Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Clio 4 0.9 joy mu Clio 5 1.0sce joy mu

A apolyonn Konu Sahibi
5 ay (317 mesaj)
Arkadaşlar araba alma arefesindeyim görüşleriniz benim için değerlidir





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
otomobilde aynı kasa yıllarca üretiliyor. bana nedense bir kasanın son yılı en sorunsuz, bir kasanın ilk çıktığı yılı da en sorunlu versiyonuymuş gibi geliyor. sadece kendi düşünce...
Yoruma Git
Yorumun Devamı EnderGelişenOsasunaAtağı - 5 ay +5

K kebimeva
5 ay (360 mesaj)
Bunu neden soruyorsunuz? Eski kasa eski pplatform aracı almayı yenisi yerine düşünme sebebiniz maddi kaygılarsa anlarım. Ancak ikisi arasında kaldığınıza göre clio 5 de alabilirsiniz.
Bu durumda yeni her zaman iyidir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A apolyonn Konu Sahibi
5 ay (317 mesaj)
Evet maddi kaygılar daha çok 110.00 civarı bütçem var 2si arasında kaldım.clio 5 elbette daha yeni bi araç daha iyi ancak motorunun zayıf olması ve eleştirilmesi beni eski nesil 0.9 clioya yönlendiriyor





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kebimeva

K kebimeva
5 ay (360 mesaj)
Yani clio 4 çıktığında eleştirilmedi mi? Eleştiren hep eleştirecek bundan kaçış yok. Motorunu zayıf demeniz neye göre?

Eğer 1.0 turbu tce almayıp 1.0 sce atmosferik clio 5 alacaksanız kesinlikle 4 alın.

ama 1.0 turbo benzinli ile arasında kaldıysanız, alabiliyorken 5 alın derim ben.

Önümüzdeki yıllarda daha yenisi olmayacak bu modelin. Aradaki farka değer bir şasi farkı da var.

ama atmosferik ve turboyu konuşuyorsak 1.0 atmosferik clio 5 yerine clio 4'ü her daim tercih ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @apolyonn

A apolyonn Konu Sahibi
5 ay (317 mesaj)
Yok hocam 1.0turbo ile değil atmosferik 1.0sce 72hp clio 5 ile 0.9tce 90hp clio 4 arasında kaldım.Clio 5 daha yeni guncel bir araç ancak motor konusunda çekincelerim var 72 hp için





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apolyonn -- 24 Haziran 2020; 16:55:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kebimeva

K kebimeva
5 ay (360 mesaj)
atmosferikten çekinmeniz normal. siz öyle bir opsiyon yokmuş gibi clio 4 e yönelin bence. birinin çekiş gücü tatmin eder verdiğiniz para aklınıza gelmez diğerine gitmiyor buna mı verdim 110 bin diyebilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @apolyonn

E EnderGelişenOsasunaAtağı
5 ay (4296 mesaj)
otomobilde aynı kasa yıllarca üretiliyor. bana nedense bir kasanın son yılı en sorunsuz, bir kasanın ilk çıktığı yılı da en sorunlu versiyonuymuş gibi geliyor. sadece kendi düşüncem, herhangi bir dayanağım yok.

Bu durumda clio 4 tercih ederdim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderGelişenOsasunaAtağı -- 24 Haziran 2020; 17:0:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P predator93
5 ay (3627 mesaj)
tabiki 0.9 tce 90




B bahoho
5 ay (2216 mesaj)
Eski kasayı napacan hocam al geç clio 5i biri 15.5 diğeri 12.2 saniye. Her türlü mutsuz edecek bari eli yüzü düzgün olanını al.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hutchinson atibaba
5 ay (287 mesaj)
0.9 tce olmasından mütevellit clio4





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Ben sero
5 ay (511 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EnderGelişenOsasunaAtağı

otomobilde aynı kasa yıllarca üretiliyor. bana nedense bir kasanın son yılı en sorunsuz, bir kasanın ilk çıktığı yılı da en sorunlu versiyonuymuş gibi geliyor. sadece kendi düşüncem, herhangi bir dayanağım yok.

Bu durumda clio 4 tercih ederdim.
Aynen. Mükemmel tespit.

Halef kasa son demlerinde sorunsuzkuğun dibini yaşarken, uygun fiyatında dibini yaşar. Bir insan uzuun yıllar bir araca binecekse cli 4 variler en makulü. Kritik soru şu 6 7 sene kullanır mıyım?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D DogusCay
5 ay (364 mesaj)
Hocam hangisini aldiniz acaba, karariniz ne oldu?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L Lanaya
5 ay (167 mesaj)
Yeni kasa bir cok acidan daha iyi. Malzeme kalitesi ozellikle cok artmis. Ancak bu sce 72 bg motorun performansi leş, rezil. Yani su motoru hala nasil piyasaya suruyor renault hayret ediyorum.

Ha derseniz ki 0.9 tce ne farki var. Olay sadece beygir farki degil. Asil fark torkta ve bunu sundugu devir araliginda. Bu konunun cok ayrintisina girmeyecegim cunku buyuk ustalar bu konu hakkinda zaten detaylica youtubeda konusmuslar. Ornegin onno ustadan dinleyebilirsiniz tork mevzusunu ve onemini.

Yeni kasa her acidan daha iyidir ancak bu motor ile alacagima her turlu 0.9 tce eski kasayi alirim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A ALPHA LION KING
5 ay (622 mesaj)
Sıfır araba alicaksin(1.0sce) yokuşta kamyonlar seni sollamaya cikcak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S suatcagdas
5 ay (2105 mesaj)
hocam SCe (turbosuz düşük hacim) alınmaz bu devirde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E entigin
5 ay (828 mesaj)
0.9’un 0-100’ü 12.9 ama yine de arada 2.6 saniye ve tork farkı var. Bunlar azımsanmayacak farklar.

Bu arada 1.2 75hp motorun 0-100’ü 14.5 saniye iken ve bu motor zaten yavaş iken, halefi 72hp’lik 1.0 sce’nin 15.5 saniyede 100 km/h’e çıkması da minik bir skandal. Bari eski 1.2 motoru üretmeye devam etseydi Renault.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @bahoho

S skymoon34
geçen ay (203 mesaj)
Çoğu yorum ne kadar aldatici. Arac sahibi olmasam sce motor onden atlarin cektigini falan dusuncem. Clio 5 4e gore cok ileride bir arac kasa ve kozmatik surus dinamigi olarak. Sehir ici 5.7 ile 6lt arasi yakan bir arac. Yokuşta sehiricinde cikamayacagin yokus zaten yok. 1.0 motordan uzun soluklu yokuslarsa sehirdisi yolculuklarda illaki 120 140la cikamiosun 4.vites 90la cikarsin rahat rahat. Zaten 120 ile yokus cikip soldan yardirim diyosan 0.9 da alma. 0.9 tek artisi turbolu olmasi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K K.Kahriman
geçen ay (8978 mesaj)
Arada dağlar kadar fark var. 0.9 tce her türlü iyi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.