Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
66
Cevap
0
Tıklama
34
Öne Çıkarma
Cevap: Cem Bölükbaşı, Formula 2’de yarışacak (4. sayfa)

K Ken Block43
2 hafta (4200 mesaj)
F1’de yarışabilecek potansiyeli nerden çıkardınız? Formula euro open yarışlarında mı anladınız? Kendinden 5-6 yaş küçüklere karşı yarışıyor bırakın da birkaç yarış ve pole alsın zor bir şey değil. F2’ye çıkması falan insanları espor’a yönlendirmek. Tamamen pr amaçlı yoksa cem yetenekli değil.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hsngencer

F FurkanEmir411
2 hafta (2941 mesaj)
Cemi severim ama kendisi F1 kalibresinde bir pilot değil. F2 nin sondan 2. Takımına gitti bir başarı beklemiyorum o yüzden beklentilerinizin olmasını mantıklı bulmuyorum. Ayhancan, Toprak gibi isimlerimiz cem den çok daha yetenekli ama isimleri bu kadar gündeme gelmiyor çünkü Cem bir PR ürünü. Sanaldan gerçeğe de hikaye, 5 yaşından beri pistlerde olan adamı sanki logitech g27 ile assetto corsada yarışırken keşfetmiş gibi anlatmak çok ucuz bir numara, yakıştıramadım. Sanaldan gerçeğe muhabbetinin hatrına 2 sezon yarışır sonrasını bilemem. Türkiyede etkinliklerde m5 m4 le filan yanlamaya devam eder sonraki hayatında. Babası da zaten Borusan oto hissedarı oraya da atar kapağını tekrar dewamke.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W Witness.93
2 hafta (5824 mesaj)
Bizim milletden gerçekten bir bok olmaz. Kaç gündür sosyal medyada görüyorum yok babası zengin o yüzden girebilmiş, yok bilmemne bi ton laf söylenmiş. Yahu helal olsun diyip geçmek bu kadar mı zor ? Nerde bir başarı hikayesi görsem lavuğun biri çıkıp yazıyor altına yok babası zengin yok anası bilmemne lan sana mı kaldı herifin ne olduğunu analiz etmek. Sen ne biliyorsun adamla birlikte mi başardın..

Burayada gelip yazmış aynı tipler işte bloklayın geçin bunlar bir köşede sefil geberip gitmeye mahkum tipler.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: Kayaalp20



A AnadoluEfes
2 hafta (4743 mesaj)
Bilgisayar oyunu oynayarak yarışçı olmuştu sanırım helal olsun çocuğa bmw sponsor oldu yurt dışına gidip bir çok marka ile anlaştı ülkemdeki gençlerin böyle güzel yerlere gelmesi sevinidirici




H hsngencer
2 hafta (8321 mesaj)
ben desteğimi görevimi vericem. ayrıca o senin görüsündür. cem yetenekli. senin yetenekli demen hiç bişey ifade etmiyor. alonso nun takımında ve desteklediği bir pilot cem.




Bu mesajda bahsedilenler: @Ken Block43

P pcpcpcpc
2 hafta (476 mesaj)
Trolün tekinden mantıklı yorum beklemeyin yav.
İhalarımız sihalarımız var yeuuvv deyin hemen nasıl konuşmaya başlar.
Beyefendi önemsemedi diye Türkler F1e girmesin...
Uzaya da o kadar çok hazırlıklıyız ya, daha kendi vatandaşı ekmek sıralarından çıkamazken o konularda görünmez ama f1le uzayı da karşılaştırır boş boş..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Jackal78

F fokof
2 hafta (669 mesaj)
balon



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


L L.Hamilton
2 hafta (817 mesaj)
Cem’e hiçbir zaman ısınamadım ayrıca yetenekli olduğunuda düşünmüyorum Ayhancan kendisini katlar yetenek konusunda.
Ancak böyle bir çıkış yapması başarılı.
Ayrıca Türkiye için iyi bir olay insanların ilgisi artabilir ilerde daha çok bu tarz pilotlar ortaya çıkabilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.