Depremde vefat eden tüm vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Dün Cumhurbaşkanı böyle bir ifade kullandı.Anlamadığım bir şey var müteahhitler 6 ay 1 yıl önce belki bu yaptıkları evleri 1-2 milyon TL ye vatandaşa sattılar insanlar belki ömürleri boyunca bunun kredisini ödeyecekler ( inşallah kurtulabilmişler ise!! ) tutup bu yıkılan evleri neden TOKİ yapıyor hepsi için söyleyemem ancak bu çok yanlış eminim böyle bir karar bu adamlara daha fazla çalma çırpma cesareti verir nedir bu müteahhit sevdası arkadaş yazık günah bu millete…
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
İşin trajikomik kısmı, madem o kadar kısa sürede yapabilme imkanımız var tam olarak neyi bekledik? Aklıma 2 cevap geliyor, ya yalan 1 seneye yapılacağı ya da insanların ölmesini beklediler.
Seçimin ertelenebilmesi için seferberlik ilan edilmesi lazım, oda savaş halinde olur. Kaynak; Anayasa
Depremin ardından konuşulmaya başlanan, seçimlerin 6 ay ya da 1 yıl ertelenmesi formülünün ise bugün için yasal karşılığı bulunmuyor. Anayasa’ya göre Cumhurbaşkanı, yalnızca savaş durumlarında seçimi erteleyebiliyor. Bunun dışında bir erteleme için Anayasa değişikliği şart. Halkoyuna gitmeden TBMM’nin yapacağı Anayasa değişikliği için 600 sandalyeli TBMM’de 400 milletvekilinin oyu gerekiyor.
Dün Cumhurbaşkanı böyle bir ifade kullandı.Anlamadığım bir şey var müteahhitler 6 ay 1 yıl önce belki bu yaptıkları evleri 1-2 milyon TL ye vatandaşa sattılar insanlar belki ömürleri boyunca bunun kredisini ödeyecekler ( inşallah kurtulabilmişler ise!! ) tutup bu yıkılan evleri neden TOKİ yapıyor hepsi için söyleyemem ancak bu çok yanlış eminim böyle bir karar bu adamlara daha fazla çalma çırpma cesareti verir nedir bu müteahhit sevdası arkadaş yazık günah bu millete…
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >