanmayacağım senin işini görür forumda yeniyim arkadaşlara da tavsiye ettim arada güzel paylaşımşlar oluyor geçen bendeki çeki arkadaşa kullandırırken bunun ticaretini de yapıyorlar forumda diyince baya bi şaşırmıştı |
O ayrı bi mevzu zaten..sırf çek gelsin diye 50 tane mail hesabı olan adamlar var bende de %5 vardı birine hayrına veririm diye girdim hasta arkadaşına,babasına,amca kızına hediye almak isteyenlerle dolmuş.beyfendiler %5 e tenezzül bile etmiyo ne koparsam kar derdinde herkes... |
| ne yalan söyleyeyim işe para bulaşınca da aklıma soru işaretleri takılmıyor değil adama yatırıdın parayı elde var sıfır olmayacak şey mi |
Hani direk suçlamak yanlış, kimi simit satar kazanır kimi bu şekilde uğraş verir kazanır. Ticaret böyle bir şey. Mümkün kılındıysa kullanmak konusunda sıkıntı olmamalı. Ben yapamıyorum, takip edemiyorum ama yapan arkadaşlara söz söylemek bana düşmez. Umarım sizde bana hak verirsiniz. Satanlar hayırlı satışlar olsun. |
| hasta arkadaşına telefon almak için bedava çek kovalamak :) yersen |
| KULLANMAYACAK OLAN VARSA ALT LİMİTSİZ HESABI KULLANAYIM... |
Niye %5e tenezzul etsin millet. 1000 tl lik urunde %5 ile %10 50 tl fark var ve bircok kisiye dagitilmis. Yani %10 isteyen kisiyede cikabilirdi. Simdi sen bir urunu 50 tl ucuza almak varken neden pahaliya alasin. Bana gire en ucuz nasilsa herkes o sekilde almalu. Bu forumun amaci da bu zaten. Milletin birbirinden yardim istemesinde bir sikinti yok |
Aslında bunun sebebi GittiGidiyor. Eğer herkese verse bu indirimi böyle kara borsa olmazdı paraylada satılmazdı. Benim GG çeki aldığımda oldu sattığımda. Mesela sattığım kişi 5000 TL lik alışveriş yaptı ve 500 TL kâr sağladı. O zaman üst limit 5000 TL di. Çeklerin adaletsiz dağıtımı konusunda GittiGidiyor'a birçok mesaj gönderdim ama sallamadılar verdikleri cevap "Alım-Satım hareketlerine göre çek dağıtıyoruz" Peki ben 8-10 yıllık üyeyim alışveriş yaptık diye hata mı ettik illa onlarca hesap mı açalım. Verilen cevap EVET der nitelikdeydi. Bu yüzden sizde hesap açma konusunda gereken neyse onu yapın günü gelince de kimseye minnet etmeden kullanın. Bu çark böyle dönüyor ve bu sadece GG nin değil tüm sitelerin genel takdiğidir. |
Dediğimi anlamadınız heralde ben de ücretsiz verme amaçlı baktım konuya satma ama,lı değil..herkese dağıtıldığını bilmiyip yardım etmek istemekle kötü mü yapmış oldum yani?ya da birilerinin çukuruna(!) çomak mı sokmuş olduk? |
Herkes kendince haklı tabii bir yerde. Ama yapacak bir şey yok. El mahkum, olacak bir şekilde. Neyse, ben gg'den zenfone 6 alacağım, elinde kodu felan olup da kullanmayacak varsa talibim arkadaşlar. |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle