Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
27
Cevap
2727
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ACİL YARDIM YENİ C4 1.4 VTİ 95 BG 33.500 TL'YE
H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Yeni C4 ü 33.500 TL'ye alıyorum bütcem normalde 30.000 Tl ile çok zorlayarak bu rakama çıkabiliyorum, Dizel Linea alacaktım son anda karar değiştirdim çünkü lineanın kasasının çıkalı 5 yıl oldu kasa değişme zamanı geldiğinden karar değiştirdim. Sizce yanlış mı yaptım yarın imza atmaya gidiyorum



C
15 yıl (6859 mesaj)
Yarbay

Dizel Linea ile 1.4 benzinli C4'ün yakıt tüketimleri arasında uçurum olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: canozpinar

Dizel Linea ile 1.4 benzinli C4'ün yakıt tüketimleri arasında uçurum olur.


uçurum olur derken ben yılda 15.000 km yol yapıyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
15 yıl (11992 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: hytdmrbs

quote:

Orijinalden alıntı: canozpinar

Dizel Linea ile 1.4 benzinli C4'ün yakıt tüketimleri arasında uçurum olur.


uçurum olur derken ben yılda 15.000 km yol yapıyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim

2.el astra veya focus dizel :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
15 yıl (408 mesaj)
Yüzbaşı

yılda 15.000 km ise çok olur gibi geliyor benzin parası. Dizel araçları araştırmanız daha mantıklı olacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
15 yıl (6773 mesaj)
Yarbay

Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: ykaya1983

Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.



Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
15 yıl (5814 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: hytdmrbs


quote:

Orijinalden alıntı: ykaya1983

Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.



Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor


Yeni C4 hayırlı olsun


Bu mesaja 3 cevap geldi.
L
15 yıl (12464 mesaj)
Yarbay

yeni c4 tipini beğenmedim.o jantlarada gıcık oldum.



S
15 yıl (6213 mesaj)
Yarbay

Yeni c4 tabiiki.Araba her yerde ben burdayım diyor.



H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TeQuiLaS

quote:

Orijinalden alıntı: hytdmrbs


quote:

Orijinalden alıntı: ykaya1983

Lineadan vazgeçtiyseniz c4 almanızı tavsiye ederim.Haluk23 ün c4 le ilgili test sürüşü yorunları bayağı olumluydu.Ben tasarımını çok beğeniyorum.Bizim arkadaşta bir önceki kasa c4 benzinli vardı.Yakıt tüketimi bağağı makuldü ki hiç lpg takmayı düşünmedi.



Durumu tam olarak açıklayayım size bende 1999 model bora comf. var fiat bayisi benim arası 16.500 TL olarak kabul ediyor kendi 1.3 multijet active aracı 32.500'e veriyor son. Citroen 33.500 hatta 33.000 TL ye bırakacak benim aracı 18.000 TL ye sayıyor. Ekspertiz yapıldı sadece benim imzalamam kaldı, imzalama içinde yarın bekliyorlar, ayrıca şöyle bir durum daha var LPG taktırırsam 2 yıl sınırsız garanti devam edecek, sadece o bayi için geçerli olacak belge verecekler. sizce Kabul edeyim mi bana mantıklı geliyor


Yeni C4 hayırlı olsun



Çok saolun alıyorum o zaman, çok heyacanlıyım ama araç iç dizayn, dış görünüş olarak lineadan 10 kat daha iyi görünüyor, ses sistemide çok güzel. Yardımlarınız içinçok teşekkür ederim..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl (3197 mesaj)
Yarbay

Yeni C4'u begeniyorum. Linea'yi iscilik ve yonunden pek begenmiyorum aslinda pek guven vermiyor bana. Ama bu donemde benzinli araba urkutuyor beni. LPG derseniz o sizin bileceginiz is. Sunu alin bunu alin demiyorum. Bence tercihinizi ekonomiden yana kullanin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Y
15 yıl (6773 mesaj)
Yarbay

Hayırlı olsun aracınız.Kazasız belasız sürüşler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl (4558 mesaj)
Yarbay

İyi günlerde kazasız belasız kullanın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl (5169 mesaj)
Yarbay

bu arabanın arkasına vti yazmaya utanmıyorlarmı, vti dediğin 1.6 185 bg oluyor benim bildiğim



Ç
15 yıl (8474 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: hytdmrbs

Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.


Hayırlı olsun,kazasız belasız.
LPG taktırdınız mı,garantiyi veren bayi ve LPG markasını yazabilir misiniz sakıncası yoksa ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl (48 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sapultra


quote:

Orijinalden alıntı: hytdmrbs

Aracı teslim aldım. Çok yerinde bir karar vermişim. Linea ile yanyana getirdim dağlar kadar fark var. Motor yetersiz falan değil tam kıvamında, yokuşlarda falan çekişi süper dün 78 km yol yaptım ortalama 7.1 gösteriyor.


Hayırlı olsun,kazasız belasız.
LPG taktırdınız mı,garantiyi veren bayi ve LPG markasını yazabilir misiniz sakıncası yoksa ?


LPG'yi taktırmadım, şu an için düşünmüyorum. Ekonomik gibi görünüyor birkaçbin km sonra daha da az yakacağını söylüyorlar. BRC sadece benim satın aldığım bayide garantisi geçerli olacak ama ben her ihtimale karşı yazıyı aldım bayiden LPG takıldığı takdirde garantisi bozulmayacak, garanti devam edecek şeklinde imzalı kaşeli yazıyı aldım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
15 yıl (753 mesaj)
Yüzbaşı

S
15 yıl (760 mesaj)
Yüzbaşı

öncelikle aracınız hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim çok doğru bi tercih yapmışınız yeni c4 lineadan daha güzel ve kaliteli bi araç ben yeni c4 ün fiyatlarını baya yüksek zannediyordum bu başlığı görene kadar haftasonu denizli coşkunlar cıtroen bayisine gidip 1.6 vtı 35500 yada 36.000 gibi rakama bırakırsa bende alırım(2008 golfü verip üstüne 6 milyar gibi bi rakam teklif etcem yada 30a satıp direk alcam açıkcası bu başlığı görmem iyi oldu. yeni c4 harbiden mükemmel gösterişli bi araba her gördüğüm yerde bi kere daha bakıyom





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speed_ylc -- 7 Temmuz 2011; 14:26:58 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.