Söylenti : İlk chapter 2017'de çıkacakmış. Final Fantasy 7 Remake release date coming next year Final Fantasy 7 Remake release date coming 2017, plus huge Final Fantasy 30th anniversary plans - rumor http://www.psu.com/news/31747/final-fantasy-7-remake-release-date |
Şu bölüm bölüm yayınlanma beni feci sinirlendiriyor, yeni moda oldu bu oyunu eksik eksik sür piyasaya. |
Tahminen 5 ya da 6 bölüm olur 2017 yazında ilk bölüm çıksa 2018'de complete edition çıkar alırız. |
FF XII ne alemde.kesin PSX te çıkış tarihi verilir dedim ses çıkmadı.deli gibi beklediğim oyun,mevcut duyurulmuş olan oyunlar arasında.mart diye umutluydum ama galiba sonbahar a sarkacak. |
FF fanı olarak beklemeden alacağız ama bölüm bölüm bitir diğerini bekle dur sinir bozucu olacak. |
Töbe bekleyemem ben ne o öyle ya her ay bir bölüm için gün say işim olmaz complete edition çıkınca alırım keyfime bakarım bence sen de acele etme Hayatımın tek ve nadir oyunu ff7 zaten her şeyini neyin nerede olduğunu halen hatırlıyorum bakalım bu oyunda değiştirmezler umarım ana hikaye'ye dokunmasınlar da ne yaparlarsa yapsınlar Özellikle Shinra'nın 99 katını çıkmayı özledim :D |
Umarım el değmemiş çıkartırlar ama ben bekleyemem gibi tabi bir çıksın bölüm uzunluklarına göre karar veririm. |
şimdi bu konuya yazmak doğrumu bilemedim ama başka konuda bulamadım yazacak.FF7 hakkında bir sorum olacak oyunu oynamayanlar spoiler butonuna tıklamasın. bugün itibariyle FF7 yi bitirdim ama anlayamadığım olaylar oldu.özellikle zack in durumunu idrak edemedim.oyun esnasındaki diyaloğlarımı kaçırdım acaba diye düşünüyorum.şöyleki ister istemez bunca yıllık oyun olduğundan bazı spoiler ları yedim.bu zamana kısmetmiş oyunu oynamak.Lakin internette gördüğüm yorumlarda zack aslında FF7 nin esas kahramanı felan deniyordu.şimdi ben bu oyunda zack i neredeyse hiç göremedim.5 yıl önce köye gelen cloud değilde zackmiş.cloud ordaki sıradan askerlerden biriymiş.cloud değilde zack sephirothla savaşan kişiymiş.oyun esnasında o bölümde zack in öldüğünü sanmıştım çünkü herhangi bir açıklama olmadı.(yada ben kaçırdım)oyun bittikten sonra youtubedan videolara baktım crisis core ve last order da zakcla ilgili olayları kavradım.(köyde ölmemiş aslında)ama benim sorunum ben bu oyunu 97 yılında oynamış bitirmiş olsaydım zackin bunca olayla bağlantısını çözemeyecektim.Yani insanların zack i önemli olarak görmesinin nedenini çözemedim.sorum olacak dedim ama yorum yapmış oldum sadece.sanırım yorumların(genel olarak FF7 hakkındaki)gazına geldim çok büyük beklentiyle oynayınca aldığım tat azaldı malesef.Bilmiyorum kıyaslamak doğrumu ama yine de FF15 den sonra gayet iyi geldi oyun.en azından FF oynadığımı hissettim. |
Zack küçükken asker olmak istediği için evden ayrılıp Shinra'ya katılmaya gider. Orada yükselerek neredeyse istediği konuma yükselir. Bir gün bir şeyler olur Zack genetik deneylerden sonra hapisten kaçıp Shinra'nın ordusundan Cloud'un korunmasını sağlamaya çalışır ve Shinra'nın girişinde yaralı bir şekilde yatar ( ff7'de görüyoruz bu sahneyi) sonradan Cloud gelir ve konuşmalar başlar. Cloud paralı askerdir ve Zack'i dinleyerek kaldığı yerden devam etmesini ister. Zack'in oyunda öldürülmesinin sebebi olayların örtbas edilmesi.(Oyundaki elinde tuttuğu silah Buster Sword aslında Zack'in silahı ve onu hatırlayarak görevini yerine getirmeye çalışıyor) Oyunda baş karakterimiz Cloud ama Zack'in hikayesini oynamak istersen Crisis Core'u da oynamalısın daha iyi anlamak için.
|
Final Fantasy VII Remake hakkında yeni bilgilerin gelmesi yavaş olsa da, oyuncuların bir kısmını deneyimlemeyeceği anlamına gelmiyor. Square Enix'in resmi blogunda yayınlanan son haberde, yayıncının serbest oynanışlı Mobius Final Fantasy'sinin Steam sürümünün 6 Şubat'ta İngilizcesi yayınlanacağı açıklandı. Bununla birlikte, en heyecan verici gösterim, bir geçit olayı Final Fantasy VII'den Cloud'un oynadığı ertesi gün başlayacak. Mobius Final Fantasy etkinliği, Cloud'un modeli de dahil olmak üzere PlayStation 4'ün yeniden oluşturduğu oyun içeriklerinden yararlanacak. İşte oyunun Proje Lideri Naoki Hamaguchi'nin bu konuda söyledikleri; "Cloud, Guard Scorpion ve Mako Reactor da dahil olmak üzere şu anda geliştirme aşamasında olan Final Fantasy VII Remake'den 3D kaynaklar aldık ve daha sonra Mobius Final Fantasy'ye sığacak şekilde ayarladık. Şu andan itibaren, Final Fantasy VII'nin evrenini ve ayrıca Mobius Final Fantasy'den gurur duyuyoruz. Oyunun yayınını sabırsızlıkla beklerken işbirliği etkinliğinde oynamanızı isteriz. Bu, hayranlara PC'nin yeni başlangıcını tanıtmak için hemfikir bir yol, hem de yakında çıkacak olan Final Fantasy VII Remake'den ne bekleyeceklerini görmeleri için bir fırsat. Remake'nin yapımcısı Yoshinori Kitase, "PS4'ün geliştirilme ölçeği, mobil başlıklara kıyasla çok daha büyük, oyunun çıkması biraz zaman alacak." "Bu, ana oyun başlamadan önce bu şekilde oyunun bir yönünü gösterebilmekten son derece mutluyum dedi. Bu mümkün oldu çünkü Mobius Final Fantasy'nin özellikleri, Final Fantasy VII Remake'in verilerini olduğu gibi kullanmamıza izin veriyor. " Yeni oyundan Shinra < Resime gitmek için tıklayın > |
Haftalık Famitsu'nun son sayısında (Gematsu tarafından çevrildi) Final Fantasy VII Yeniden Yapımcı Yoshinori Kitase ve Final Fantasy Marka Müdürü Shinji Hashimoto da röportaj yaptı. Dün Final Fantasy 30. Yıl Dönümü Açılış Töreni sırasında Square Enix bize, Final Fantasy XII The Zodiac Age ve Final Fantasy XV DLC hakkında daha fazla bilgi verdi. Hashimoto, bu yıl duyurulmamış oyunları yayınlamayı planlıyor mu diye sorulduğunda halen gelişmekte olan Final Fantasy başlıklarının bulunduğunu söyledi: Elbette üretimde yeni başlıklar var. Bu etkinlik, 30. yıldönümünde perdeyi kaldırma töreni, başka bir deyişle bir 'açılış töreni' idi. Buradan çeşitli projeler hazırlıyoruz. Bazı duyurular hazırlıyoruz - sadece ev oyunlarıyla sınırlı değil. Bu yıl ayrıca Final Fantasy VII'nin 20. yıldönümüdür ve Yönetmen Tetsuya Nomura önceden 2017'de Final Fantasy VII Remake'i sergilemek istediğini söyledi. Kitase'ye göre, henüz bir şey üzerinde karar verdiler: Bunun olacağı umudum var, ancak yine de karar verilmemiştir. Bununla birlikte, daha sonra gösterdiğimizde, bir römorktan, örneğin insanların yaşayabileceği bir olayda olduğu gibi bir adım ötesinde bir şekilde yapmak isterim. Kitaz, Final Fantasy VII Remake'in gelişimine gelince, "Siz hala römorkta gösterdiğimiz sahneleri süpürüyoruz. Vurmamız gereken kalite seviyesi görünmeye başlıyor, ancak buradan gitmek için hala bir yol var. " Final Fantasy VII Remake'deki savaş sisteminin temeli "katılaştı" ve Kitase, Nomura ve Mitsunori Takahashi'nin (Kingdom Hearts, Dissidia Duodecim Final Fantasy) "tüm çabalarını içine aldığını" söyledi. Materia ve diğer sistemler gündeme getirildiğinde, Kitase hala konuşamayacağı bazı şeyler olduğunu söyledi ancak "Final Fantasy VII'de popüler olan şeyleri kaldırmayacağız" diye ekledi. Final Fantasy VII Remake'in çoklu parçaları arasındaki beklemenin ne kadar süreceğini bilmiyoruz, ancak Kitase, insanları bölümler arasında ilgisini çekmenin bir yolunu bulmak istiyor. "Final Fantasy VII, bir derlemede yanal olarak yayılıyor" dedi. "Somut bir plan yok, ancak sadece birkaç ay içinde bir oyun çıkartamayacağımıza göre, bültenler arasında ilgiyi sürdürebilmenin bir yolu düşünmek istiyorum." |
Square Enix'ın Yoshinori Kitase, oyunun orijinal halindeki Materia sistemini kaldırmayacağının doğrulanması da dahil olmak üzere Final Fantasy 7 Remake ile ilgili birkaç yeni ayrıntı verdi. Final Fantasy 7'nin 20. yıldönümünde Famitsu dergisinin son sayısında konuşan Kitase-san, geliştirme ekibi hedef kalitesine doğru istikrarlı bir şekilde çalışıyor olmasına rağmen, yeniden yapılanmanın hala bir miktar yol almadığını tekrarladı. Final Fantasy 7 Remake'in episodik biçimde piyasaya sürüleceği göz önüne alındığında, takım her yayın arasında hayranlar arasındaki ilgiyi sürdürmeyi nasıl planladığı Kitase san'a sordu. Buna yanıt olarak, Square Enix'in oyunun çekirdek bölümlerini bir şekilde tamamlamak istediğini ancak konuyla ilgili daha fazla ayrıntıya girmeyeceğini söyledi. "Kullanıcılarla iletişim kurmak için canlı bir akış veya bir program yapmak istediğim bir şey olsa da, Final Fantasy VII Remake episodik olacak ve orijinal sürümün sonuna kadar gitmek istiyorsanız, O zaman bundan dolayı elimizdeki her şeyi adamak zorunda olacağımıza inanıyorum, dolayısıyla dolgu gelişimi [bölümler arası] ve diğer eserler gibi şeyler için ne olacağı konusunda hiçbir fikrim yok "dedi. Diğer yandan, Kingdom Hearts serisinde çalışan Tetsuya Nomura ve Mitsunori Takahashi'nin Final Fantasy 7 Remake için savaş sistemi üzerinde yoğun çaba gösterdiklerini doğruladı. Ayrıca ekibin, Materia sistemini de içeren orijinal sürümden herhangi bir popüler öğeyi kaldırmayacağını açıkladı. |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > görseller fena ve dikkat ederseniz sol alt taraftaki menü turn base menüsü gibi yapılmış tam istediğim gibi olacak sanki |
Sıra tabanlı olursa çok iyi. FF XV 20 saati devirdim ama savaş sistemine alışamadım hala. |
Bu saatten sonra sıra tabanlı olmaz da action turn base olur görsel onu ifade ediyor gibi |
Bariz sıra tabanlı sistem bu, FF15'den sonra eleştiri aldılar herhalde hiç beklemiyordum güzel sürpriz oldu. Yalnız ilk resim biraz şüphe uyandırıyor, haklı olabilirsin sadece klasik hud kullanmış olabilirler. |
En azından ATB gibi bir sistem olsa bile yeter. Ama görsellerde öyle bir bar gözükmüyor. Yalnız menü daha güzel olmuş gibi. FFxv de R2 ile seçim yapmaya hala alışamadım. Ama FFXV deki gibi karambol savaşlar olacak gibi. |
Aynen mükemmel oldu çünkü ff15 savaş sistemi çok yavan ve sadece yuvarlak tuşu ile oyun oynattı bize belki tam düşündüğüm gibi ff12 deki sistemi kullandılar. Battle'da serbest hareket ama komut seçerken oyun duruyor eğer bu şekilde olursa da çok sağlam olur |
Yavaştan rehber hazırlamaya başlasam anca yetişir gibi ama nasıl hazırlayacağım bilmiyorum bütün notlarımı kaybettim :D |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >