diğerlerini düşünmem lazım bu da çok sürer. ama bu üçü herzaman ilk 10 da yer alır. |
Pekala, sonradanda ekleme yapabilirsiniz size kalmış |
|
1- Amores Perros 2- A Clockwork Orange 3- Viridiana 4- Dancer in the Dark 5- Krótki film o milosci 6- Ladri di biciclette 7- Taxi Driver 8- Un homme qui dort 9- Los Olvidados 10- The Great Dictator |
Benim de yazasım geldi ama iki ayrı 10'lu paket yapacağım :D Fazla film göz çıkarmaz :) |
Viridiana Vivre sa vie El secreto de sus ojos Ladri di biciclette Un homme qui dor Krótki film o milosci La strada Tystnaden Les quatre cents coups El ángel exterminador |
Eski konuları hortlatmak istemedim. |
|
1. The Shawshank Redemption 2. Fight Club 3. American History X 4. Leon 5. John Q 6. The Pursuit of Happyness 7. Goodbye Bafana 8. A Moment to Remember 9. Amores Perros 10. City of God |
Dogville hariç hiç birini izlemedim.. Puanları yüksek ve türlerini sevdiğimden dolayı izleyeceğim |
Film az önce bitti güzelmiş beğendim |
1.
2.
3.
4.
5
7.
8.
9.
10.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 'Death' -- 11 Şubat 2013; 1:16:57 >