|
Cok komik |
| çatlayan patlayan bu değil miydi? s7 note muydu o yoosam? |
|
bu telefonun fiyatı niye bu kadar hızlı düştü. bu daha mantıklı geliyor. https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-s8-g950f-64gb-siyah-ith-P196946824 |
|
Bu samsung varya ilk hafta 5500 sonra eriyip gidiyor.. https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-note-8-64gb-cift-hatli-45g-cep-telefonu-P217341849 |
| Stokta sadece 1 tane kalmış ne açıklama var ne de yorum bana riskli geldi |
|
http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-samsung-turkiye-garantili-pm-telcepsams7e32 Satıcısı hepsiburada , 2129 tl |
|
cok iyi telefon bu fiyata harika ... tabi cift hatli modeli bu... tek hatli modeller suan 4000 seviyesinde sanirim ama bence i phone almam diyenler icin en iyi secenek bu |
Cok komik |
| 2749 görünüyor |
|
Yamulmuyorsam note 7 di hocam o Edit: Klavye düzeltmesi |
| Samsung Türkiye Garantili değil bu ürün Dikat edin. |
| Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar... |
|
http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-dual-sim-ithalatci-garantili-p-TELCEPSAMS7E3GD-B?magaza=Uni%20Mobile&t=product&q=s7%20edge sıtede aratsanız cıkıyor ,buyrun lınk s7 edge ıthaaltcı 2129 satıc hb |
600 lira fark baya mantıklı gerçekten. |
| İthalatcı garantili olan bazı samsunglar guncelleme almıyor buna dikkat edin, sırf bu yuzden TR resmi urun aldım. |
iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır. Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz. Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu. |
Windows phone oldu de. S6 var bende bir tane yeri geldinde S8 den daha iyi calisiyor 4 ay sonra 3 yillik olacak ![]() O ufak takilmalar touchwiz ile alakasi yok Android'in kendisi çöp malesef ![]() Ios kullanmadim yorum yapacak bilgide degilim sadece eskisi gibi iyi degil diyorlar tabi troll mu gercek mi bilemiyorum. |
Hayır android açık kaynaklı kod olduğu için sony'nin arayüzü ile samsung'un arayüzü çok farklıdır. Ne kadar stok rom kullanırsanız anlık takılmalar şişmeler o kadar azalır. Touchwiz saçmalığı bu yüzden kasıyor. Eskisi gibi değil diyen muhtemelen 5 sene önceki hala güncelleme alan telefonları kullanıyordur. Veya; ota ile güncelleme almak yerine direk güncelleme alıyordur. Güncellemeden önce yedek alıp telefonu komple formatlamak, ardından yeni bir üst sürüme geçmek önemlidir. 2 telefona sahibim işim gereği steam'i androidde, kişisel telefonumu iphone'da tutuyorum. Şahsen android beni delirtiyor. |
| S7 edge ve iphone 6 kullanıyorum. Hiçbir kasma yaşamadım bugüne kadar. Kedi uzanamadığa ciğere mındar dermiş.. yani kullanmadığınız bir cihaz için yorum yapmanız saçma ve milletin kafasını bulandırıyorsunuz. |
| Arkadaşlar atışmaktan ziyade fırsatmıdır alınırmı bu fiyata |
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin20020 -- 5 Ocak 2018; 11:30:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >