Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
29
Cevap
2684
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: deprem ulan (2. sayfa)
D
4 yıl (24334 mesaj)
Yarbay

Kutahyadan hissettik. Oturdugum yerde basim dönüyo sandim. Sonra lambaya bakinca anladim 20 saniye kadar sürdü araliksiz. Köpeklerde havlamaya basladi ayni anlarda





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 23 Kasım 2022; 4:35:49 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
4 yıl (5610 mesaj)
Teğmen

Kocaeli Umuttepe yurtta fena salladı milleti uykudan uyandırdı



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

P
4 yıl (4100 mesaj)
Yüzbaşı

İstanbul-Kadıköy-merkezdeyim. Belli belirsiz salladı. İstanbul'da oturup bu depremi şiddetli yaşayan varsa ciddi anlamda evini değiştirmeyi düşünsün. İstanbul depreminde o ev yıkılır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl (5803 mesaj)
Yarbay

Kaçıncı kat?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SUBJECT 101
P
4 yıl (4100 mesaj)
Yüzbaşı

S
4 yıl (5803 mesaj)
Yarbay

Bakırköy'de deniz manzaralı 99 öncesi yapılmış binadayım ben de. Öleceğim sonraki depremde sanırım :( Felaket sallandı çünkü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SUBJECT 101
P
4 yıl (4100 mesaj)
Yüzbaşı

Bakırköy ve Avcılar civarı sakat hocam. 99 da yıkım oldu orda. Ben de denize yakın oturuyorum ama yüksek burası alt kayalık ve dolgu değil. Önce taşikardi başladı sandım nabzımı kontrol ettim, en son televizyon biraz sallanınca anladım deprem olduğunu. Bina da eski ha 25 yıllık falan. Zaten 99 depreminde de fazla sallanmadık biz. Ablam Moda'da oturuyor o hiç hissetmemiş WP den öğrenmiş deprem olduğunu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @scientia
S
4 yıl (22930 mesaj)
Yarbay

Bu saatte uyunurmu yav bf oynamak varken



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
4 yıl (5803 mesaj)
Yarbay

Göztepe güvenli midir? Oraya da taşınabilirim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SUBJECT 101
P
4 yıl (4100 mesaj)
Yüzbaşı

Bilmiyorum ki. Orada tanıdık yok ne desem yalan olur. Kadıköy rıhtımdayım ben.




Bu mesajda bahsedilenler: @scientia
B
4 yıl (3099 mesaj)
Yüzbaşı

Uykum kacti depreme uyaninca, sabah 10da ders var. 1 saat uyudum ne yapicam simdi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
4 yıl (20333 mesaj)
Yarbay

“Elektrik ve interneti kontrollü olarak kestik”



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.