| Kocaeli Umuttepe yurtta fena salladı milleti uykudan uyandırdı |
| İstanbul-Kadıköy-merkezdeyim. Belli belirsiz salladı. İstanbul'da oturup bu depremi şiddetli yaşayan varsa ciddi anlamda evini değiştirmeyi düşünsün. İstanbul depreminde o ev yıkılır. |
| Bakırköy'de deniz manzaralı 99 öncesi yapılmış binadayım ben de. Öleceğim sonraki depremde sanırım :( Felaket sallandı çünkü. |
| Bakırköy ve Avcılar civarı sakat hocam. 99 da yıkım oldu orda. Ben de denize yakın oturuyorum ama yüksek burası alt kayalık ve dolgu değil. Önce taşikardi başladı sandım nabzımı kontrol ettim, en son televizyon biraz sallanınca anladım deprem olduğunu. Bina da eski ha 25 yıllık falan. Zaten 99 depreminde de fazla sallanmadık biz. Ablam Moda'da oturuyor o hiç hissetmemiş WP den öğrenmiş deprem olduğunu. |
|
Bu saatte uyunurmu yav bf oynamak varken |
| Göztepe güvenli midir? Oraya da taşınabilirim. |
| Bilmiyorum ki. Orada tanıdık yok ne desem yalan olur. Kadıköy rıhtımdayım ben. |
Uykum kacti depreme uyaninca, sabah 10da ders var. 1 saat uyudum ne yapicam simdi |
| “Elektrik ve interneti kontrollü olarak kestik” |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Territory -- 23 Kasım 2022; 4:35:49 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >