neden yaşıyoruz neden okula gidiyoruz ztn doğada yetişen yiyecekleri yemek için para için 15 yıl okuyoruz beki ya sonra televizyonda sigara içmeyin diye reklamlar abicim için alköl alın tavsiyemdir ne için yaşıyorsunuz bana neden diyin sevgilim benden ayrıldı nedeni nedir hiiiiç tip mi yok para mı yok sizin anlıyamıyıcağınız bi metafizik dünya
belki tanrı bir bilgasarın başında oyun oynuyan biri ve biz bu pc oyunu8n içindeyiz
ztn doğada yetişen yiyecekleri yemek için para için 15 yıl okuyoruz
beki ya sonra
televizyonda sigara içmeyin diye reklamlar abicim için alköl alın tavsiyemdir
ne için yaşıyorsunuz
bana neden diyin
sevgilim benden ayrıldı
nedeni nedir hiiiiç
tip mi yok para mı yok
sizin anlıyamıyıcağınız bi metafizik dünya
belki tanrı bir bilgasarın başında oyun oynuyan biri ve biz bu pc oyunu8n içindeyiz
kurallar neye göre hazırlanmış
biraz alköllüyüm kusura bakmayın
yaşamak için işkence çekmek niye
öl kurtur
hakkınızı helal edin ahaha
ne hakkınız var ki benim üzerimde sanki