1. sayfa
assain daha ii gibi gelio bana |
|
bence magelerin devri bitti ben 54 lvl mage bırakıp asas açtım kolay lvl kasılıyor ama işte ben olsam değimezdim |
| Cz De Mage ßiraz Daha avantajlı diye düşünüyorum tabiki bu benim düşüncem |
|
mage gibisi yok bee ne dionuz ama değişirsen ilk yapacağın iş gizli soruyu değiştirmek ve şifreyi |
Bence değiş bende asastım mage açtım.Assas olanlar mage olmak istiyo,mage olanlar asas olmak istiyo |
|
saçmalama mage 60 lvl ise asla değişme asas 60 lvl dahi olsa item ne kadar dizersen diz oolmuyor ha dersen elf leri dizerim +8 miragelerimi takarım shard vs... benim item konusunda sıkıntım yok diyorsan değiş hiç durma ama mage dedin 5 dakkka duracan |
mage le oynamayı bilenler için mage süper ben kendimden biliyom mage deki zevk hiç birinde yok x de oynayanlar tanır beni cz de 13 kişiyi aldım bi ob de![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| ama sunu unutmayın su an hiç bi 60 lvl mage bnm 57 assasımı kesemez...we ben bunun lvlını arttırcam deişirsem 60 neyime yetsin asas 60 yeter ama mage 60 yetmez...party bulabilirmiyim yani.. |
|
niye kesemesin x deysen gel kapışalım DD olursa biraz zorlanırsın unutma! |
| diez deyim ama diez de dagger defansı 50 olan master BP leri kesebiliyorum adamın elinde mirrage sword +7 war bende shard +7 we +6 war ama bende de sword defans 50 wardı o sırada... |
sende paper olduun için buffım olursa keserim rahat walla diorum hele artan skillerin glacier diilse... |
|
Ben olsam durmam değişirim... Çünkü benim oynama amacım pk seviyesine cıkıp pk yapmaktır.. şahsen mage gibi np kasıp oynaması zevkli char yoktur..(+60) ama 60 a kadar kasana kadar imanınız gevrer :)) (tabi macrosuz..) Neyse ben senin kafanı karıştırmayayım bildigini yap sen |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.