Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
34
Cevap
2214
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Galaxy S26 Ultra'nın yeni görüntüleri paylaşıldı: Tasarım netleşti
D
9 ay (4289 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Galaxy S26 Ultra'nın yeni görüntüleri paylaşıldı: Tasarım netleşti
Samsung'un yeni amiral gemisi Galaxy S26 Ultra'nın lansmanına aylar var, ancak cihaz hakkında birçok ayrıntı ortaya çıkmış durumda. Yakın zamanda telefonun tasarımını görmüş ve teknik detaylarına dair bazı bilgiler edinmiştik. Şimdi ise cihazın tüm tasarımını gösteren üç boyutlu render görüntüleri ortaya çıktı.



Android Headlines tarafından paylaşılan CAD tabanlı render görsellerinde Galaxy S26 Ultra'yı siyah rengiyle görüyoruz. Telefon tasarım anlamında selefinin çizgilerini koruyor. Ön tarafta, ultra ince çerçeveli düz ekran yer alıyor. Ancak farklı olarak daha yuvarlak köşeler bizleri karşılıyor.



Galaxy S26 Ultra'nın yeni görüntüleri paylaşıldı: Tasarım netleşti
Arka tarafta, S25 Ultra'dakine benzer düzende dört kamera bulunuyor. Ancak bu kameralardan üçü artık bir kamera adasının üzerinde yer alıyor. Daha çıkıntılı kameralardan dolayı Samsung'un bu çıkıntıları gizlemek için böyle bir tasarıma geçtiği belirtiliyor. Bu açıdan kamera adası tasarımı Galaxy Fold 7'yi andırıyor.



Galaxy S26 Ultra'nın yeni görüntüleri paylaşıldı: Tasarım netleşti



Ayrıca Bkz.OnePlus 15'in kamera örnekleri paylaşıldı: Rakipsiz olacak



Bugüne kadar gelen bilgilere göre, Galaxy S26 Ultra'nın daha parlak ve daha enerji tasarruflu bir ekrana, Snapdragon 8 Elite Gen 5 işlemciye ve 5.000 mAh pile sahip olması bekleniyor. Kamera tarafında ise 200 MP ana kamera, 3x zoom özellikli 12 MP telefoto kamera, 5x zoom yapabilen 50 MP periskop telefoto kamera ve 50 MP ultra geniş açılı kameranın yer alacağı belirtiliyor.





 




Kaynak:https://www.androidheadlines.com/samsung-galaxy-s26-ultra

 Haberi Portalda Gör

inatla kamera ve bataryayı geliştirmiyorlar şaka gibi
Yoruma Git
Bossman1632 - 9 ay +39
Kaç yıl daha aynı tasarımı kullanacaklar merak ediyorum.
Yoruma Git
dora.b - 9 ay +23
S27'yi bekleyenler heycan yapmayın resimdeki cihaz gelecek :)))
Yoruma Git
4S14N_HUNT3R - 9 ay +16
B
9 ay (173 mesaj)
Teğmen

inatla kamera ve bataryayı geliştirmiyorlar şaka gibi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

D
9 ay (13 mesaj)
Er

Kaç yıl daha aynı tasarımı kullanacaklar merak ediyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
9 ay (317 mesaj)
Yüzbaşı

çöpsung ve çöpple kullanıcıları ile dalga geçmeye devam ediyor 😆😆😆



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

4
9 ay (5502 mesaj)
Yarbay

S27'yi bekleyenler heycan yapmayın resimdeki cihaz gelecek :)))




S
9 ay (2009 mesaj)
Yarbay

30 ultra özellikleri : 200mp kamera, 5000 mah pil, 45w super hızlı şarj 5.0.
Bu kadarla bitmiyor !!
Bu sefer piyano müziği eşliğinde değil, saksafon müziği eşliğinde tanıtılabilir.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (7218 mesaj)
Yarbay

tamam da bu özellikler s24 ultra ve s25 ultrada da aynı zaten ?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SeniorGrandMaster
M
9 ay (28 mesaj)
Er

işlemci snapdragon elite gen 5 olur,
yapay zeka bir tık daha iyi hale gelir
geri kalan herşey aynı olur.

belki pil kapasitesi 6000 mah üzeri olur...

AL SANA S26... EN AZINDAN İPHONE GİBİ DALAVERE İŞLER YAPMIYOR...



F
9 ay (9304 mesaj)
Yarbay

apple tasarımı değiştirmeden bunlarda tasarımı değiştirmeyecek




G
9 ay (3036 mesaj)
Yarbay

Batarya konusunda artık 6.000-7.000 görmek lazım



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

M
9 ay (4429 mesaj)
Yarbay

Kalemden bir ihtmal kurtulmuş olabilirler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 ay (2379 mesaj)
Yarbay

Valla elmanın tarihi eser teknolojili telefonu o fiyatlara yıllardır sattığı yerde, Samsung'a laf edemiyorum lan

Üzüm üzüme baka baka kararır dicem Samsung daha iyi bir kara üzüm




T
9 ay (130 mesaj)
Teğmen

telefonun altina bakarsaniz kalem yerini görürsünüz




İ
9 ay (849 mesaj)
Yüzbaşı

seneye yandaki iki küçük kameraya da çerçeve koyarlar dieğerleri gibi, al sana s27 tasarımı.



S
9 ay (1480 mesaj)
Binbaşı

a56 ya benzettim ben tasarımı kopyala yapıştır fazladan kamera at yana


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
9 ay (39964 mesaj)
Yarbay

Arkadaki o çıkıntı adacığı yan keskiyle düzeltesim geliyor.



M
9 ay (8124 mesaj)
Yarbay

kamera adası çok kötü duruyor




G
9 ay (27404 mesaj)
Yarbay

Samsung A56 değilmi bu



T
9 ay (4145 mesaj)
Yarbay

İphone ne zaman değiştirirse o zaman.





Bu mesajda bahsedilenler: @dora.b