Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
796
Cevap
78985
Tıklama
0
Öne Çıkarma
direksiyon sınavındaki arabanız?

O oedipusss Konu Sahibi
16 yıl (106 mesaj)
arkadaşlar daha önce açıldıysa kusura bakmayın ama hep merak ederim ehliyet alırken direksiyon sınavında kullandığınız araç neydi?Ayrıca sürüş sırasında başınızdan ilginç olaylar geçti mi?Ben broadwayle girmiştim sınava ve yokuşta stop ettrdiğm için puan kırmışlardı.Çok gıcık iki adam vardı sürekli soru sormuşlardı




C coxyc
16 yıl (936 mesaj)
Skoda felicia İğrenç bi arabaydı ne vitesler geçiyodu ne direksiyon dönüyordu


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E emre.
16 yıl (1915 mesaj)
biraz stres attımı için açılmış bir topik..bazen gerekli de aslında..

ben ehliyetimi mercedesten aldım..
Bursada ehliyet kurslarında çeşit çeşit arabalar vardı.dedim bidaha mı binicem mercedese.a160 tı aracım.
iyi kaçıyodu.:)

bi borayla kapışmıştım adam deli olmuştu,kursiyer tarafından geçilince..hoca fırçayı atmıştı ama olsun unutamayacağım bişey oldu.
kullanmayı bildiğim için zaten kullandırtmadılar daha fazla..




Q qwer
16 yıl (167 mesaj)
Rezalet bir Şahin'di. döküntü bir arabaydı. Haytımda ilk ve son kez bir şahin kullanmıştım, kötü bir tecrübeydi....


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fataleagle
16 yıl (276 mesaj)
benimki clio symbol dü.. aracın debriyaj'ına 4-5 cm basabiliyodun kaldırmak ne kadar zor bir düşünün imanım gevredi. şimdi basıp çekiyorum ayağımı araba kalkmıyo adam arkadan hadi çık artık diyo bende bozuntuya vermeden abi dur arkadaki arabalar bi geçsin diyom (en yakın arabayla aramızda 200-300 metre var).


Bu mesaja 1 cevap geldi.

U ugur_bek
16 yıl (573 mesaj)
debriyaj balatası sıyrık bi hyundai accent! önce şaha kalkıyodu sonra fossss yığılıp kalıyodu


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SabitSalınım
16 yıl (2027 mesaj)
corolla.1e aldım kalktım 2ye alırken görevli dur dedi.100le geçtim


Bu mesaja 2 cevap geldi.

L Loop
16 yıl (5039 mesaj)
Multijet palioydu fena araba deildi zorlanmadan geçmiştim sınavı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Sebastian_RR
16 yıl (2086 mesaj)
1996 corolla xe i idi galiba hatırladıgım kadarıyla .

herif bana gıcıktı baya bir tur attırdı hata aramak için en sonda bulamadı kırmızılasıp kaldı


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D dkarizmatik
16 yıl (39 mesaj)
benimde tipo sx di fena sayılmazdı işte




H Hemican
16 yıl (8483 mesaj)
Palio ydu. El freni çalışmıyordu çekince tekrar aşağı düşüyordu ama yine de bırakırken çekmek mecburiydi

Ben kemer takmayı unutmuştum inerken farkettim neyse gene de geçirdiler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J JackDaniels
16 yıl (17394 mesaj)
şahindi tabiki .96 da başka ne araba vardıki zaten doğru dürüst


Bu mesaja 2 cevap geldi.

R Roy
16 yıl (4239 mesaj)
hyundai accent son haliyle böle gıcır gıcır bi arabaydı, walla inesim gelmedi, rahat rahat geçmiştik sınavdan




G Guest5555
16 yıl (177 mesaj)

Y Yazılımcı Online
16 yıl (17744 mesaj)
2004model 206 kullandım ama hiç memnun kalmadım. Sanki alaın kullanın işte araba size derlermiş gibi.

Dizel bi araç ve beygiri çok düşük , araba sollayacam diye yırtınıyordum

Ama düz yolda güzl arabaydı, frenlerine hasta olmuştum ABS olmamasına rağmen çok kuvvetli bir freni vardı, ama vitesi sertti yani nasıl diyim vites geçirirken tak tuk ses geliyordu. Ve amartisörleri çok sertti bi çukura giriyorduk dan dun ses çıkarıyordu.

Ve yaptığım bir aptallaık daha sınava girmden önce kendi arabamı kullandım sonra da ertesi gün sınava gittim 206 nınkavrama noktası çok yukarıdaydı bayırda bi stop ettirdim neyse ikinci sefer kalktım

Yaa ister istemez insan heycanlanıyor 85 ile geçtim sınavaı herşey tamdı da arka koltukda oturan gözetmen benim okuldaki müdürüm olunca baya bi şaşırmıştım




O Orcunsau
16 yıl (4334 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: *FuRKaN*

Uyuz bir siena idi


Aynen ya. Direksiyon dersinde fiesta tdci kullanmıştım. Siena verdiler gıcık oldum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J John_Lennon
16 yıl (286 mesaj)
dıreksıon derslerınde accent le hazırlandım ama yenı kasa sınawa bı gıttım bızım arac kaza yapmıs eskı kasa hurda bı accent hıc kullanmadım tanımıorm aracı ama cok sukur bı yamuk olmadı sadece el frenını ındırmeyı unuttum
bıde gerı gerı geldıkten sora hemen onume dondum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Turetskiy_Muj
16 yıl (1113 mesaj)
Rusya'daydım. Jiguli kullanıyordum. Gerçi sadece bir kere sürdüm. O da sınav esnasında idi.

Buaradakiler baya gençmiş. Yeni arabalar kullanmışlar...Bu arada dipnot: Rusya'da hala bazı sürücü kursları çok eski arabaları kullanıyor. Türkiye'dekiler oldukça yeni gözüküyor...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A antiochos
16 yıl (11149 mesaj)
Uno kullandım ama istersen kendi arabanla da kullanabiliyorsun , buradakilerin aklına gelmedi mi?

Kullanımı çok rahat bir araba... Düğün alayı gibiydi, aynı anda bir sürü araç sınava giriyor, iki araç kafa kafa giriyordu, heralde son anda yandaki hocalar frene bastı Böyle bir sürü komik olay oldu.




B bekocan
16 yıl (185 mesaj)
peugeot 206 ile girmiştim sınava. 2. vitesten yükseğine geçmeme gerek kalmadı, 500 metre kadar süren yolculuğum sırasında zaten ne yemek yiyeceklerini konuşan adamlar umursamadı bile beni.


Bu mesaja 1 cevap geldi.