harikaydı polat alternatifleri düşüyorya orda sonra silahı saklıyor çok güzel di orası..... |
Bu bölümü çok piskolojik çekmişler ama baya güzeldi hakkaten en çok zevk aldığım bölümlerden birisiydi dizi daha keyifli olcak bu gidişle... ama çok mükemmel bölümdü tebrikler... |
|
YA NASIL OLMEDİ BAYA OLDU İŞTE AMA DOGRUSU BOYLE BİR OLUM KİMSENİN AKLINA GELMEZDİ |
|
o ölmedi kalbimizde yaşıor... saygı duruşuna davet ediorm... |
|
son bolumu biraz daha iyi anlamak için masonluk hakkında bir site http://www.masonluk.net/index2.html ayrıca forumlarda uzeyir garif cinayeti ile baronun olumu arasında bir paralellik kurulmus Baron'un Kılıç'la diyaloğu: Kılıç: "Bunu neden yapıyorsun?" Baron: "Yapmam gerekenleri yapmadığım için bunu yapmak zorundayım." yani sizin anlıycanız baron birileri tarafından Türkiye'yi (içten) yönetmesi için görevlendirilmiş bir şahıs, onların Türkiye'deki gölgesi. Görevini yerine getiremediği için, ya da yapması gerekenleri yapmadığı için yine üslerinin emriyle, kendi kurallarınca öldürülmüştür. |
|
|
alın size bir soru daha mabetteki sahnede o başlıklı elemanlardan birinin sesi nizamettinin sesi idi eger bi hata yoksa ki boyle basit bi hata olamaz o elemanların arasında nizamettin de vardı |
| iice karıştırdılar walla olayları.ben eski tadını bulamıorum.hele yapımcı raci şaşmaz olduktan sonra iice hafettiler senaryoyu.aynı şey ekmek teknesi içinde geçerli.neyse genede izlicez başka yapacak bişi yok |
aynen çok kötüydü yahu |
|
son baskı Kurtlar vadisi ne demek orayı anlayamadım.. Karahanlıyı öldürmek isteyen devleten başkalrıda mı operasyonu biliyordu? mesaj ne? |
| Bencede en berbat bölümlerinden biriydi yok o geliyo itruski anaya gomo sen anloyo diyo karahanlı koy diyo en sonunda da koydular rahatladılar tek güzel bi yeri vardı polat ın babasının karahanlı oldugunu anladıgı ve karahanlı nın aynı anda öldügü an gerisi tam bir hüsran...........Belki de 75. bölümde bitirirler yani bidahaki bölümde????????????? |
| başika şeylere bu kadar ilgi göstersek dünyada en güçlü ülkeydik wallahi... |
| başınız saolsun |
| harbiden çok güzel yapmışlar bu bölümüde helal olsun süperdi barona iyi oldu |
Mehmet Karahanlı içinde Gazetelere başsağlıkları ve Gıyabi Cenaze Namazlarını 4 gözle bekliyoruz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pew -- 11 Mart 2005, 0:23:44 >