selamlar ,zyxel-ex3501-t0 modemimiz var , mac adresine göre youtube engellemesi yapabilirmiyiz? çocuklar evde youtube belli cihazlardan girsin istemiyorum. yada örnek veriyorum şu cihazdan şu saatler arası girebilsin istiyorum. teşekkürler
Modem arayüzünde ebeveyn denetimi var. Sadece youtube engellenir mi onu bilemiyorum ama istediğiniz saat aralığında, istediğiniz cihazlara internete erişim engeli koyabilirsiniz.
Bu modelde voip ayarları kapalı, bu ayarları nasıl açarız. Netgsmden aldığım sip bilgilerini buraya yazıp telefon kullanmak istiyorum. TT de yardımcı olmuyor.
Superonline'ın verdiği modemi bırakıp kendi deco modemime geçtim. Son zamanlarda çok sıkıntı çıkartmaya başlamıştı, ping sorunları, data kayıpları, ve yeşil yanmasına rağmen internetin kopması.
merhaba bu modemi verdi superonline daha yeni keenetic siparişi verdim sorunsuzca kullanabilir miyim birde tv+ android box var modem ayarlarına baktım igmp proxy hayır yazıyor
Elimde Türk Telekom'un verdiği EX3501-T0 var. Cihazdan oldukça memnundum fakat taahhüt bitiyor ve başka bir yere taşınıyoruz. Cihazı iade etmem gerekiyor. İade etmezsek bu cihaz için ne kadar ödemek gerekir? İçindeki Türk Telekom firmware'inden tamamen kurtulmak mümkün mü? TT dışında bir ISS ile çalışır mı? Tenda V12'yi modem olarak kullanıp, EX3501-T0'i router olarak kullanmayı düşünüyorum. Yeni evdeki bağlantım 75 megabit VDSL.
6 aydır kullanıyorum başlarda ps5 de 85 mb civarı hız vardı online oyunlarda pek sıkıntı çekmiyordum şimdi 45 mb ye sabitlendi hızı 200 mb ye çıkardım yine aynı kaldı oyunlar eziyete dönüştü. Bende tp link modem var AC1200 c5v bunu taktım tüm ayarları bilgileri gitmeme rağmen bi türlü internete çıkamadım mac clon deniliyor ama öyle bir seçenek yok bu konuda yardımcı olabilir misiniz. Acaba TT başka bir modem kısıtlamasıı mı yapıyor - Kaynak: forum.donanimhaber.com
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @vizyongokay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @vizyongokay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @psycash
Bu mesajda bahsedilenler: @cce
Bu mesajda bahsedilenler: @cce
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @debian_user
Elimde Türk Telekom'un verdiği EX3501-T0 var. Cihazdan oldukça memnundum fakat taahhüt bitiyor ve başka bir yere taşınıyoruz. Cihazı iade etmem gerekiyor. İade etmezsek bu cihaz için ne kadar ödemek gerekir? İçindeki Türk Telekom firmware'inden tamamen kurtulmak mümkün mü? TT dışında bir ISS ile çalışır mı? Tenda V12'yi modem olarak kullanıp, EX3501-T0'i router olarak kullanmayı düşünüyorum. Yeni evdeki bağlantım 75 megabit VDSL.
Teşekkürler...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Yazılım Versiyonu
EX3501-T0-V0.12-260508