| Değer kaybı değil, normal değeri bu |
|
Bence kesinlikle alınır Güncelleme alması önemli değil ki rootlarım istediğimi romu kullanırım kafaya takmam |
| Hocam ithalatçı garantili, yani diğer değişle garantisiz. 2 ay sonra ola ki bozulursa sıkıntı yaşarsınız. Aynı zamanda güncelleme alma ile ilgili problemleri var diye okumuştum bir kaç yerde. Bu kadar para verilecekse bence orijinal garantili ürün almak daha mantıklı bence. |
| 2000 lira üzerinde bir meblağı, aman ha ithalatçı garantili cihazlara vermeyin, sonra çok üzülürsünüz.... |
| samsung garantili aldıkta ne oldu. bi arıza oldugunda garantiye gönderiyosun ve egerki telefonda en ufak düşme izi varsa yapmadan geri veriyolar. |
| Ne samsung ne iphone artık bu paralara telefon verilmesine karşıyım yukarıda bir arkadaşın dediği gibi hangi marka olursa olsun eskitme her ürün için geçerli ötesi yok. |
|
s7 edge eğer ithalatçı garanti kafaya takılmıyorsa alınır birde teşhir ürünü olmasın 0 kapalı kutu isteyin Kayseri Metro Marketde de var kendi cihazım s7edge Hepsiburada dan ithalat garantili aldım çokda memnunum şimdi s9 tartışılıyor mayıs gibi tanıtılır sanırsam android 6ile geliyorr 7yi aldı 8i alacak tahminim android9u da alabilir |
| HErhangi bir problem yaşanacak olsa telefonu metro markete teslim etmiyecekmiyiz, bir bakıma garanti işleri metro markete ait değilmi? |
| Düşme varsa zaten büyük sıkıntı, garanti kapsamına girmeyen bir durum... |
| 2350 TL ye Sony garantili xz1 satıldı-satılıyor. |
Hocam 2350ye nerede var? Alayım hemen |
|
https://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/sony-xperia-xz1-sony-turkiye-garantili-319874032 100 TL chippara ile 2350 ye alınabiliyor. |
Uzanamadığı ciğere mındar dermiş derken? 6 ayda 40% fiyat kaybı yaşayan samsung cihazlarını mı savunuyorsunuz*
Bahsettiğim model S7 Edge değildi bu bir. İkincisi banka hesaplarımızı gösterelim istersen? :)