I

Yüzbaşı
13 Şubat 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme (?)
1 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
I
16 yıl
MOVED: F9DeviL İN GERÇEK RESMİ
I
16 yıl
NON PREMİUM KALKTI!!
PARDON BÖLE Bİ TOPİC WAR MIŞ
I
16 yıl
KRALIN ELİNDEKİLERİN ATAĞINI MERAK EDENLER
I
16 yıl
LÜTFEN BAKIN!!(YARDIM PLS)bilen yoq muu?:(
http://img373.imageshack.us/my.php?image=resim6qg.jpg
beyler bu char özellikleri resimli şekilde nasıl yapılıyo yardım pls
I
16 yıl
F9DeviL İN GERÇEK RESMİ
I
16 yıl
TOPİC SİLİNSİN PLS
PARDON GELMİYOMUŞ TOPİC SİLİNSİN PLS
YAW SERVER GELİYO ZANNETMİŞTİM SERVERLER ARASI SVAŞ WAR MIŞ
http://img343.imageshack.us/my.php?image=2006371535282kr.jpg
I
16 yıl
KOSPCUNUN HAZİN SONU :)
http://img490.imageshack.us/my.php?image=kosp9rz.jpg
KOSPCU GÖRDÜĞÜNÜZDE ANINDA CANAWAR ÇEKİN
BİDE GM GÖRMESİN DİYE AĞACIN DİBİNE GİRMİŞ
I
16 yıl
AVATAR???
YA BEYLER KNİGHTLE İLGİSİ YOK BEN HEP BU BÖLÜME TAKILDIĞIM İÇİN BURAYA YAZIYORUM
Bİ BAKTIM AVATAR RESMİM YOK PROFLİME GİRDİM AVATAR İÇİN URL YAZMA YERİ YOK
İLLA SİTENİN AVATARLARINI MI KULLANICAZ??

BÖLÜMLE ALAKASI OLMADIĞI İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM
I
16 yıl
ÇILDIRACAMM!!
ÖZÜR DİLERİM
SORUNUM DÜZELDİ
BU TOPİC SİLİNSİN
I
16 yıl
SON PATCH BUNU MU YAPTI?
BEYLER C1DEN ABYS E GİRDİM RAHAT ABYS KASIYIM DİYE C2 YE GEÇTİM Bİ BAKTIM EL MORADDAYIM SİZDEDE OLDUMU BU YOKSA BENDEMİ BİŞEY WAR
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.