Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
65
Cevap
5628
Tıklama
0
Öne Çıkarma
AMD fx x8 8350 mi intel core i5 4670K mı

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
Merhaba arkadaşlar imzamdaki sistemi güncellemeye karar verdim intelin yeni nesil işlemcilerinden olan 4670K ya geçiş yapsam mı daha mantıklı olur yoksa phenom x6 1075 t den fx x 8 8350 ye geçiş yapsam mı daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum saygılar.

intele geçersem işlemçi + anakart şeklinde güncelleme yapacağım
fx serisine geçersem fx 8350 + ssd şeklinde güncelleme yapacağım.

NOT:SSD + 8350 Alındı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_SeDo -- 11 Ekim 2013; 22:43:27 >


P potur
8 yıl (4270 mesaj)
Bence hiç gerek yok 4 gb ram var makina da aynısından bir tane daha al 8 gb olsun. İşlemci soğutucu al o.c yap şu an için çok gereksiz yatırım yapmış olursun. Benim fikrim bu o işlemci en az 2 sene gider daha


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Infernall

Kullanım alanı oyunsa 4670k
oyun+ağır işlerse fx8350 ucuz ve yeterli çözüm

Hocam sadece oyun değil dvd kopyalama video işleme veri aktarma oyunlarıda ara sıra oynuyorum özellikle pes serisini oynuyorum şuan ssd siz kullanıyorum eski ssd mi bir arkadaşıma verdim kafam karıştı 4670K + z87 chipsetli anakart mı yoksa fx 8350 + ssd mi :S iki seçenek arasında kaldım (:




B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: potur

Bence hiç gerek yok 4 gb ram var makina da aynısından bir tane daha al 8 gb olsun. İşlemci soğutucu al o.c yap şu an için çok gereksiz yatırım yapmış olursun. Benim fikrim bu o işlemci en az 2 sene gider daha

Hocam thermaltake max orb kaliteli cpu soğutucusu var şuan zaten max 30 - 37 dereceyi geçtiğini görmedim şimdiye kadar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P potur
8 yıl (4270 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo

quote:

Orijinalden alıntı: potur

Bence hiç gerek yok 4 gb ram var makina da aynısından bir tane daha al 8 gb olsun. İşlemci soğutucu al o.c yap şu an için çok gereksiz yatırım yapmış olursun. Benim fikrim bu o işlemci en az 2 sene gider daha

Hocam thermaltake max orb kaliteli cpu soğutucusu var şuan zaten max 30 - 37 dereceyi geçtiğini görmedim şimdiye kadar

Oyun amaçlı pek kullanmıyorsan 8350 alınabilir render işlerinde gayet başarılı bir işlemci




M Münebbih
8 yıl (19421 mesaj)
Oyun İşlemcileri sıralama linki: http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html

Yükseltmeyi düşündüğünüz işlemci, elinizdekinden en az 3 sıra yukarıda değilse yükseltme yapılması önerilmemektedir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Arcues
8 yıl (490 mesaj)
Kan çıkar burdan



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Arcues

Kan çıkar burdan

Ne alaka ya burda marka fanboyluk yapmıyoruz kendimize en uygun işlemci yi arıyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mystik

Oyun İşlemcileri sıralama linki: http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-5.html

Yükseltmeyi düşündüğünüz işlemci, elinizdekinden en az 3 sıra yukarıda değilse yükseltme yapılması önerilmemektedir.


Tşk ederim hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Angelmax
8 yıl (15788 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo

Merhaba arkadaşlar imzamdaki sistemi güncellemeye karar verdim intelin yeni nesil işlemcilerinden olan 4670K ya geçiş yapsam mı daha mantıklı olur yoksa phenom x6 1075 t den fx x 8 8350 ye geçiş yapsam mı daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum saygılar.

intele geçersem işlemçi + anakart şeklinde güncelleme yapacağım
fx serisine geçersem fx 8350 + ssd şeklinde güncelleme yapacağım


Elinde sağlam soğutucu olduğuna göre, 8350 + SSD kombinasyonu her türlü daha iyi olacaktır kardeşim..




D Drakeshark
8 yıl (2881 mesaj)
Bence dostum gayet yeterli işlemcin var tabi sen bilirsin memnun değilsen değişebilirsin. Şu durum da amaçlarını 8350 de rahat rahat karşılar, hem anakarta vermek yerine parayı ssd ye verirsin daha iyi olur.




M metin abi 52
8 yıl (10134 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo


quote:

Orijinalden alıntı: Arcues

Kan çıkar burdan

Ne alaka ya burda marka fanboyluk yapmıyoruz kendimize en uygun işlemci yi arıyoruz

Kullanma alanınız için 4 gb ram çok yetersiz.

1. olarak kesin ,önce raminizi 8GB yapın.

2. olarak işlemci gücü için, FX 8350 yapın.

Para bulabilirseniz, en son, SSD yi de düşünün.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W Wolftired
8 yıl (1558 mesaj)
Anakarti ne degistirecen elinde varken 8350 al yaninada 120-128gb ssd al birde dual channel ram yap :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D diego26
8 yıl (1088 mesaj)
Şahin mi? Doğan mi? Şahin de güzeldir ama doğan'ın ayrı bir havası vardır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


W Wolftired
8 yıl (1558 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: metin abi 52

quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo


quote:

Orijinalden alıntı: Arcues

Kan çıkar burdan

Ne alaka ya burda marka fanboyluk yapmıyoruz kendimize en uygun işlemci yi arıyoruz

Kullanma alanınız için 4 gb ram çok yetersiz.

1. olarak kesin ,önce raminizi 8GB yapın.

2. olarak işlemci gücü için, FX 8350 yapın.

Para bulabilirseniz, en son, SSD yi de düşünün.

Ayni dusunce

Metin abi :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O ookami
8 yıl (2228 mesaj)
İşlemciniz yeterince kuvvetli bir işlemci, şu an için upgrade para israfı olur diye düşünüyorum. Amma illa yapacam derseniz 8xx çipsetli anakartınız yoksa FX alın tasarruf yapmış olursunuz anakartından.




G Gerginix
8 yıl (3836 mesaj)
Sadece ssd alin. O islemcinin hakkini verrmek icin en az 1 yil daha kullanin.

Edit... su bahsettikleriniz icinde ilk oncelik ssd. Sonra ram.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gerginix -- 13 Temmuz 2013; 12:54:41 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O ookami
8 yıl (2228 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo

Merhaba arkadaşlar imzamdaki sistemi güncellemeye karar verdim intelin yeni nesil işlemcilerinden olan 4670K ya geçiş yapsam mı daha mantıklı olur yoksa phenom x6 1075 t den fx x 8 8350 ye geçiş yapsam mı daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum saygılar.

intele geçersem işlemçi + anakart şeklinde güncelleme yapacağım
fx serisine geçersem fx 8350 + ssd şeklinde güncelleme yapacağım

Tam tersi, önce 4gb bir ek ram daha alın, daha sonra ssd alın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim arkadaşlar dediginiz gibi yapicam
Fx 8350 + 8gb ram + ssd 120 gb bu şekilde upgrade etmek istiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B By_SeDo Konu Sahibi
8 yıl (1570 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ookami

quote:

Orijinalden alıntı: By_SeDo

Merhaba arkadaşlar imzamdaki sistemi güncellemeye karar verdim intelin yeni nesil işlemcilerinden olan 4670K ya geçiş yapsam mı daha mantıklı olur yoksa phenom x6 1075 t den fx x 8 8350 ye geçiş yapsam mı daha iyi olur tavsiyelerinizi bekliyorum saygılar.

intele geçersem işlemçi + anakart şeklinde güncelleme yapacağım
fx serisine geçersem fx 8350 + ssd şeklinde güncelleme yapacağım

Tam tersi, önce 4gb bir ek ram daha alın, daha sonra ssd alın.


Hocam + 4gb ram takviye yapicam zaten ;)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >