Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
10
Cevap
623
Tıklama
0
Öne Çıkarma
5D Mark II sigma 10-20mm f/4-5.6 ile uyum

V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
Arkadaşlar 650D min bozulması sebebiyle geri gönderdim ve para iadesi talebinde bulundum. Sonuç olarak fotoğraf makinesiz kalmış bulunmaktayım. Elimde sigma 10-20mm f/4-5.6 Lens mevcutta var . Eğer ki 5D Marrk II yu alırsam hiç param kalmayacağından dolayı sigma 10-20mm f/4-5.6 kullanmak zorundayım sorum da bu zaten bu lens 5D Mark II 'ya uyumlumu pixel-peeper isimli sitede 7 adet fotoğraf gözükmekte ancak makineyide alıp ortada da kalmak istemiyorum Yardımcı olursanız sevinirim. Ona göre sipariş vereceğim.




B BLoWeR
9 yıl (2299 mesaj)
Full Frame makinelerle uyumlu değildir. Ha bu makineye takılmaz anlamına gelmez ancak tahminen 16-17 mm den aşağısında vignetting denen yanlarda kararmalar olur fotoğrafınızda...


Bu mesaja 5 cevap geldi.

A AKINLASINN
9 yıl (8468 mesaj)
Sat gitsin. 85 mm f1,8 al. Mark 2 ile çok hoş.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BLoWeR

Full Frame makinelerle uyumlu değildir. Ha bu makineye takılmaz anlamına gelmez ancak tahminen 16-17 mm den aşağısında vignetting denen yanlarda kararmalar olur fotoğrafınızda...

http://www.flickr.com/photos/jdpilgrim/8252598149/sizes/l/in/photostream/ bukadar çekemez miyim Örnek




V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BLoWeR

Full Frame makinelerle uyumlu değildir. Ha bu makineye takılmaz anlamına gelmez ancak tahminen 16-17 mm den aşağısında vignetting denen yanlarda kararmalar olur fotoğrafınızda...

tam performans vermesi önemli değil bi aralıkta olsun çeksin kafi yenisini alana kadar en azından lenssiz kalmam




V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AKINLASINN

Sat gitsin. 85 mm f1,8 al. Mark 2 ile çok hoş.

Hocam biliyon mu hiç bi tane bile fotoğraf çekmedim hani diyorlar ya en fazla 100 poz çekilmiştir diye o bile yok kaçtan giderki.
Arkadaşlar internette şöyle bi video buldum sanırım çalışıyor uzatma tüpü kullanılmış ancak
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vicodin -- 6 Şubat 2013; 0:36:02 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
Flood olmuş kusura bakmayın :(





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vicodin -- 6 Şubat 2013; 0:17:04 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BLoWeR
9 yıl (2299 mesaj)
Son videoda görüldüğü üzere, Sigma ne olursa olsun vignet yapıyor ve kullanılamıyor... Bazı UWA ler belli mm den sonra kullanılabiliyor ama Sigma olmuyor....


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BLoWeR

Son videoda görüldüğü üzere, Sigma ne olursa olsun vignet yapıyor ve kullanılamıyor... Bazı UWA ler belli mm den sonra kullanılabiliyor ama Sigma olmuyor....

Hocam bende vazgeçtim 5D Marktan sonuçta sigmada hiç kullanmadığım bir lens idi . Bundan dolayı 60D aldım. sence sabit odaklı 35mm bir lens mi alsam yoksa tamron 17-50 mi alsam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T theyapici
9 yıl (3640 mesaj)
prime lens iyidir tabikide ama tek lensiniz oalcaksa tabikide zoom lens 17-50


Bu mesaja 2 cevap geldi.

V Vicodin Konu Sahibi
9 yıl (1708 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: theyapici

prime lens iyidir tabikide ama tek lensiniz oalcaksa tabikide zoom lens 17-50

35mm için biraz araştırma yaptım ancak 40mm için daha keskin bir lens diyorlar ben bu fotoğraf konusunda hani aparmanların dağların köşeleri keskin olyorya %100 crop ta o olaya bayılıyorum. Geçici bir şey olsunda istemiyorum. Ondan arada kaldım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.