Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
106
Cevap
13126
Tıklama
2
Öne Çıkarma
DECATHLON Bu gece uzun olacak, kargo da ücretsiz olacak!
T
10 yıl (7628 mesaj)
Yarbay

Kargo gitmedi iyi mi?
Azerilerin sevdiğim bir lafı var.. "bela vaziyyetin içine soxum"

Videoyu izlemek için tıklayınız



P
10 yıl (11780 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: fabrizo

geçen tenis raketi aldim poşete 50 kuruş dediler elimde getirmek zorunda kaldim bir daha asla bisey almam buradan

Fazla para kazanmak ıcın yapmıyorlar. Cok guzel uygulama paralı poşet olayı.

Avrupada cogu yerde paralı oluyor posetler



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

S
10 yıl (910 mesaj)
Yüzbaşı

Poşetin bedava olduğu çok güzel yağlı kazık mekanlar var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fabrizo
T
10 yıl (312 mesaj)
Çavuş

www.decathlon.com.tr/ekiden-one-kou-ayakkabs-id_8311900.html

40kagıda alınır sıcak yaz günlerinde ayağınızda efil efil serinlik hissederek giyilir,10 numara beş yıldız tüy gibi ayakkabı,40 kağıda terlik yok bee.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
R
10 yıl (802 mesaj)
Teğmen

birazda indirim yapsa 10 numara olurdu.



N
10 yıl (122 mesaj)
Er
Konu Sahibi

https://www.decathlon.com.tr da bu geceye özel kargo ücreti almıyor.



S
10 yıl (2618 mesaj)
Teğmen

oley bee. 10tl çekim vardı. inad ettim. elbet bir gün kargo bedava olacak ve ozaman kullanacağım diye. güzel bi içlik alayım kendime


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
10 yıl (902 mesaj)
Yüzbaşı

Ayakkabida numara olayi nasil. Reebok ve pumayla ayni mi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
10 yıl (1009 mesaj)
Yüzbaşı

Borajet'in yaptığı şerefsizlikten sonra sıra Decathlon'da. Beceremiyorsan kampanya yapma, kimseyi de enayi yerine koyma :(



R
10 yıl (2663 mesaj)
Teğmen

Unutmuş heralde salaklar :/



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

S
10 yıl (2618 mesaj)
Teğmen

Hesabimdan decathlon karti bolumune yeni kart olustur deyip mydecatlona uye olun ondan sonra yapacaginiz her alisveris 2 gun icinde mydecathlon hesabiniza ekleniyor. Magazadan alisveris yaparsaniz da fatura bilgilerini el ile ekleyip puan kazaniyorsunuz.


Kargo bedava olarak da aynisi basima tchibo da gelmisti size ozel kargo bedava yazmasina ragmen kargo parasi ekleniyordu bende siparis gecip sabah aradim adamlar evet yanlislik olmus diyerek kargo parasini kartima geri yatirdilar bende 3 ekadar bekleyip siparis gecicem ve sabah arayip kargo parasini isteyecegim ve sonuc alma ihtimalim %300 ugrasirim diyen gecsin siparisi en kotu iptal edersiniz kimse bisey kaybetmez bu beyinsizlere boyle yapilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @iKD44
F
10 yıl (16394 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Caens

Poşetin bedava olduğu çok güzel yağlı kazık mekanlar var.

babanizin dükkanı mı arkadaş poşete para istemek nedir bir daha uğramam dedim sizi ilgilendiren bir durum yok kazığı küsküyü kendinize saklayın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabrizo -- 22 Aralık 2016; 11:41:6 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

W
10 yıl (1083 mesaj)
Teğmen

Gece 12 Den sonra geçerli dimi



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

K
10 yıl (3973 mesaj)
Yüzbaşı

Aynen ihtiyaci olan kacirmasin.Bu ayakkabiyi kullanipta şikayet eden birine rastlamadim...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @trinidinas
M
10 yıl (3063 mesaj)
Yüzbaşı

Ulan Decathlon iyi ki varsın be seviyoruz seni



E
10 yıl (14044 mesaj)
Yarbay

arkadaşlar su geçirmez bot arayan varsa bu model mağzalarda 89 liraya inmişti

https://www.decathlon.com.tr/arpenaz-100-mid-novadry-bot-id_8337845.html



T
10 yıl (277 mesaj)
Onbaşı

kargo düşmüyor. bi de tüm spor ayakkabılar 42.5 giyiyorum. 43 mü 44 mü almalıyım



Ö
10 yıl (8784 mesaj)
Binbaşı

bu kampanyayı yapan ilk okul terkmi şuan 22 aralık



İ
10 yıl (1017 mesaj)
Yüzbaşı

çorap alayım diye girdim 125lira oldu şimdiden sepet. artık kargo ücretsiz olmasa da alacaz mecburen :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (11790 mesaj)
Yüzbaşı

Neyse ben yatıyorum adamlar kampanyaya alışkın değil, yapınca ellerine bulaştırdılar. Anlıyorum onları