1. sayfa
| Guinness en içilebilir alkoldür. bira çiş gibi. şarap bozuk berbat. viski şurup. rakı tam bir işkence yani dile değdiği anda dilden beyne işkence dalgası gidiyo. |
|
Alışınca da çağrışım yapar; Misal maç ve cips yanında bira lazım mutlaka... |
| Ibrahim abi 4.etap çarşıdaki tekelde görmedim anadolu efes mi üretiyor ? |
| Ben bunu 2 kez içtim bira artık içmiyorum. Soğudum resmen. Buda içilmiyor tadı berbat zift gibi |
| bütün içkilerin tadı berbat ama bu diğer içkilerden iyi gene. |
|
Sırf aynı kategorideler diye bütün biraları, şarapları, viskileri aynı yere koymak komik olmuş. Damak tadınıza hangisi uyuyorsa, hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın, onu için. Beğenmiyorsanız içmeyin. Ben mesela viski çok seven biri olarak Scotch hiç sevmem. Sadece Godfather yapacaksam alıyorum. Ya Irish, ya Bourbon içiyorum. Onu da sadece kışın içerim, yazın ağır geliyor. |
|
Hocam bira ile kötü deneyiminiz olmuş ispanyol ve ingiliz biralarını bi gün size tadtirmak isterim gidersem Buradakiler leş Beğenmezseniz kendimi burafa sınırsız çizerim o kadar eminim 😂umarım hollandada hepsi vardır yoksa ingiliz arkadaşımdan rica edicem amsterdama getirticem |
| Hocam çok teşekkür ederim ama ben pek alkol almıyorum yani sevmiyorum. o değerli biraları içmeyi seven (hakkını verip kıymetini bilecek) birileri içmeli. |
| Haklısın bunun kadar overrated bisey yok. Zift gibi olsa iyi, hoşafa benziyo |
|
Türkiyede bira pahalı.Biz çocukken ki fiyatlarda olsa hergün tüketirdim.Birayı ben alkol olarak görmüyorum. Şuanda yılda bir belki hiç.Kaliteli bir ortam olursa tüketirim anca... |
8 kutu ucube birası tercih edilen bir yerdeyiz şimdi ben bunu kuruçeşmedeki dayıma nasıl vereyim |
| Bos konu bu bilinen bir stout bira markasi birçok bira çesidi var kimisi ipa sever kimisi lager mesela yok su yok bu iyi demek saçma bence çogu yemekle bu gitmez mesela. |
1. sayfa
Diğer biralar sidik suyu gibi gelir. Bunuda içemiyorsunuz tadı kötü. :)
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EAD46D6B -- 30 Eylül 2025; 0:49:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >