Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye, 7 misafir, 3 mobil kullanıcı
2499
Cevap
70084
Tıklama
15
Öne Çıkarma
🖤🤍 BEŞİKTAŞ 2026/2027 Sezonu [ANA KONU] #BenvenutoVincenzoItaliano!
T
geçen ay (12044 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

[Beşiktaş 2026/2027 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Hoşgeldiniz,

Kulübün 2026 / 2027 sezonu tüm maç takibi ve yorumları, genel sohbetler ve transfer tartışmaları bu konu altından yapılacaktır -



< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theKing_ -- 7 Haziran 2026; 20:52:41 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Yeni sezon konumuz hayırlı olsun. İnşallah sonu şampiyonluk olur. Yeni sezon icin ilk dileğim hoca ya da futbolcu transferi değil. Besiktas'in hakkının savunulmasi. Besiktas ilk Fb macinda 10 ki...
Yoruma Git
Yorumun Devamı MAF10 - geçen ay +19
Sergen ile anca şampuan reklamında oynarsın.
Yoruma Git
İsseMiyake - geçen ay +11
Ciddi diyorum Beşiktaş içinde tüm sosyal medyalarda köstebekler var. Orkunu bir Beşiktaşlının kötülemesi imkansız. Şu forumda mod olsam direk sınırsız banlarım. Böyle yap...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Vict0ry - 4 hafta +11
H
geçen ay (5720 mesaj)
Yüzbaşı

Hayırlı olsun



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

S
geçen ay (4874 mesaj)
Binbaşı

SERGEN İSTİFA



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
geçen ay (14731 mesaj)
Yüzbaşı

2024 /25 sezonunda 3 başkan 3 hoca ve devre arası güç kaybeden Beşiktaş 62 puan
2025/26 sezonunda harcanan 150 milyon Euro 60 puan
SERGEN YALÇIN İSTİFA. Yorumcunun Beşiktaş'ı terk ettiği bir sezon olması dileğiyle hayırlar getirmesini temenni ediyorum.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

S
geçen ay (14731 mesaj)
Yüzbaşı

Git artık.

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

N
geçen ay (28973 mesaj)
Yarbay

Sergen ile şampiyonluğa oynayacağımız bir sene olur umarım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
geçen ay (14731 mesaj)
Yüzbaşı

Evet.

Lig bittiğine göre Beşiktaş futbol takımı ligi 4. sırada bitirip kupada yarı final de Konyaspor'a elendigine göre hepiniz başarısızsınız.

Beşiktaş'ı rahat bırakın ve istifa edin lütfen.

Hemde hemen.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

O
geçen ay (9829 mesaj)
Yarbay

Hayırlı olsun yeni sezon



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

İ
geçen ay (1759 mesaj)
Binbaşı

Sergen ile anca şampuan reklamında oynarsın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Naganzo
A
geçen ay (28420 mesaj)
Yarbay

Hayırlısı, mücadele eden tempolu takım görmek istiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Am@deus -- 15 Mayıs 2026; 22:50:26 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

A
geçen ay (7007 mesaj)
Binbaşı

Hadi hayırlısı diyelim bakalım, pek olmayacak gibi ama...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
geçen ay (14731 mesaj)
Yüzbaşı

Sergen Yalçın: "Şu anda devam edip etmeme konusunda başkan ve yönetimle konuşmadık. 3-4 gün içinde bunu belirleyeceğiz. Kulübün menfaatleri için ne gerekiyorsa onu yapacağız."





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

M
geçen ay (8668 mesaj)
Binbaşı

Güzel futbol oynayıp Nisan ayında şampiyonluk yarışında olduğumuz bir sezonun konusu olması dileğiyle...



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

M
geçen ay (3768 mesaj)
Teğmen

Yeni sezon konumuz hayırlı olsun. İnşallah sonu şampiyonluk olur. Yeni sezon icin ilk dileğim hoca ya da futbolcu transferi değil. Besiktas'in hakkının savunulmasi. Besiktas ilk Fb macinda 10 kişi kaldı, ikincisinde 90+ da olmayan penaltıdan gol yedi. Sadece şunu soruyorum. Aynı pozisyonlar Besiktas lehine Fb aleyhine olsa aynı kararlar verilir miydi?

Konya'daki 90+ da yediğimiz penaltı Fb'ye çalınır miydi? Turkiye kupasi pisi pisine gitti.

Masada ezilmeyelim. Ekstra 10 puan demektir bu. Su anki puanımız 70 olurdu.

İşte şimdi transfere başlayabiliriz. Başka türlü şampiyonluk hayal.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Ş
geçen ay (6580 mesaj)
Yarbay

Sa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
geçen ay (75843 mesaj)
Yarbay

Hayırlı olsun yine buradayız maalesef



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
geçen ay (43995 mesaj)
Yarbay

As



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MuratYakinFanboi , @BlackEagle03 , @c4rbonmonoxide , @T0RNAD0 , @ŞahinAbi
M
geçen ay (53371 mesaj)
Yarbay

malum kişi hariç herkese sa



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

F
geçen ay (8209 mesaj)
Binbaşı

Hayırlı olsun.

Sergen in teknik direktör olmadığı yeni Bir sezon olması ümidi ile…





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 15 Mayıs 2026; 23:25:8 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >