Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1449
Cevap
110832
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: [ANA KONU] Linux Masaüstü Ekran Görüntüleriniz (72. sayfa)
T
2 yıl (307 mesaj)
Moderatör

Fedora kullanmaya başladım. Bana özgü hale getirmek iki haftamı aldı ama istediğim kıvama getirmeyi başardım. Makinemde Mac'e çok benziyor ve Mac kadar ince olduğu için üzerine benim klasik arayüzü inşa ettim. Eski mac kullanan arkadaşlara yeni mac diye takılıyorum sahi sanıyorlar

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >



S
2 yıl (5604 mesaj)
Yarbay

< Resime gitmek için tıklayın >
Arch Linux Plasma masaüstüm...



D
2 yıl (8529 mesaj)
Yarbay

çok şık.




Bu mesajda bahsedilenler: @unconc3rn3d
D
2 yıl (1104 mesaj)
Yüzbaşı

M
2 yıl (490 mesaj)
Yüzbaşı

U
2 yıl (1398 mesaj)
Moderatör

Ekran görüntüsü konusunun dışındaki mesajlarınızı siliyorum. Başka konu açınız.

Neyse bunlar da benden ekran görüntüsü. Birkaç aydır bu şekilde kullanıyorum. Etkinliklerimden ikisi, arka planları dinamik


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Birkaç etkinlik daha var ama onları paylaşmam için baya bir yeri gizlemem gerekeceği için burada sergilememin anlamı kalmıyor:)



R
2 yıl (9522 mesaj)
Yarbay

Z
2 yıl (60 mesaj)
Çavuş

< Resime gitmek için tıklayın >

Linux Mint 22 - Wilma





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZENLogic -- 13 Eylül 2024; 14:37:43 >

D
2 yıl (1104 mesaj)
Yüzbaşı

R
geçen yıl (9522 mesaj)
Yarbay

A
geçen yıl (59 mesaj)
Onbaşı

V
geçen yıl (1177 mesaj)
Binbaşı

C
geçen yıl (2697 mesaj)
Yarbay

Yazı tipinizi çok beğendim hangi font bu acaba ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @vs77
V
geçen yıl (1177 mesaj)
Binbaşı

İnter kullanıyorum linkten indirebilirsin.

Variable olanı yükleyip yazı tipini İnter variable - Medium olarak ayarlayın


https://rsms.me/inter/





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs77 -- 25 Mayıs 2025; 22:4:21 >


Bu mesajda bahsedilenler: @ckm
A
12 ay (74 mesaj)
Çavuş

< Resime gitmek için tıklayın >

Konu mazide kalmış :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
10 ay (5604 mesaj)
Yarbay

< Resime gitmek için tıklayın >
FreeBsd 14.3 Masaüstüm



U
10 ay (1398 mesaj)
Moderatör

< Resime gitmek için tıklayın >
Fedora Linux 42 Kinoite



G
9 ay (1571 mesaj)
Binbaşı

S
9 ay (1836 mesaj)
Binbaşı

S
9 ay (1836 mesaj)
Binbaşı

Merhaba;

Hangi sistem bu? Ayrıca IPTV (sanırım) için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz?




Bu mesajda bahsedilenler: @Alper Okur