Yığılmanın ps6 ile alakası yok. Gta yüzünden.Gta ile çakışmak istemiyorlar o yüzden kasım bomboş. Gtadan sonra çıkmakta sıkıntı aralıkta da olmuyor. Ekime koysalar Gtadan hemen önce olacak. Ekim başı bir ihtimal koyulur. Eylül en iyi ihtimal. Eğer Gta 6 olmasa bu yığılma böyle olmazdı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entwined -- 7 Haziran 2026; 23:14:53 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi entwined -- 7 Haziran 2026; 23:14:53 >
Bu mesajda bahsedilenler: @TheLuBu