Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
25
Cevap
774
Tıklama
0
Öne Çıkarma
+45 clan vardır bende diez elmorad

A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
tüm +45 ler bekliyom
hadi
sitede kurulcak
aktas45@hotmail.com
zamanla +50 +55 çıkcak




N
Numan
13 yıl (5537 mesaj)
ya ben 35im beni alıp kasabilirmisiniz

NuMaND
rogue


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F
Freeedy99
13 yıl (101 mesaj)
arkadaş 47 level oluyormu yaaaaaaaaaaaaaaaaaa söylermisin????




A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
clan kurulmadığı için bişe yapamıyorum




A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
quote:

ya ben 35im beni alıp kasabilirmisiniz

NuMaND
rogue

ok gelebilirsin arkadaşım sorun yok benim için




A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
msn ye gelin tüm arkadaşlar konuşmalar için
+öenmi yok herkezi alıyorum
fotoğraflarınızı çekip siteye veriyoruz




A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
msn ye gelin tüm arkadaşlar konuşmalar için
+öenmi yok herkezi alıyorum
fotoğraflarınızı çekip siteye veriyoruz




A
arcmage_enes
Konu Sahibi

13 yıl (559 mesaj)
+45 clan kafam karıştı yaw
gelen gelisn +45




T
Tardios
5 yıl (224 mesaj)
hoba , bu şey gibi , "500k ver clana alayım asistim" tarzı bişi olmuş :D




J
JaReD22
5 yıl (3798 mesaj)
dies :(





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Q
qwertyuıoplkjhgfdsa
5 yıl (242 mesaj)
Ne hortlar gördüm ama 9 yillik hort,helal

Edit:Dies mi kaldi da hortlatiyorsunuz?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oğuzhan Nalçakar -- 19 Ekim 2014; 22:56:44 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G
gokhyildiz
5 yıl (2034 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Oğuzhan Nalçakar

Ne hortlar gördüm ama 9 yillik hort,helal

Edit:Dies mi kaldi da hortlatiyorsunuz?

beğenmiyorsan girme bi zahmet





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Q
qwertyuıoplkjhgfdsa
4 yıl (242 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gokhyildiz


quote:

Orijinalden alıntı: Oğuzhan Nalçakar

Ne hortlar gördüm ama 9 yillik hort,helal

Edit:Dies mi kaldi da hortlatiyorsunuz?

beğenmiyorsan girme bi zahmet

?
Daha fazla saçmalayamazdın





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Pabliato
4 yıl (806 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Numan

ya ben 35im beni alıp kasabilirmisiniz

NuMaND
rogue

Hocam senin forumda ki ilk uye adin ne oyle





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
tisuanzii
4 yıl (364 mesaj)
Anan yarabbi bu nasıl bir hort





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
arcmage_enes
Konu Sahibi

9 ay (559 mesaj)
alım bitmiştir beyler knightmı kaldı alla aşkına
https://www.youtube.com/watch?v=f5un8zkOC0s&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

iyiki hortlattınız duygulandım 13 sene nereden nereye o zamanlar knight ta novatown yapardık şimdi cs dota da adam kesiyoruz ama o zaan sohbet muhabbeti hiç bir oyunda bulamadım olmuyacakta sanırım . her vatandaşın o zamanlar ırka göre hareket ettiği zamanlar sanırsam diez de o zaman ayosafya ve atatürk klanı vardı türk klanı olarak başka yoktu sanırsam . brezilyalısı fransızı israillisi herkez memleketisyle takıldığı zamanlar o zaman bile türkün farkını anlayabiliyordun çok güzel zamanlardı artık bitti .





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcmage_enes -- 24 Temmuz 2018; 0:53:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
errorman_cem
4 ay (1510 mesaj)
hocam artık bitti derken o artık kelimesi için bile 10 sene falan geçti.
rambonun bir filmi gibi buz kütlesi içinde 50sene sonra uyanan bi zenci adam vardı onun gibi mi yaptın ne yaptın?
oyun 10 sene önce bitti hatta sonra euko yalanı oldu o bile ortalarda kalamadı.sonra yeni yeni serverlar geldi onlarda patladı bütün serverlar birleşti gene olmadı sonra steamko çıktı gene olmadı olmadı olmuyor .ama bunlar üzerinden bile 6-7 yıl geçti


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @arcmage_enes

A
arcmage_enes
Konu Sahibi

4 ay (559 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: errorman_cem

hocam artık bitti derken o artık kelimesi için bile 10 sene falan geçti.
rambonun bir filmi gibi buz kütlesi içinde 50sene sonra uyanan bi zenci adam vardı onun gibi mi yaptın ne yaptın?
oyun 10 sene önce bitti hatta sonra euko yalanı oldu o bile ortalarda kalamadı.sonra yeni yeni serverlar geldi onlarda patladı bütün serverlar birleşti gene olmadı sonra steamko çıktı gene olmadı olmadı olmuyor .ama bunlar üzerinden bile 6-7 yıl geçti
ben güzel zamanda bıraktım oyunu 2006 mart ayında ondan sonra oyun tamami ile parasal bir oyun oldu geçenlerde bir facebook grubunda ares serverinde cz char yapıcam 10 bin tl yetermi diyenleri görünce yuh dedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
errorman_cem
4 ay (1510 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: arcmage_enes

ben güzel zamanda bıraktım oyunu 2006 mart ayında ondan sonra oyun tamami ile parasal bir oyun oldu geçenlerde bir facebook grubunda ares serverinde cz char yapıcam 10 bin tl yetermi diyenleri görünce yuh dedim.

Alıntıları Göster
şuan onu bırak oyunda gereksiz bir hype yapıyor bynogame user çekmek için en çok izlenen twicth yayıncılarını tekrar koya başlattı ve hepsine 50 -100bin arası item teklif etti ben inanmıyorum ama 200 milyarlık charlar varmış. bende bırakalı 10 sene oluyor fakat 3 kere geri döndüm 2 aydan uzun sürmedi euko 5 ay falan sürdü sanırım ama şuan bir hype treni başladı bakalım yeni server muhabbeti falanda var da bakalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Stoa
4 ay (283 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: errorman_cem

şuan onu bırak oyunda gereksiz bir hype yapıyor bynogame user çekmek için en çok izlenen twicth yayıncılarını tekrar koya başlattı ve hepsine 50 -100bin arası item teklif etti ben inanmıyorum ama 200 milyarlık charlar varmış. bende bırakalı 10 sene oluyor fakat 3 kere geri döndüm 2 aydan uzun sürmedi euko 5 ay falan sürdü sanırım ama şuan bir hype treni başladı bakalım yeni server muhabbeti falanda var da bakalım

Alıntıları Göster
Ntt’nin yayıncılara 50k item teklif ettiğinin kanıtı var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.