Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
60
Cevap
2273
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Baronda Öldü
P
21 yıl (11724 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Geçmiş olsun teker teker ölüyo hepsi kaç bölüm kaldı acaba

Mehmet Karahanlı içinde Gazetelere başsağlıkları ve Gıyabi Cenaze Namazlarını 4 gözle bekliyoruz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pew -- 11 Mart 2005, 0:23:44 >

A
21 yıl (1769 mesaj)
Binbaşı

D
21 yıl (3391 mesaj)
Yarbay

harikaydı polat alternatifleri düşüyorya orda sonra silahı saklıyor çok güzel di orası.....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
21 yıl (872 mesaj)
Yüzbaşı

Bu bölümü çok piskolojik çekmişler ama baya güzeldi hakkaten en çok zevk aldığım bölümlerden birisiydi dizi daha keyifli olcak bu gidişle... ama çok mükemmel bölümdü tebrikler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
21 yıl (349 mesaj)
Teğmen

karahanlı ölmedi aslında o benzeriydi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
21 yıl (3168 mesaj)
Yarbay

YA NASIL OLMEDİ BAYA OLDU İŞTE
AMA DOGRUSU BOYLE BİR OLUM KİMSENİN AKLINA GELMEZDİ


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
21 yıl (11724 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

M
21 yıl (3113 mesaj)
Binbaşı

o ölmedi kalbimizde yaşıor...
saygı duruşuna davet ediorm...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
21 yıl (3168 mesaj)
Yarbay

son bolumu biraz daha iyi anlamak için masonluk hakkında bir site
http://www.masonluk.net/index2.html

ayrıca forumlarda uzeyir garif cinayeti ile baronun olumu arasında bir paralellik kurulmus
Baron'un Kılıç'la diyaloğu:

Kılıç: "Bunu neden yapıyorsun?"
Baron: "Yapmam gerekenleri yapmadığım için bunu yapmak zorundayım."

yani sizin anlıycanız baron birileri tarafından Türkiye'yi (içten) yönetmesi için görevlendirilmiş bir şahıs, onların Türkiye'deki gölgesi. Görevini yerine getiremediği için, ya da yapması gerekenleri yapmadığı için yine üslerinin emriyle, kendi kurallarınca öldürülmüştür.



N
21 yıl (2867 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: mobile

o ölmedi kalbimizde yaşıor...
saygı duruşuna davet ediorm...



Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
21 yıl (3168 mesaj)
Yarbay

alın size bir soru daha mabetteki sahnede o başlıklı elemanlardan birinin sesi nizamettinin sesi idi
eger bi hata yoksa ki boyle basit bi hata olamaz o elemanların arasında nizamettin de vardı


Bu mesaja 4 cevap geldi.
D
21 yıl (19770 mesaj)
Yarbay

iice karıştırdılar walla olayları.ben eski tadını bulamıorum.hele yapımcı raci şaşmaz olduktan sonra iice hafettiler senaryoyu.aynı şey ekmek teknesi içinde geçerli.neyse genede izlicez başka yapacak bişi yok


Bu mesaja 3 cevap geldi.
İ
21 yıl (1759 mesaj)
Binbaşı

bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
21 yıl (11732 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: ismail217

bu bölüm hiç güzel olmamış. çok sıktı.


aynen çok kötüydü yahu



S
21 yıl (1584 mesaj)
Teğmen

son baskı Kurtlar vadisi ne demek orayı anlayamadım..

Karahanlıyı öldürmek isteyen devleten başkalrıda mı operasyonu biliyordu?

mesaj ne?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
21 yıl (548 mesaj)
Teğmen

Bencede en berbat bölümlerinden biriydi yok o geliyo itruski anaya gomo sen anloyo diyo karahanlı koy diyo en sonunda da koydular rahatladılar tek güzel bi yeri vardı polat ın babasının karahanlı oldugunu anladıgı ve karahanlı nın aynı anda öldügü an gerisi tam bir hüsran...........Belki de 75. bölümde bitirirler yani bidahaki bölümde?????????????


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
21 yıl (42851 mesaj)
Yarbay

başika şeylere bu kadar ilgi göstersek dünyada en güçlü ülkeydik wallahi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
21 yıl (11795 mesaj)
Yarbay

Kaç kişi kaldıkkı ???

Baronda aramızdan ayrıldı

Yastayım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
21 yıl (4880 mesaj)
Binbaşı

başınız saolsun



F
21 yıl (1344 mesaj)
Yüzbaşı

harbiden çok güzel yapmışlar bu bölümüde helal olsun süperdi barona iyi oldu