Yeni C4 ü 33.500 TL'ye alıyorum bütcem normalde 30.000 Tl ile çok zorlayarak bu rakama çıkabiliyorum, Dizel Linea alacaktım son anda karar değiştirdim çünkü lineanın kasasının çıkalı 5 yıl oldu kasa değişme zamanı geldiğinden karar değiştirdim. Sizce yanlış mı yaptım yarın imza atmaya gidiyorum
Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.
Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.
Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor
Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.
Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor
Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.
Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor
Yeni C4 hayırlı olsun
Çok saolun alıyorum o zaman, çok heyacanlıyım ama araç iç dizayn, dış görünüş olarak lineadan 10 kat daha iyi görünüyor, ses sistemide çok güzel. Yardımlarınız içinçok teşekkür ederim..
Yeni C4'u begeniyorum. Linea'yi iscilik ve yonunden pek begenmiyorum aslinda pek guven vermiyor bana. Ama bu donemde benzinli araba urkutuyor beni. LPG derseniz o sizin bileceginiz is. Sunu alin bunu alin demiyorum. Bence tercihinizi ekonomiden yana kullanin.
Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.
Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.
Hayırlı olsun,kazasız belasız. LPG taktırdınız mı,garantiyi veren bayi ve LPG markasını yazabilir misiniz sakıncası yoksa ?
Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.
Hayırlı olsun,kazasız belasız. LPG taktırdınız mı,garantiyi veren bayi ve LPG markasını yazabilir misiniz sakıncası yoksa ?
LPG'yi taktırmadım, şu an için düşünmüyorum. Ekonomik gibi görünüyor birkaçbin km sonra daha da az yakacağını söylüyorlar. BRC sadece benim satın aldığım bayide garantisi geçerli olacak ama ben her ihtimale karşı yazıyı aldım bayiden LPG takıldığı takdirde garantisi bozulmayacak, garanti devam edecek şeklinde imzalı kaşeli yazıyı aldım.
öncelikle aracınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim çok doğru bi tercih yapmışınız yeni c4 lineadan daha güzel ve kaliteli bi araç ben yeni c4 ün fiyatlarını baya yüksek zannediyordum bu başlığı görene kadar haftasonu denizli coşkunlar cıtroen bayisine gidip 1.6 vtı 35500 yada 36.000 gibi rakama bırakırsa bende alırım(2008 golfü verip üstüne 6 milyar gibi bi rakam teklif etcem yada 30a satıp direk alcam açıkcası bu başlığı görmem iyi oldu. yeni c4 harbiden mükemmel gösterişli bi araba her gördüğüm yerde bi kere daha bakıyom
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
uçurum olur derken ben yılda 15.000 km yol yapıyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
2.el astra veya focus dizel :)
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Yeni C4 hayırlı olsun
Bu mesaja 3 cevap geldi. Cevapları Gizle
Çok saolun alıyorum o zaman, çok heyacanlıyım ama araç iç dizayn, dış görünüş olarak lineadan 10 kat daha iyi görünüyor, ses sistemide çok güzel. Yardımlarınız içinçok teşekkür ederim..
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Hayırlı olsun,kazasız belasız.
LPG taktırdınız mı,garantiyi veren bayi ve LPG markasını yazabilir misiniz sakıncası yoksa ?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
LPG'yi taktırmadım, şu an için düşünmüyorum. Ekonomik gibi görünüyor birkaçbin km sonra daha da az yakacağını söylüyorlar. BRC sadece benim satın aldığım bayide garantisi geçerli olacak ama ben her ihtimale karşı yazıyı aldım bayiden LPG takıldığı takdirde garantisi bozulmayacak, garanti devam edecek şeklinde imzalı kaşeli yazıyı aldım.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speed_ylc -- 7 Temmuz 2011; 14:26:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle