Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
594
Cevap
65756
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: ** BAYMAK DUOTEC COMPACT ** Kullanıcıları (31. sayfa)
D
6 ay
Moderatör
Konu Sahibi

Merhaba kombi durduğu zaman bir süre tesisatta su dolaşır ve kombi yoğ devam eder bu dediğim kısa bir süre. Musluk ve kalorifer ışığının aynı anda yanması hakkında bilgim yok belki yeni modellerde böyledir
İyi bir kombi almışsınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Quad HD
G
6 ay
Yüzbaşı

duotec icin hangi oda termostati alinmali modulasyonlu olmasi icin illa baymak marka olmasi mi gerekiyor zira cok pahali modulasyonlu kablosuzlar
on off kablosuz logi s ile modulasyonlu baymak idee arasinda acaip fiyat farki var on off la modulasyonluk termostat arasinda cok fark olur mu tasarruf acisindan aydinlatabilirseniz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gzegen -- 26 Ocak 2024; 15:39:46 >

R
5 ay
Er

Dolce vita modeli birebir ayni diyorlar arada 3 bin lira fark var hangisini almalıyım sonradan pişman olmak istemiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 ay
Moderatör
Konu Sahibi

Evet aynı kombi ama 31 mart'a kadar duo tec compact 7 yıl garanti kombiyi kısa sürede alıp garantiyi başlatacaksanız 7 yıl garanti avantaj



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @rmzn87
Q
3 ay
Yüzbaşı

Herkese merhabalar iyi akşamlar bende bu kombi (24kw compact) ve logi on/off oda termostatı var ilk defa kullandım bu kış her şey çok güzel sorun yok fakat havalar ısındı ben bu O/T ile savaşıyorum sorunum şöyle ki ben kısıkta sürekli yanmasını istiyorum gündüzleri ile hava sıcak olduğu için hiç yanmasına gerek yok fakat ben bu oda termostatını manuel moda alamıyorum yani benim istediğim dereceye bakmaksızın 30/35 derece de sürekli yanması fakat termostat bunu ayarladığım dereceden 0.5 derece düşsün de yansın 0.5 artsın da dursun modundan devam ediyor yani ya dereceyi düşürüyorum hiç yanmıyor geceleri serin geliyor ya dereceyi arttırıyorum bu sefer de çılgınca yanıyo saatlerce sıcak geliyor ortasını bulamadım bir türlü, ve bir de bir kaç haftaya peteklere tamamen ihtiyaç duyulmayacak gibi görünüyor ben o zaman sadece kombiyi yaz moduna almam yeterli mi yoksa başka bir şey yapmama da gerek olacak mı ? Kışı burdan okuduklarım ile atlattım ama yazın yapmam gerekenler konusunda bir veri bulamadım hem benden sonra araştıranlara da yol gösterici olur verdiğiniz bilgiler. Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration
D
3 ay
Moderatör
Konu Sahibi

Merhaba
Gündüz o.t çalışmıyorsa evde sıcaklık düşmüyor ısı kayıpları az görünüyor geceleri daha randımanlı çalışması lazım
Yazın kombiyi oda termostatından kapatın yeterli kombiyi yaz moduna almayın kombinizde oda term bağlı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Quad HD
Q
3 ay
Yüzbaşı

Oda termostatından nasıl kapatabilirim dereceyi mi düşüreceğim yoksa bir ayar yapmam gerekiyor mu hocam



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @disintegration
D
3 ay
Moderatör
Konu Sahibi

Oda termostatında kapat düğmesi yok mu?
Eğer yoksa oda termostatını en düşük dereceye alın 18c gibi
Ev yazın zaten o dereceye inmez kışa kadar inmez



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Quad HD
W
3 ay
Teğmen

180 metre 12 metre petekli müstakil evim var. Etraftaki tüm kombicileri gezdim 24 kw çok rahat yeter diyen de çok, asla yetmez en az 28 al diyen de.. Arada 5-6 bin fark var...En son Baymak Duotech 30 için her şey dahil 30 bin teklif aldım, nasıl fiyat....24 kW taktırsam yetersiz mi kalır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werty28 -- 16 Nisan 2024; 16:17:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
3 ay
Moderatör
Konu Sahibi

24kW almayın 30kW alın pişman olursunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @werty28
R
3 ay
Yüzbaşı

Arkadaşlar bilenler yazarsa memnun olurum. Modülasyonlu oda termostatlı ile OpenTherm oda termostatı aynı şey mi oluyor? Kombiyi aldık kafam iyice karıştı.Zaten hali hazırda on off termostatim var wifi. Eğer yukarıdaki şeyler aynıysa AliExpress ten alicam bi tane. TR de çok pahalı bu şeyler



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

R
2 ay
Yüzbaşı

Ne kadar lanet bir marka bu baymak. Parçaları hayvan gibi pahalı, kombiyi taktıracağım dikey baca adaptörü gerekli oldu hiçbir yerde yok. Servis iki boruya 3.5k çekti. Böyle sistemin belasını versin. Nereden tutsak elimizde kaldı daha montaj yapmadan



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

D
2 ay
Teğmen

Arkadaşlar merhabalar 150 m2 evi aldım giyotin camlı yerden ısıtmalı balkonu var kombi tavsiyesinde bu markayı ve modeli önerdiler maçlık almamı önerirsiniz birde nereden almamı önerirsiniz yukarıdaki arkadaşın yaşadığı durumu yaşamamak için direk bayiden mi almam gerekiyor ?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
2 ay
Moderatör
Konu Sahibi

150m2 net mi brüt mü? Balkonlar hariç kaç m2?
Yerden ısıtma boruları oksijen bariyerli mi bariyersiz mi bilginiz var mı? Binada yalıtım var mı? Hangi şehir?
Kaç banyo var? Banyo kombiye kaç oda uzak?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dentisttry
D
2 ay
Teğmen

Hocam bürüt 165 net 145 dediler tek balkon yaklaşık 18 m2 diğer dedikleriniz hakkında açıkçası çok bir bilgim yok yalıtım var binada en üst kat olacak çatıda izocam var dediler banyolar ( 2 adet ) 15-20 m2 uzaklıkta sayılırlar



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
geçen ay
Yarbay

Baymak Lunatec 30KW çok iyi olur




Bu mesajda bahsedilenler: @Dentisttry
Z
4 gün
Er

Merhabalar
Kombi olarak bende bu koliyi düşünüyorum fakat aklıma takılan noktalar var cevaplarsanız sevinirim
1. Kombi 140 metre kare eve takılacak, ev yerden ısıtma,orta kat ve güney batı cephe 24 kW yeterli olurmu iç Anadolu Bölgesi
2. Opentherm ve on/off termostat olayını araştırdım opentherm olan modülasyonlu olarak geçiyor forumda daha önceki mesajlarda modülasyonlu olanın yerden ısıtmalı evler için uygun olmadığıni on off termostatlarin daha iyi olduğu yazılmış bunun sebebini anlamdım sonuçta modülasyonlu olan alev oranını/boyunu ayarlayarak sistemin daha verimli çalışmasını sağlamıyor mu? On off sistem ise sürekli bir aç kapat içersinde olacak sıcaklık dalgalanması ve bir süre sonra sistemi yormazmi bu on off sistemi pompayı mi kontrol ediyor suyun sirkülasyon ile yoksa sistemi nasıl kontrol ediyor teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.