< Resime gitmek için tıklayın > |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > Wood-Earth ve Water bazlı bir Build yaptım. Bu oyunda Build yaparken en önemli etmen silah seçimine bağlı element dağılımı olmalı. Bunları yetenekler ve zırh özellikleriyle desteklemek gerekiyor. Her ne kadar oynanış ve Boss dövüşlerini oldukça beğensem de bir çok eksiği mevcut. Hikaye anlatımı çok kopuk hissettiriyor.Mekan tasarımları ve düşman çeşitliliği üzerinde hiç durmamışlar. From Software oyunlarının Alamet-i Farikası olan bölümlerin birbirine labirent gibi bağlanma şekli bu oyunda nerdeyse hiç yok. Keza müzikler hiç epik hissettirmiyor. Bunun yanında Combat oldukça rafine olmuş. Hızlı aksiyona yakın bir oynanışı mevcut. Tıpkı Sekiro'da ki gibi Deflect ve Mikiri Counter benzeri bir yapı var. Özellikle bazı Boss'lar From Software serisine konacak kadar kaliteli ve epik hissettiriyor. (Lu Bu) Sekiro kalitesene yakın hissettirdi. Oyunu bitirmeye yakınım. Daha önce Nioh serisinden herhangi bir oyunu oynamamış kişiler için biraz karışık olduğu ortada. Bir kaç önemli detaydan bahsedeyim. -Girdiğiniz haritalarda mutlaka bayrakları açın. -Ne kadar çok bayrak toplasarnız kalıcı moral puanınız o yüksek olacaktır. -Moral puanları yetenekleri kullanabilmek açısından çok önemli. -Hangi silah tipinde oynamayı seviyorsanız element dağılımını ona göre yapın. -Klasik Souls oyunları gibi Str-Dex-Vigor olayı bu oyunda yok. -Onun yerine elementler aracılığıyla Build yapıyoruz. -Örneğin Wood Can barını arttırırken, Earth Deflect ve Maksimum taşıma kapasitesini arttırıyor. -Silah, zırh ve seçtiğimiz yeteneklerin hepsi bir bütün olmalı. -Özellikle Demirciden, kıyafetlerin beğenmediğiniz özelliklerini değiştirerek Build'inize uygun hale getirin. -Şimdilik aklıma gelenler bunlar. -Kafanıza takılan şeyler olursa özelden veya burdan sorabilirsiniz. Müsait oldukça yanıtlarım. |
hocam olay sadece bu mesajlardan ibaretse arkadaşlar eleştiriyi çok kaldıramamış. Gayet öznel bir fikir belirtmişsin. Bu aralar herkes diken üstünde hissediyor, gerginler. |
hocam olay sadece bu mesajlardan ibaretse arkadaşlar eleştiriyi çok kaldıramamış. Gayet öznel bir fikir belirtmişsin. Bu aralar herkes diken üstünde hissediyor, gerginler. |
Oyuna çok yazık etmişler, dark soulslar kıvamında olabilecek oyunu team ninja üşengeçlikten nioh seviyesinde bırakmış. Oyunun aksiyon tarafı çok güzel ama onun dışında tonla e... |
Oyuna çok yazık etmişler, dark soulslar kıvamında olabilecek oyunu team ninja üşengeçlikten nioh seviyesinde bırakmış. Oyunun aksiyon tarafı çok güzel ama onun dışında tonla eksiği var. O yüzden eleştiriyorum. Yeni bir souls oyunumuz olabilirdi. -Harita sistemi leş ve ötesi ve her harita bir diğerine benziyor. -Keşif hissi vasat -Haritada ilerlerken hiç sürprizle karşılaşmıyoruz, sürekli kendini tekrar ediyor. -Yan görevler lüzumsuz, aynı haritanın küçüğünde oyna biraz git birini öldür şeklinde. Verdiği ödüller de tatmin edici değil. -Loot yapmak heyecanlı değil. Sürekli birbirinin aynı şeyler çıkıyor. Inventory çer çöple doluyor. -Harita sisteminin kötülüğü yüzünden boss arenaları da çok kötü, heyecanı öldürüyor. -Oyunda level atladığımda güçlendiğimi hissedemiyorum ki soulslarda en önemli mevzulardan biri bu bence. -Npc’ler çok ruhsuz, hiçbiriyle bağ kuramadım. Halbuki souls oyunlarında hep aklımızda kalan eb az bir iki npc var. -Oyunun mekaniklerinden biri olan büyüleri kullanmaktan ben zevk almadım çünkü hayat kurtarıcı değiller daha çok mehh işte tadındalar. -Onun dışında bir bu kadar teknik sıkıntı da sayardım ama uğraşmayacağım. Bu kadar yazmamın sebebi oyunun potansiyelini harcamış olmaları. He Nioh sevenleri ihya eder mi eder. |
Wo Long: Fallen Dynasty - Team Ninja Talks Soulsborne Influence and More https://www.youtube.com/watch?v=hZaa_Uyjztc |
Bu oyun nioh gibi soulslike mı olacak? |
Wo Long: Team Ninja'nın Yeni Soulslike'ı Nioh'tan Nasıl Farklı? < Resime gitmek için tıklayın > Çeviridir : Team Ninja'nın merakla beklenen Wo Long: Fallen Dynasty'nin yeni fragmanı ilk kez gerçek oynanış içeriyor olsa da, Team Ninja'nın yeni Soulsborne oyunu hakkında hala bilmediğimiz çok şey var. En önemlisi, Nioh serisinin iki taksimini yaptıktan sonra, ekip biraz yeni bir yöne gitmeye karar verdi ve biz de bunun nasıl farklı olduğunu bilmek istedik. IGN, Wo Long'un geliştiricinin popüler geçmiş serilerinden ne kadar farklı olduğunu öğrenmek için yapımcı Fumihiko Yasuda ve geliştirme yapımcısı Masaaki Yamagiwa ile görüştü. Wo Long'u Team Ninja'nın önceki çabalarından ayıran en belirgin şey ortamıdır ve bu yeni konumun Wo Long'u Nioh'tan birçok yönden farklılaştıracağı görülüyor. Yasuda, "Çin'de kurulduğumuz için, Japonya'da kurulan Nioh'tan çok daha büyük ölçekli mekanlar yaratabildik" diyor. “Kale gibi bir şey bile eskisinden çok daha büyük ve Wo Long'daki oyuncu karakteri zıplayabildiği için keşif daha dikey hale geldi” diye ekliyor. Nioh'un dövüşü ninja becerileri ve samuray kılıçları üzerine kuruluyken, Wo Long'un dövüşü tamamen Çin dövüş sanatları ile ilgili. Yasuda, "Oyun açısından en büyük fark hıza verilen önemdir," diye devam ediyor. "Nioh'ta olduğu gibi bir dayanıklılık ölçüsü yok, bu yüzden sürekli olarak hemen tepki vermeniz gereken çok sayıda durumla karşı karşıya kalacaksınız. Daha agresif oynamayı seçebilirsiniz, ancak düşman saldırılarından kaçmanın birçok yeni yolu da var.” Dayanıklılık göstergesinin olmaması ve daha hızlı tempolu dövüş bize FromSoftware'in Sekiro: Shadows Die Twice oyununu hatırlattı, ancak Yasuda ve Yamagiwa bize artan temponun sadece Çin dövüş sanatlarına odaklanan bir oyun için doğal göründüğünü söylüyor. Yamagiwa, gerçek Çin dövüş sanatları uygulayıcılarının hareketlerinin hareket yakalama yoluyla uygulandığını, ancak bunların oyunun hayali aksiyonuna uyacak şekilde ayarlandığını söylüyor. Bir dayanıklılık göstergesinin olmaması ve daha hızlı tempolu dövüş bize FromSoftware'in Sekiro: Shadows Die Twice'ını hatırlattı. Yeni fragman, oyuncu karakterini mızraktan uzun kılıca ve ikili kılıca kadar çok çeşitli silah türlerini kullandığını gösteriyor. Hem silahların tasarımları hem de saldırı düzenleri, Nioh'un daha temelli eylemiyle karşılaştırıldığında akışta belirgin şekilde farklıdır. Yamagiwa, "Son oyunda seçebileceğiniz 10'dan fazla silah türü olacak" diyor. Sistem açısından, Wo Long'un en büyük oyun değiştiricisi Moral sıralama sistemi olabilir. Wo Long'da hem oyuncunun hem de düşmanların bir Moral derecesi vardır. Düşman sizden daha yüksek bir rütbedeyse, onları yenmek daha zor olacaktır. Oyuncu, düşmanları yenerek rütbesini yükseltebilir, ölmek ise bir düşüşe neden olur. Düşmanların sıralaması da oyuncuyla yüzleşmekten etkilenir. Yamagiwa, bu yeni dinamiğin Wo Long'un seviye tasarımının temel bir yönü olduğunu söylüyor. Yamagiwa bize “Yeni Büyücülük Büyülerinin kilidi, daha yüksek bir seviyeye ulaştığınızda açılacak ve bu büyüler sihirli büyüler gibi çalışacak” diyor. "İlahi Canavarlar savaş sırasında da size yardım etmek için çağrılabilir," diye devam ediyor. Fragmanda Çin'in efsanevi canavarlarından biri olan Vermilion Bird'ün çağrıldığını görebilirsiniz. Hikayede ilerledikçe bu ilahi canavarlarla daha fazla arkadaş olacaksınız.” Bruce Lee'nin ünlü “Düşünme, hisset” sözünün ima ettiği gibi, Çin dövüş sanatları tamamen sezgiyle ilgilidir. Görünüşe göre Team Ninja, bu felsefeyi Wo Long'a sadık bir şekilde dahil etmeyi hedefliyor. Kaynak : https://www.ign.com/articles/wo-long-how-team-ninjas-new-soulslike-differs-from-nioh |
Wo Long: Fallen Dynasty'nin ana görevlerinin hepsini bitirmek, yan görevlerle ve gizemli durumlarla yaklaşık 40 saat alacak! |
Kısa mı sanki biraz? |
Bence ideal Nioh ve Nioh 2 bir noktadan sonra çok baymaya başlıyordu. |
Wo Long: Fallen Dynasty Demosu Yayında https://store.playstation.com/en-us/product/UP4108-PPSA09294_00-TRIAL00000000000 < Resime gitmek için tıklayın > |
oooo süper haber saol kratos usta. |
Wo Long: Fallen Dynasty | Full PS5 Demo Playthrough of Team Ninja's Latest! https://www.youtube.com/watch?v=dqXTNa_Zur8 Wo Long Fallen Dynasty Exclusive 8-Minute Gameplay!! Tokyo Game Show 2022!! https://www.youtube.com/watch?v=2dgljS18j0U |
Wo Long: Fallen Dynasty - Lu Bu | Boss Fight (TGS Gameplay Showcase) https://www.youtube.com/watch?v=colStsWfrAE |
sekiro havası var bu oyunda sanki |
Nioh 3 sandım hoşuma gitmedi. Daha önceki görsellik oynanış falan daha iyiydi sanki. |
< Resime gitmek için tıklayın >
https://www.youtube.com/watch?v=I4uFoD0WyXw
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 26 Ekim 2022; 12:18:1 >