< Resime gitmek için tıklayın > Buradan nerden çıktığına bakıyoruz hocam: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Mp7l0bSnMp_G7xWUm75M-XuihDfTdi27rm-vB9K8AX0/edit#gid=0 İç savaş sektörlerinde High-grade emissionlardan diyor, sonra bu siteden hangi sektörler uyuyor diye aratıyoruz: https://eddb.io/system High tech, yüksek populasyon vs high-grade çıkma ihtimalini arttırıyormuş o yüzden hem civil war hemde high tech seçtim 3 tane sistem buldu, buraya gidip high-grade varmı diye bakıyoruz bulursak collector limpetlerle toplayıp sonra supercruise atmadan ana menüye çıkıyoruz sonra tekrar oyuna girince supercruise attığımızda az önce topladığımız high-grade tekrar çıkıyor ve yine topluyoruz. (Eğer ana menüye çıkmadan supercruise atarsanız kayboluyor) böyle dün 20 dakikada Military Grade Alloys'ı fulledim ama işte high-grade yüzde yüz çıkmıyor bir de bazen başka high-grade çıkıyor. Misal dün civil unrest sektöre gitmiştim Improvised Components toplamak için ama high-grade çıkarken sektör civil unrest olmasına rağmen civil war çıktı ve Military Grade Alloys verdi. Bu materyal toplama işi baya sıkıntılı ama şuan en kolay yöntem bu ve buda nerflenecek diyorlar sonra tam çilekeş olur nerflenmeden fullemek lazım.. |
Teşekkürler valla bu engineerları ne yapacağım diyordum. Araştırdım tatmin edici cevap da bulamadım. İyi oldu bu. |
Ben sağlı sollu 3 slotlarında 2 tane gimbal beam laser kullanıyorum. Öndeki 3'lükde turret cannon var. Öbür 2'likler de turret multicannon. Enerji ucu ucuna karşılıyor. Shield booster da eksik o yüzden. |
|
Hocam combat için alabildiğiniz en büyük thruster'ı almanızda fayda var, sadece ileriye olan hızı değil yaw pitch ve roll olarak saniye başına geminin kaç derece döneceğinide belirler. dirty drive / drag tercih edilmeli genellikle. python çok kullanmadım ama turret gerektirecek kadar kötü bir manevra yeteneği yok. manevra thuresterlarını ve boost manevra sırasında fa-off kullanarak çok daha keskin manevralar yapabilirsiniz. büyük miktarda pratik yapmanız gerekli ama :) ayrıca geminin toplam ağırlığı yine manevra yeteneğinide etkileyecektir. Beam laser 600metreden sonra hasarı çok fazla düşüyor o yüzden c3 gibi slotlara taktığımda longrange / thermal vent kullanıyorum ama küçük slotlarda overvharged olarak kullanabilirsiniz. özellikle büyük slotlarda kinetik silahlar termallere göre daha çok penetrasyon yapablidiği için tercih ediliyor. bendeki c4 beamlar elite condaların kalkanını saniyeler içinde eritsede 700-800 metreden uzak olan gemilere hull hasarı vermiyor sayılırlar (c2 multi cannon daha çok hasar veriyor uzak menzilde). hocam şimdi birde ana hudda yakıtın üstünde bir gösterge var, ne kadar sinyal yaydığınızı gösterir. O osiloskop benzeri gösterge ne kadar durgunsa turret ve gimbalların sizi takip etmesi o kadar zorlaşır. aynı durum sizin başınızada gelmiş olabilir. burst L. / thermal shock - Missile rack / Emissive Munitions gibi modlar ile hedefin bu göstergesini arttırabilirsiniz, nepc lere etkisi olduğundan emin değilim ama plasma acc /dazzle shell hedefin gimbal ve turretlarının hedefleme yeteneğini düşürürken, tgt lock breaker ise vurduğunuz hedefin kilitlenme durumunu kaybetmesine yol açar. ayrıca multi cannonda emmisive munitions kullanabilirsiniz, ama autolader genellikle corrosiveden sonra en çok tercih ettiğim özellik. Docking computer hiç beklemediğiniz bir anda gemiyi sağa sola çarpıp rebuy ekranı görmenize neden olabilir. birde modül gemiyi indirene kadar ben istasyonda işimi halledip çıkmış oluyorum :D |
Eğer high-grade yoksa bir istasyona falan in hocam illaki çıkıyor high tech sistemlerde. Sektör sektör aratıyor ama bulunca sağlam kasabiliyorsun buda nerflenirse tam çilekeş olur, aslında saçmalıyorlar oyunmu oynuyoruz modern kölemiyiz belli değil! Bunların en azından oyuncular arasında trade edilebiliyor olması lazım hem biraz open play özendirilir.. |
Sonra aynen uçuş yardımcısını daha hiç kapatmıyorum, 40 fırın ekmek yemem lazım doğrudur. Şimdilik gimball alıp bir onları deneyim, onlarda da aynı sorun olursa demekki dediğiniz gibi kilitlenmede bir sorun var demekki o zaman kilitlenme kolaylaştırıcı modları denerim yada fa offu çözüp fixeda geçerim. Şimdilik işte materyalleri fullemeye ve mühendisleri açmaya çalışıyorum, araçları fullemeden opena geçmek saçma geliyor zira baya dezavantajlı kalacam. DC iyi çalışıyor hocam onu yamaların birinde çözmüşler demekki, hiç öyle kaza başıma gelmedi sadece bir keresinde biraz hızlı inip piste aracı çarptı. Ama tabiki buglar vs olabilir, misal az önce bir system defence npc beni supercruisedan çıkarttı sonra mal mal etrafımda dolandı taramadı bile zaten ne bir suçum var nede yasadışı birşey taşıyordum derdi neydiyse artık :D |
|
Barnard's stardaki Boston Base'te void opale 1.6 milyon veriyorlar. Yüklü aspx ile 2 jump mesafede Caer Bran sistemi var. Sistemdeki halkalı gezegende ise void opal hotspotu var. < Resime gitmek için tıklayın > |
Çok karmaşık gelebilir ama değil inanın, gemi yaptıkça ve oyunu oynadıkça hangi modüle ne zaman ve neden ihtiyacınız olduğuna alışıyorsunuz. Bu Hull Tank, Shiel Tank olayını biraz anlatayım. Combatta 2 hayatta kalma kavramımız var. Hull tank, ve shield tank. Hull tank gemiye yüklü miktarda kalkan almadan (hatta hiç kalkan takmadan) gemiyi 2-3 module reinforcement ve geri kalanı heavy duty hull reinforcement olarak doldurmaktan ibaret. en güzel giden gemi federal assault ship ve diamond back explorer. Herhangi bir gemiyi hull tank yapabilirsiniz önemli olan yeterince class 5 hull reinforecement ekleyebilmek ve yüksek hull miktarlarına çıkabilmek. ayrıca modüller sturdy ve shielded olarak modlamak alacağınız modül hasarını azaltacaktır. Güzel yönü ise en yüksek hızda sadece diğer gemilere çarparak diğer gemileri patlatabilirsiniz, oyunda herhangi bir şekilde azaltılamayan hasar tipi basit çarpışma hasarıdır. Geminiz az güç harcar ve genellikle ucuz olur, dolayısı ile silent running + chaff ve heatsink ile gimball yada turret kullananlara saç baş yoldurabilirsiniz ve ölseniz dahi çok ciddi bir problem yaratmaz. Radarda neredeyse gözükmeden etrafta dolanabilirsiniz. kötü yanları ise modüllerinizi koruyamazsınız. dış modüller ve silahlar ilk önce bozulacaktır, thruster yada fsd kaybetmeden karşı gemiyi yok edemezseniz büyük ihtimalle rebuy ekranını göreceksinizdir, ama yavaş yavaş. Shield tank ise iki çeşittir. Bi-Weave olan düşük kalkan ama hasar tiplerine karşı yüksek dayanıklılık ile Shiel cell Bank kullanmaktır. mesela 1000 birim toplam kalkanınız var thermal resistance ise %50 kalkanınızın termal saldırılar ile düşmesi için yaklaşık 2000 birim hasar alması gerekli. çok düşümk miktarda kalkan güçü ile ciddi derecede hasara karşı durabilirsiniz. Şimdi burada önemli bir nokta scb kullanımı olacaktır. Shield cell bank kullandığınız zaman 5 saniye gibi bir süre sonra kalkanınızı hızla belirli! bir miktarda yeniler. düşük miktarda kalkanınız olduğu için her cell bank neredeyse kalkanınızı tamamen dolduracaktır. güzel yanı modülleriniz hasar almaz, küçük kalkan kullandığınız için combat dışında biraz dolanıp hızlıca kalkanlarınız doldurabilirsiniz, normal shield tanklara göre ucuzdur ve çok güç harcamaz. Kötü yanı ise, railgunlarda özellikle shield cell bankların kalkan yenilemesini sıfıra kadar indirebilen bir mod var ve genellikle her pvp gemisinde bulunur (feedback cascade). Kalkanınız düşerse başınız büyük derde girer geminin fiyatını düşük tutup hafif olmasını sağlamak için genellikle bulkhead ve hrp yada mrp eklenmez. Railgun ve plasma acc normal hasarlarından daha az olsada diğer silahlara göre ciddi hasar verirler. Kalkanınızın integritysine göre 2-3 reverberating cascade özel efekti torpidolar bütün kalkanınızı indirmeye yeter. reveb torpido kalkana vurduğu zaman gemiye yada kalkana değil direkt olarak kalkan modülüne hasar verir. Benim en sevdiğim ise prismatic shield tank. En yüksek sınıf Prismatic shiel generator, Bi weave de oduğu gibi yüksek resistance ama çok daha fazla kalkan sağlığı (Corvette ortalama 4000 ile 5500 mj gibi değerleri %40 ve üstü resistance ile görebiliyor). Sadece gemiyi reboot ederek bile ciddi miktarda kalkan yenileyebiliyorsunuz ve tam anlamıyla 3-4 tane elite geminin kalkanınızı bir halka bile indirmek için didinişlerini izliyorsunuz. ama bu yöntem çok güç oburu, overcharged-montered power plant olmazsa olmaz, genellikle sadece 1 utility slotunuz isteğinize göre atayabiliyorsunuz ve genellikle oda heatsink oluyor. kalkanlarınızı kaybetmeniz bi-weave oranla çok daha kötü bir durum genellikle bir istasyona inmeden kalkanlarınızı dolduramıyorsunuz. scb ile kalkanı doldurmak için 2-3 adet scb kullanmanız gerekiyor ve thermal vent beam laser gibi bir alternatifiniz yok ise heatsinkleriniz bittiği anda yenisini bulana kadar combat dışı kalıyorsunuz (Tek bir scb kullanıldığında gemiyi çok rahat %200 ısıya çıkartabilir, ateş edip boost yaparken scb basmak ise sizi pilot yahnisine çevirir.) . Corvette, Conda yada Cutter bile olsanız bi cobra size 3-4 torpido atıp sizi patlatabiliyor. ve scramble spectrum gibi modlar rasgele olarak power plante yada kalkana arıza yaptırırsa geminizi kaybedersiniz. Bahsettiğim modülleri wikiden bakarak nasıl edinildiklerini ve ne işe yaradıklarını ayrıntılı bakabilirsiniz, En sıkıcı kısmı prismatic kalkan gibi powerplay modülleri. Bunları alabilmeniz için power playde gerekli şahsa 1 ay boyunca pledge olmanız ve level 3 yani 750 merit biriktirmiş olmanız gerek. Pack-hound, adv plasm acc, imperial hammer, pulse distruptor gibi modüller oldukça iyiler ama 1 ay bir modül için beklemek oldukça saçma bi mekanik ama emin oldun elinizde olması büyük avantaj. ayrıca unpledge olduğunuz zaman o modülleri artık alamıyorsunuz, modülleri her geminiz için her boyda alıp bir kenara saklamakta fayda var. |
|
İnsan korsanları diyorsan daha doğru düzgün insana denk gelmiyorum |
|
Arkadaşlar distant worlds 2'ye katılmayı düşünüyorum ama pek anlamadım 4 ay süresi var etkinliğin ve 15 tane waypoint atamışlar şimdi o zaman 10 güne bir way pointi açıklayıp etkinliği 4 aya yayacaklarmı yoksa bütün way pointler hemen açıklanacak isteyen 1 haftada abanıp etkinliği bitirecek mi? 4 aya yaymazlar herhalde ya ne yapacağız 4 ay galaksinin bir köşesinde Haberi olmayan arkadaşlar için linkide koyayım:https://www.edsm.net/en/expeditions/summary/id/58/name/Distant+Worlds+2+-+A+Voyage+of+Discovery Bu oyunun kendi organize ettiği bir araştırma görevi ilkine 700 kişimi ne katılmış yinede çok beğeniyorlar bu sever 7 bin kişi kayıt olmuş baya cümbür cemaat galaksiyi keşfetmeye gidilecek. Fuel rats'da katılıyor baya eğlenceli olacak gibi ama 2-3 hafta bilemedin 1 ay takılırsın eğlenceli olurda 4 ay sürerse katılmam valla. Unutmadan ekleyim minumum jump range 33müş galiba ve 4 gün sonra başlayacak etkinlik, minimumu tutturduktan sonra istediğimiz gemiyle katılabiliyormuşuzhttps://www.youtube.com/watch?v=foaF-nMdHJk Videoda da 18 hafta sürecek diyor etkinlik, 18 hafta ne yapacağız yav |
@eminmetehan, hocam etkinlik güzele benziyor da nereleri dolaşıyorlar tam? Nebula falan geziyorlar mı hiç? Bir de ben anlamadım sitede varış 10 Mayıs, başlangıç 13 Ocak diyor. Şimdi ne zaman başlayacak-bitecek? |
|
|
|
Type 7den type 9a geçtim. Tam bir facia. Dediklerimi geri alıyorum. Bu aleti kullanmak inanılmaz zevkli . Tepeleme dolu bir 747 tadı aldım, vazgeçmem artık type 9dan |
Hocam Python large gemiler kadar hantal değil ama bir Mamba da değil yani, it dalaşında küçük gemileri takip etmekte zorlanıyorum. O yüzden taret döşedim bu sayede takip edemesemde rakibi üstümde tuttuğum sürece tepedeki 4 taret ateş etmeye devam ediyor. En büyük motorları seçmedim onunda etkisi olabilir, sizce en büyük motorlara geçeyim mi? Son hali böyle Pythonın:
https://s.orbis.zone/1oak
Beam lazerlerden çok memnunun rakip tepemde yada önümde olsun 3km içinde hiç susmuyorlar ama MCler bir enterasan valla güya 3.500 metre menzili var ama 1000 metreye kadar hiç ateş etmiyorlar, rakibi düzgün takip etmeyip sonra tam kafa kafaya girince dönmekle zaman harcıyorlar falan. Galiba MC taretler buglı olabilir yada özellikle nerflemek için böyle yapılmıştır, onları gimball ile değiştirmeyi düşünüyorum ama işte o zaman motoruda büyütmek lazım galiba. Sonra ek özellik ne ekleyeyim, biri corrosive tamam diğerlerini ne seçeyim sizce? Şuan tepedekilerde auto loader kullanıyorum sürekli ateş edebilsinler diye ama işte 1000 metrenin üzerinde hiç ateş etmiyorlarki boşuna seçtim gibi..
Kilitlenme bilgisayarını inadına kullanıyorum hocam bugün bile otomatik pilot araçlar varken 2300'de manuel parça takmak zorunda kalıyoruz aşırı saçma! Otomatik pilot geminin standart özelliklerinden biri olmalı isteyen otomatik pilotı devreye sokmadan manuel inmeli, hem bu yeni oyuncuları ilk inme çilesinden de kurtarır, manuel inmek isteyen araştırıp öğrenir.
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle