Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
3604
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Galaxy S7 Edge - Metro market
M
8 yıl (21142 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: dj.trust.06

çatlayan patlayan bu değil miydi? s7 note muydu o yoosam?

Cok komik



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Cok komik
Yoruma Git
Marrusia - 8 yıl +12
M
8 yıl (5135 mesaj)
Yarbay

M
8 yıl (5135 mesaj)
Yarbay

O
8 yıl (2321 mesaj)
Yüzbaşı

Samsung Türkiye Garantili değil bu ürün Dikat edin.



K
8 yıl (2892 mesaj)
Binbaşı

Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaan2142 -- 5 Ocak 2018; 14:45:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
8 yıl (304 mesaj)
Çavuş

Yamulmuyorsam note 7 di hocam o

Edit: Klavye düzeltmesi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rdmkvlk -- 5 Ocak 2018; 13:29:17 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dj.trust.06
P
8 yıl (527 mesaj)
Yüzbaşı

İthalatcı garantili olan bazı samsunglar guncelleme almıyor buna dikkat edin, sırf bu yuzden TR resmi urun aldım.



A
8 yıl (6509 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: kaan2142

Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
K
8 yıl (2892 mesaj)
Binbaşı

S7 edge ve iphone 6 kullanıyorum. Hiçbir kasma yaşamadım bugüne kadar. Kedi uzanamadığa ciğere mındar dermiş.. yani kullanmadığınız bir cihaz için yorum yapmanız saçma ve milletin kafasını bulandırıyorsunuz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ABSOLUT.
E
8 yıl (275 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar fiyat nasıl sizce, ithalatçı garantiliymiş...

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin20020 -- 5 Ocak 2018; 11:30:48 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
8 yıl (16885 mesaj)
Yarbay

çatlayan patlayan bu değil miydi? s7 note muydu o yoosam?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
8 yıl (275 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Stokta sadece 1 tane kalmış ne açıklama var ne de yorum bana riskli geldi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
8 yıl (2922 mesaj)
Yüzbaşı

http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-samsung-turkiye-garantili-pm-telcepsams7e32



Satıcısı hepsiburada , 2129 tl





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsnkrc -- 5 Ocak 2018; 12:28:49 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl (8688 mesaj)
Yarbay

cok iyi telefon bu fiyata harika ... tabi cift hatli modeli bu... tek hatli modeller suan 4000 seviyesinde sanirim



ama bence i phone almam diyenler icin en iyi secenek bu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mihmander
E
8 yıl (275 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

2749 görünüyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin20020 -- 5 Ocak 2018; 12:51:45 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hsnkrc
H
8 yıl (2922 mesaj)
Yüzbaşı

http://www.hepsiburada.com/samsung-galaxy-s7-edge-dual-sim-ithalatci-garantili-p-TELCEPSAMS7E3GD-B?magaza=Uni%20Mobile&t=product&q=s7%20edge




sıtede aratsanız cıkıyor ,buyrun lınk s7 edge ıthaaltcı 2129 satıc hb




Bu mesajda bahsedilenler: @engin20020
M
8 yıl (15671 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Mihmander

bu telefonun fiyatı niye bu kadar hızlı düştü.

bu daha mantıklı geliyor.
https://urun.n11.com/cep-telefonu/samsung-galaxy-s8-g950f-64gb-siyah-ith-P196946824

600 lira fark baya mantıklı gerçekten.



M
8 yıl (21142 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ABSOLUT.


quote:

Orijinalden alıntı: kaan2142

Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.


Windows phone oldu de.

S6 var bende bir tane yeri geldinde S8 den daha iyi calisiyor 4 ay sonra 3 yillik olacak



O ufak takilmalar touchwiz ile alakasi yok Android'in kendisi çöp malesef

Ios kullanmadim yorum yapacak bilgide degilim sadece eskisi gibi iyi degil diyorlar tabi troll mu gercek mi bilemiyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
8 yıl (6509 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Marrusia


quote:

Orijinalden alıntı: ABSOLUT.


quote:

Orijinalden alıntı: kaan2142

Ayfon yavaşlattığını açıkladı cihazları hala çamur atma derdindesiniz model isimlerini bile bilmiyor fakir. 3310 ile iyi şanslar...

iphone dahil bütün firmalar eskitme sistemini kullanır. Bu yenisini satma politikasıdır.


Ancak; iphone 50 kere üst üste yavaşlatılsa dahi; samsungun touchwiz saçmalığıyla kasım kasım kasıldığı gibi donma yapmaz.


Stabilite dediğinde iOS'u ve Windows Phone'u tek geçeceksiniz. Kabulenin şunu.


Windows phone oldu de.

S6 var bende bir tane yeri geldinde S8 den daha iyi calisiyor 4 ay sonra 3 yillik olacak



O ufak takilmalar touchwiz ile alakasi yok Android'in kendisi çöp malesef

Ios kullanmadim yorum yapacak bilgide degilim sadece eskisi gibi iyi degil diyorlar tabi troll mu gercek mi bilemiyorum.





Hayır android açık kaynaklı kod olduğu için sony'nin arayüzü ile samsung'un arayüzü çok farklıdır. Ne kadar stok rom kullanırsanız anlık takılmalar şişmeler o kadar azalır. Touchwiz saçmalığı bu yüzden kasıyor.


Eskisi gibi değil diyen muhtemelen 5 sene önceki hala güncelleme alan telefonları kullanıyordur.


Veya; ota ile güncelleme almak yerine direk güncelleme alıyordur.


Güncellemeden önce yedek alıp telefonu komple formatlamak, ardından yeni bir üst sürüme geçmek önemlidir. 2 telefona sahibim işim gereği steam'i androidde, kişisel telefonumu iphone'da tutuyorum. Şahsen android beni delirtiyor.




E
8 yıl (275 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar atışmaktan ziyade fırsatmıdır alınırmı bu fiyata



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.