Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
32
Cevap
3605
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Galaxy S7 Edge - Metro market (2. sayfa)
A
8 yıl (6509 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: kaan2142

S7 edge ve iphone 6 kullanıyorum. Hiçbir kasma yaşamadım bugüne kadar. Kedi uzanamadığa ciğere mındar dermiş.. yani kullanmadığınız bir cihaz için yorum yapmanız saçma ve milletin kafasını bulandırıyorsunuz.

Uzanamadığı ciğere mındar dermiş derken? 6 ayda 40% fiyat kaybı yaşayan samsung cihazlarını mı savunuyorsunuz*


Bahsettiğim model S7 Edge değildi bu bir. İkincisi banka hesaplarımızı gösterelim istersen? :)





A
8 yıl (11227 mesaj)
Yarbay

Değer kaybı değil, normal değeri bu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
8 yıl (16540 mesaj)
Yarbay

Bence kesinlikle alınır
Güncelleme alması önemli değil ki
rootlarım istediğimi romu kullanırım kafaya takmam



B
8 yıl (106 mesaj)
Çavuş

Hocam ithalatçı garantili, yani diğer değişle garantisiz. 2 ay sonra ola ki bozulursa sıkıntı yaşarsınız. Aynı zamanda güncelleme alma ile ilgili problemleri var diye okumuştum bir kaç yerde. Bu kadar para verilecekse bence orijinal garantili ürün almak daha mantıklı bence.




Bu mesajda bahsedilenler: @engin20020
G
8 yıl (7531 mesaj)
Yarbay

2000 lira üzerinde bir meblağı, aman ha ithalatçı garantili cihazlara vermeyin, sonra çok üzülürsünüz....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl (1401 mesaj)
Teğmen

samsung garantili aldıkta ne oldu. bi arıza oldugunda garantiye gönderiyosun ve egerki telefonda en ufak düşme izi varsa yapmadan geri veriyolar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gokmay
K
8 yıl (853 mesaj)
Yüzbaşı

Ne samsung ne iphone artık bu paralara telefon verilmesine karşıyım yukarıda bir arkadaşın dediği gibi hangi marka olursa olsun eskitme her ürün için geçerli ötesi yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
8 yıl (2388 mesaj)
Binbaşı

s7 edge eğer ithalatçı garanti kafaya takılmıyorsa alınır

birde teşhir ürünü olmasın 0 kapalı kutu isteyin

Kayseri Metro Marketde de var

kendi cihazım s7edge Hepsiburada dan ithalat garantili aldım

çokda memnunum

şimdi s9 tartışılıyor mayıs gibi tanıtılır sanırsam

android 6ile geliyorr 7yi aldı 8i alacak tahminim android9u da alabilir



E
8 yıl (275 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

HErhangi bir problem yaşanacak olsa telefonu metro markete teslim etmiyecekmiyiz, bir bakıma garanti işleri metro markete ait değilmi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
8 yıl (7531 mesaj)
Yarbay

Düşme varsa zaten büyük sıkıntı, garanti kapsamına girmeyen bir durum...




Bu mesajda bahsedilenler: @achillus79
N
8 yıl (4480 mesaj)
Yarbay

2350 TL ye Sony garantili xz1 satıldı-satılıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
8 yıl (6726 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: needacar

2350 TL ye Sony garantili xz1 satıldı-satılıyor.

Hocam 2350ye nerede var? Alayım hemen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
8 yıl (4480 mesaj)
Yarbay

https://urun.gittigidiyor.com/cep-telefonu-ve-aksesuar/sony-xperia-xz1-sony-turkiye-garantili-319874032



100 TL chippara ile 2350 ye alınabiliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RavenoLL
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.