|
Ekran görüntüsü konusunun dışındaki mesajlarınızı siliyorum. Başka konu açınız. Neyse bunlar da benden ekran görüntüsü. Birkaç aydır bu şekilde kullanıyorum. Etkinliklerimden ikisi, arka planları dinamik < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Birkaç etkinlik daha var ama onları paylaşmam için baya bir yeri gizlemem gerekeceği için burada sergilememin anlamı kalmıyor:) |
|
< Resime gitmek için tıklayın > Linux Mint 22 - Wilma |
| Yazı tipinizi çok beğendim hangi font bu acaba ? |
|
İnter kullanıyorum linkten indirebilirsin. Variable olanı yükleyip yazı tipini İnter variable - Medium olarak ayarlayın https://rsms.me/inter/ |
|
Merhaba; Hangi sistem bu? Ayrıca IPTV (sanırım) için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz? |
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >