Fazla para kazanmak ıcın yapmıyorlar. Cok guzel uygulama paralı poşet olayı. Avrupada cogu yerde paralı oluyor posetler |
| Poşetin bedava olduğu çok güzel yağlı kazık mekanlar var. |
|
www.decathlon.com.tr/ekiden-one-kou-ayakkabs-id_8311900.html 40kagıda alınır sıcak yaz günlerinde ayağınızda efil efil serinlik hissederek giyilir,10 numara beş yıldız tüy gibi ayakkabı,40 kağıda terlik yok bee. |
| birazda indirim yapsa 10 numara olurdu. |
oley bee. 10tl çekim vardı. inad ettim. elbet bir gün kargo bedava olacak ve ozaman kullanacağım diye. güzel bi içlik alayım kendime |
| Borajet'in yaptığı şerefsizlikten sonra sıra Decathlon'da. Beceremiyorsan kampanya yapma, kimseyi de enayi yerine koyma :( |
| Unutmuş heralde salaklar :/ |
|
Hesabimdan decathlon karti bolumune yeni kart olustur deyip mydecatlona uye olun ondan sonra yapacaginiz her alisveris 2 gun icinde mydecathlon hesabiniza ekleniyor. Magazadan alisveris yaparsaniz da fatura bilgilerini el ile ekleyip puan kazaniyorsunuz. Kargo bedava olarak da aynisi basima tchibo da gelmisti size ozel kargo bedava yazmasina ragmen kargo parasi ekleniyordu bende siparis gecip sabah aradim adamlar evet yanlislik olmus diyerek kargo parasini kartima geri yatirdilar bende 3 ekadar bekleyip siparis gecicem ve sabah arayip kargo parasini isteyecegim ve sonuc alma ihtimalim %300 ugrasirim diyen gecsin siparisi en kotu iptal edersiniz kimse bisey kaybetmez bu beyinsizlere boyle yapilir. |
babanizin dükkanı mı arkadaş poşete para istemek nedir bir daha uğramam dedim sizi ilgilendiren bir durum yok kazığı küsküyü kendinize saklayın |
| Gece 12 Den sonra geçerli dimi |
Aynen ihtiyaci olan kacirmasin.Bu ayakkabiyi kullanipta şikayet eden birine rastlamadim... |
| Ulan Decathlon iyi ki varsın be seviyoruz seni |
|
arkadaşlar su geçirmez bot arayan varsa bu model mağzalarda 89 liraya inmişti https://www.decathlon.com.tr/arpenaz-100-mid-novadry-bot-id_8337845.html |
| kargo düşmüyor. bi de tüm spor ayakkabılar 42.5 giyiyorum. 43 mü 44 mü almalıyım |
| bu kampanyayı yapan ilk okul terkmi şuan 22 aralık |
| çorap alayım diye girdim 125lira oldu şimdiden sepet. artık kargo ücretsiz olmasa da alacaz mecburen :) |
| Neyse ben yatıyorum adamlar kampanyaya alışkın değil, yapınca ellerine bulaştırdılar. Anlıyorum onları |
Azerilerin sevdiğim bir lafı var.. "bela vaziyyetin içine soxum"
Videoyu izlemek için tıklayınız