| Yeni sezon konumuz hayırlı olsun. İnşallah sonu şampiyonluk olur. Yeni sezon icin ilk dileğim hoca ya da futbolcu transferi değil. Besiktas'in hakkının savunulmasi. Besiktas ilk Fb macinda 10 ki... |
|
Yeni sezon konumuz hayırlı olsun. İnşallah sonu şampiyonluk olur. Yeni sezon icin ilk dileğim hoca ya da futbolcu transferi değil. Besiktas'in hakkının savunulmasi. Besiktas ilk Fb macinda 10 kişi kaldı, ikincisinde 90+ da olmayan penaltıdan gol yedi. Sadece şunu soruyorum. Aynı pozisyonlar Besiktas lehine Fb aleyhine olsa aynı kararlar verilir miydi? Konya'daki 90+ da yediğimiz penaltı Fb'ye çalınır miydi? Turkiye kupasi pisi pisine gitti. Masada ezilmeyelim. Ekstra 10 puan demektir bu. Su anki puanımız 70 olurdu. İşte şimdi transfere başlayabiliriz. Başka türlü şampiyonluk hayal. |
| Sergen ile anca şampuan reklamında oynarsın. |
| Ciddi diyorum Beşiktaş içinde tüm sosyal medyalarda köstebekler var. Orkunu bir Beşiktaşlının kötülemesi imkansız. Şu forumda mod olsam direk sınırsız banlarım. Böyle yap... |
| Ciddi diyorum Beşiktaş içinde tüm sosyal medyalarda köstebekler var. Orkunu bir Beşiktaşlının kötülemesi imkansız. Şu forumda mod olsam direk sınırsız banlarım. Böyle yapa yapa en iyi oyuncuları gönderdik hep çöpler dururken. |
| Hayırlı olsun |
| SERGEN İSTİFA |
|
2024 /25 sezonunda 3 başkan 3 hoca ve devre arası güç kaybeden Beşiktaş 62 puan 2025/26 sezonunda harcanan 150 milyon Euro 60 puan SERGEN YALÇIN İSTİFA. Yorumcunun Beşiktaş'ı terk ettiği bir sezon olması dileğiyle hayırlar getirmesini temenni ediyorum. |
| Sergen ile şampiyonluğa oynayacağımız bir sene olur umarım. |
|
Evet. Lig bittiğine göre Beşiktaş futbol takımı ligi 4. sırada bitirip kupada yarı final de Konyaspor'a elendigine göre hepiniz başarısızsınız. Beşiktaş'ı rahat bırakın ve istifa edin lütfen. Hemde hemen. |
| Hayırlı olsun yeni sezon |
| Sergen ile anca şampuan reklamında oynarsın. |
| Hayırlısı, mücadele eden tempolu takım görmek istiyorum. |
| Hadi hayırlısı diyelim bakalım, pek olmayacak gibi ama... |
|
Sergen Yalçın: "Şu anda devam edip etmeme konusunda başkan ve yönetimle konuşmadık. 3-4 gün içinde bunu belirleyeceğiz. Kulübün menfaatleri için ne gerekiyorsa onu yapacağız." |
| Güzel futbol oynayıp Nisan ayında şampiyonluk yarışında olduğumuz bir sezonun konusu olması dileğiyle... |
|
Yeni sezon konumuz hayırlı olsun. İnşallah sonu şampiyonluk olur. Yeni sezon icin ilk dileğim hoca ya da futbolcu transferi değil. Besiktas'in hakkının savunulmasi. Besiktas ilk Fb macinda 10 kişi kaldı, ikincisinde 90+ da olmayan penaltıdan gol yedi. Sadece şunu soruyorum. Aynı pozisyonlar Besiktas lehine Fb aleyhine olsa aynı kararlar verilir miydi? Konya'daki 90+ da yediğimiz penaltı Fb'ye çalınır miydi? Turkiye kupasi pisi pisine gitti. Masada ezilmeyelim. Ekstra 10 puan demektir bu. Su anki puanımız 70 olurdu. İşte şimdi transfere başlayabiliriz. Başka türlü şampiyonluk hayal. |
| Hayırlı olsun yine buradayız maalesef |
| As |
malum kişi hariç herkese sa |
|
Hayırlı olsun. Sergen in teknik direktör olmadığı yeni Bir sezon olması ümidi ile… |
Hoşgeldiniz,
Kulübün 2026 / 2027 sezonu tüm maç takibi ve yorumları, genel sohbetler ve transfer tartışmaları bu konu altından yapılacaktır -
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theKing_ -- 7 Haziran 2026; 20:52:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >