oyun fps yani shooter değil yalnız, first person role playing game. |
FPS ile TPS kamera açılarındaki geçiş özgür bırakılsaymış keşke. İsteyen istediği bakış açısıyla oynardı. Yanlış anlaşılmasın birinci sahış bakış açısı ile oynanmasında b... |
FPS ile TPS kamera açılarındaki geçiş özgür bırakılsaymış keşke. İsteyen istediği bakış açısıyla oynardı. Yanlış anlaşılmasın birinci sahış bakış açısı ile oynanmasında bir garezim yok. Ama oluşturduğum karakterin her tarafını görmeyi daha çok seviyorum. Mesela güzel bir saç dizaynı yaptık diyelim. Bunu FPS bakış açısıyla göremeyeceğiz. Elbette ara sahnelerde ve karakter menüsü gibi yerlerde görebileceğiz ama TPS bakış açısıyla olduğu gibi olamayacaktır. |
Karakterimi goremedigim rpgyi ne yapiyim ben. Bi scroll hareketiyle tpsye gecmeyi ayarlamak zor mu? |
Söylentiler doğru çıktı oyun FPS. |
ÇOK İYİ ÇOK İYİ ÇOK İYİ bayılırım fps'lere |
|
- Oyun shooter ögelerine sahip bir rol yapma oyunu, rol yapma ögelerine sahip bir shooter oyunu değil. Yani oyunun ana türü RPG. Önemli olan bu. |
Savaş sistemi hem ateşli silahları hem de yakın dövüşü kapsıyor. Silah tipleri güçlü silahlar, teknolojik silahlar ve akıllı silahlar Evet shoot'ıra benzemiyor platforming olabilir daha çok |
Bilgilendirme: Sitede oluşan teknik bir sorundan dolayı BSC Misafiri altında atılan yorumların çoğu onay sisteminden geçmiyor. Yarın ilgilenilecek. |
hayır ya hayır lanet olsun fps den nefret ederim |
Bence hiç uğraşmayın kapatın şu işi.Üyelik adının altında yazamayacakları trollükleri dile getirmenin kolay yolu.Şu site misafirlerinden çektiği kadar hiçbir şeyden çekmedi. |
FPS ile TPS kamera açılarındaki geçiş özgür bırakılsaymış keşke. İsteyen istediği bakış açısıyla oynardı. Yanlış anlaşılmasın birinci sahış bakış açısı ile oynanmasında bir garezim yok. Ama oluşturduğum karakterin her tarafını görmeyi daha çok seviyorum. Mesela güzel bir saç dizaynı yaptık diyelim. Bunu FPS bakış açısıyla göremeyeceğiz. Elbette ara sahnelerde ve karakter menüsü gibi yerlerde görebileceğiz ama TPS bakış açısıyla olduğu gibi olamayacaktır. |
Şu haberle beraber bütün heyecanımı yitirdim desem yalan olmaz.Bari opsiyonel yapsalar.Cd Projekt Red cesaret iyidir ama fazlası zarardır. |
Karakterimi goremedigim rpgyi ne yapiyim ben. Bi scroll hareketiyle tpsye gecmeyi ayarlamak zor mu? |
|
Deus Ex konseptli bir Witcher oyunu canlandı kafamda |
Basına 50 dakikalık bir oynanış videosu gösterildi. Game Informer ne gördüklerini harfiyen anlatmış. https://www.gameinformer.com/preview/2018/06/12/impressions-and-details-from-50-minutes-of-gameplay Ayrıca:https://www.youtube.com/watch?v=ZxhblJhdK-g |
fps olmayaydı iyiydi |
Cdpr’dan FPS/RPG görmek beni mutlu etti. Oynamak isterim bu oyunu. |
Fps yaparak kendi ayağına sıktı bence |
2 saat uğraş karakter oluştur sonra oyunun büyük bölümünde sadece elini gör ne anladım ben bu detaylı karakter oluşturma sisteminden. |
Oyun FPS olacağı için param cebimde kalacak, ben tps oynayan biriyim fps acayibime gidiyor,ısınamıyorum oyuna hiçbir estetiği olmuyor..... |
- CD Projekt RED oyunu "first-person RPG." olarak tanımladı.
- Oynanış birinci şahıs olacak ancak ara sahne girdiğinde üçüncü şahıs kamera açısına dönecek. Ayrıca araç sürerken birinci şahıs ile üçüncü şahıs arasında geçiş yapılabilecek.
- Oyun shooter ögelerine sahip bir rol yapma oyunu, rol yapma ögelerine sahip bir shooter oyunu değil. Yani oyunun ana türü RPG.
- Oyunun başında sınıf seçimi yapmak yok. Sınıf sistemi oyun içindeki seçimlerinize dayalı olacak ve sınıfları kombinleyebilirsiniz.
- Oyunda Cyberpunk 2020 masa oyunundan karakterler de yer alacak.
- Gece gündüz döngüsü ve hava koşulları var.
- The Witcher 3'teki hikaye ve görev sistemi benzer bir şekilde Cyberpunk'a uygulandı.
- Seçimler ve bunların getirdiği sonuçlar çok büyük.
- The Witcher'da olduğu gibi, NPC'lerden görevler alırsınız ve konuşmalar sırasında diyalog seçenekleri vardır.
- Savaş sistemi hem ateşli silahları hem de yakın dövüşü kapsıyor. Silah tipleri güçlü silahlar, teknolojik silahlar ve akıllı silahlar.
-Bir düşman ile savaşa girdiğinizde yapay zekanın ismi, can barı ve seviyesi üzerinde görünür. Bazı düşmanların seviyeler yerine soru işareti var, muhtemelen sizden daha yüksek bir seviyede oldukları anlamına gelir.
- Savaş sırasında düşmana ne kadar hasar verdiğiniz belirtiliyor.
- Zamanı yavaşlatmaya yarayan bir bullet-time sistemi mevcut.
- Oyun açık dünya ve Night City adlı şehir San Francisco ile Los Angeles'tan esinlenerek tasarlanmış. Şehir 6 bölgeden oluşuyor ve her bir bölge kendine özgü.
- CD Projekt RED The Witcher 3'ün yatay olarak büyük olduğunu belirtirken Cyberpunk 2077'nin dikey olarak büyük olduğunu belirtti.
- Bu açıklama ile ilgili olarak, binalara girebileceksiniz ve mega binalarda birden fazla kat olacak ve tek bir bina içerisinde dahi keşfedilecek çok sayıda şey olacak.
Microsoft'un E3 2018 basın konferansı esnasında yayınlanan Cyberpunk 2077'nin yeni fragmanını buradan izleyebilirsiniz.