Dock fonksiyonel değil iste. Tskbar daha fonksiyonel. Dock'u estetik oldugu icin kullanıyorlar. MacOS GUI zaten genel olarak estetik ama fonksiyonellikten uzak. Ekranın en üstünde sürekli yer kaplayan bir menu cubugu ve altta gereksiz kocaman iconlar ve efektler fln. Bunların amacı Linux kullanmak deigil parayı bulsalar hemen Mac alırlar seklinde düsünüyorum..
Bence Linux mevzusunda en güzel DE ortamı Cinnamon Windows 7 vibe veriyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 1 Haziran 2026; 16:19:52 >
fedora xfce yanına 2-3 günlük uğraş hypland..