Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
127
Cevap
4673
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BANA İHTAAR ETMEMEK İÇİN BİR NEDEN SÖYLEYİN
D
14 yıl (1070 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

neden yaşıyoruz neden okula gidiyoruz
ztn doğada yetişen yiyecekleri yemek için para için 15 yıl okuyoruz
beki ya sonra
televizyonda sigara içmeyin diye reklamlar abicim için alköl alın tavsiyemdir
ne için yaşıyorsunuz
bana neden diyin
sevgilim benden ayrıldı
nedeni nedir hiiiiç
tip mi yok para mı yok
sizin anlıyamıyıcağınız bi metafizik dünya





belki tanrı bir bilgasarın başında oyun oynuyan biri ve biz bu pc oyunu8n içindeyiz


kurallar neye göre hazırlanmış





biraz alköllüyüm kusura bakmayın


yaşamak için işkence çekmek niye

öl kurtur
hakkınızı helal edin ahaha

ne hakkınız var ki benim üzerimde sanki



T
14 yıl (8941 mesaj)
Yüzbaşı

G
14 yıl (1982 mesaj)
Binbaşı

E
14 yıl (6428 mesaj)
Yarbay

öleceğimizi bile bile neden yaşıyoruz diyosun yani seni bu konuma davet ediyorum


http://forum.donanimhaber.com/m_50473012/mpage_3/f_/key_olecegimizi//tm.htm#50578253/


Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
14 yıl (1281 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: mnomer

http://www.youtube.com/watch?v=tHkPb2J0uno

yeterli bi sebep bence

evin manzarasına harika


Bu mesaja 1 cevap geldi.
-
14 yıl (1806 mesaj)
Yüzbaşı

H
14 yıl (2464 mesaj)
Teğmen

sen bayram sabahı votka içip, boyum kısa diye 19yaşıma kadar beklicem sonra intihar edicem diyodun daha duruyon mu
http://forum.donanimhaber.com/m_52221800/mpage_1/key_Boyum%2Ckisa/tm.htm
düzeltme resim eklendi

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HÜSAMCIK -- 10 Ocak 2012; 1:28:24 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.