D

Yarbay
21 Kasım 2009
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1072 (Bu ay: 12)
Gönderiler Hakkında
D
2 yıl
Nissan Juke nasıldır?
Halihazırda 2012 fiesta 1.4 tdci var nisan gibi arac değiştirme planım var. Dizel veya benzinli juke düşünüyorum 2012-2013 model. Kullanan bilen var mı nasıldır tavsiye edermisiniz? Kronik sorunları vs ?
D
2 yıl
Motorinde BÜYÜK indirim!
D
2 yıl
Ucuz yollu yağmur kaydırıcı + Hızlı cila (highgenic)
İlk piyasaya sürüldüğünden beri hem arabaya hızlı cila amaçlı hemde camlara bunu sıkıp kurulayıp yağmur kaydırıcı olarak kullanırım. Bardaktan boşanırcasına yağan yağmurda diğer arabaların silecekleri en son kademe çalışırken ben 1. Kademede ilerliyorum. Hafif yağmurlarda silecek çalıştırmaya gerek bile duymuyorum. Arabayı yıkayıp kurulama aşamasında bunu sıkıp kurulayınca bi tabaka oluşturuyo cila etkisiyle geç kirleniyo hemde gayet parlıyo. Silecek suyunada eklebilirsiniz. Arac içi temizliğindede etkili mucizevi bir ürün. Denemenizi tavsiye ederim. Bim'de 5.90a satılıyo. A101lerde de farklı bi marka var ondada aynı etki var.


< Resime gitmek için tıklayın >
D
3 yıl
Değer kaybı parası hakkında yardım
1 ay önce bi kaza yaptım karşı taraf %100 suclu çıktı. Aracımı sigortanın anlaşmalı servisi yaptı teslim etti. Değer kaybı talebinde bulunacagımı belirttim. Bizim avukat var ona veririz o halleder dediler. Yok ben kendim yapacam işlemleri dedim. Kaza ve tamir fotolarını attılar. Yalnız ekspertiz raporunu vermiyolar. Onu sadece avukat görebilirmiş öyle dediler. Bana ayakmı yapıyolar onların avukatına vermedim diye yoksa ben kendim ekspertiz yaptırıp değer kaybı dilekçesine mi eklemem gerekiyor. Bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim
D
4 yıl
1800 tl'ye kadar telefon tavsiyesi?
Telefona verebileceğim para max 1700-1800 tl.

İstediğim özelliklerin en önemlileri; bataryası uzun süre dayansın, pubg mobile'i en az orta ayarda kasmadan donmadan oynatsın.


Aklımda bazı modeller var ama hangisi daha iyidir pek anlamam. Bunlardan hangisini alayım yada sizin öneriniz var mı?


Huawei P smart 2019
Huawei Mate 10 lite
Xaomi redmi 7
Xaomi redmi not 6 pro
Xaomi redmi 6
Xaomi mi a2 lite
Samsung galaxy A20
Samsung M20
D
4 yıl
Filtre markalarında tercihleriniz nelerdir?
Filtrelerimi hep kendim alır 30 tl işçilik verip taktırırım. Önceki dizel aracımda (2006 fiesta) hava, polen, mazot ve yağ filtresini bosch marka kullanmıştım ilgisi varmı bilmiyorum ama bakımdan 1000 km kadar sonra yağ soğutucu patladı ayrıca arac soğuk iken ilk çalıştırmada çalışmıyodu kaputu açıp vakvak denilen şeyle mazot pompalıyodum öyle çalıştırıyodum. Yeni aracımın (2012 fiesta 1.4) bakımına 2000 km kaldı. Filtrelerimi netten aldım yağ ve hava filtresi orjinal ford otosan, polen filtresi yerli, mazot filtresi purflux aldım(120 tl ye inmiş gg 100/25 indirim ve yapıkredi 5 tl iadesi ile 90 tl) Yağ olarakta Motul Ecoenergy almıştım yazın 5 lt 95 tl'ye gelmişti indirim koduyla

Purflux mazot filtresi iyimidir? Orjinal mi almalıydım acaba
D
4 yıl
Bayideki fiyattan pahalıya satılan (70 bin tl)1.4 fire easy EGEA
Beyler bu nedir fotolarıda fiat bayisinde çekmiş

2018 MODEL O KM 1.4 EGEA FIRE EASY İlan No: 637839445https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2018-model-o-km-1.4-egea-fire-easy-637839445/detay
D
4 yıl
Cumartesi noter açık mı? (AFYON)
Afyondan bi araba alacagım acaba noter acık olurmu veya nöbetçi noter var mıdır?

Şöyle bişey buldum ama cezaevi nöbet listesi yazıyo 7. Noter nöbetçi olarak gözüküyo ?


http://www.afyonbaro.org.tr/nobetci-noter-listesi
D
4 yıl
Noter cumartesi açık olur mu? (AFYON)
Afyondan bi araba alacagım acaba noter acık olurmu veya nöbetçi noter var mıdır?

Şöyle bişey buldum ama cezaevi nöbet listesi yazıyo 6. Noter nöbetçi olarak gözüküyo ?


http://www.afyonbaro.org.tr/nobetci-noter-listesi
D
5 yıl
Geek - Wifi Kamera 29 tl + 11 tl kargo (YANLIŞ ALARM)
Normalde en ucuzu 70 -80 tl civarında burda kargoyla beraber 40 tl. Baska bi kullanıcı ile alırsanız daha ucuza geliyo. Ben 3 adet aldım. 111 tl’ye

Alanlar iptal etsin. Kamera diye kabloyu iteleyecekler


https://geek.wish.com/c/5ac2f28c099dc84f9cf9d46e
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.