Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
10
Cevap
1068
Tıklama
0
Öne Çıkarma
WD 15EARS 1.5 TB caviar green 1 ayda öldü.
E
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

evet arkadaşlar dün gece herzamanki gibi downloada bırakmıştım pc yi. 1 tb caviar black setuplar için, 1.5 tb da depo için kullanılıyor bütün oyun film müzk resimler ordaydi.sabah kalktıgımda hdd ortalıkta yoktu bilgisayarımda görünmüyordu. rest attım biosa baktım orda vardı sonra aygıt yöneticisinden windowsada ekledim tekrardan. çok yavaş dona dona çalısıyordu zaten o an anladım ne oldugunu.neyse 7 tane bad sector var dıyor hdtune.kopyalama hızı acayip düşük ve zırt pırt donuyor pc.biliyorum badsector ün çözümü yok ancak 7 tane bad sectörden bukadar çılgın halemi gelir bir hdd. ayrıca alali 1 ay oldu.dün geceye kadar her degeri normal çıkan, 1 tık etmeyen hdd gece ne elektirikler kesildi ne birşey oldu çalışma sıcaklıklarinda 30 u görmedi daha hiç ancak sabah uçmuş. bu nasıl oldu anlamadım.şuanda bile ne bir ses nede başka bir işaret gösteriyor fiziksel olarak.garip tıkırtılar falan yok.

şimdi tek istedigim, 900 gb lık verimi diger hdd me atabilmek. ancak 1.5 mbps ile bunu yapmam imkansız.bir çözüm yokmu 7 sectorden bu hale gelmesi bana hiç mantıklı gelmiyor yapabilecegim birşey varmı arkadaşlar ? ve ayrıca hdd yi sanalmarketimden almıştım. orayamı kargolamaliyim yoksa direk garanti kadıgında yazan yeremi. bu 2 konuda yardımcı olursaniz sevinirim.


< Resime gitmek için tıklayın >



M
12 yıl
Yüzbaşı

O yedi tane bad sector değil Reallocated sector count yani bozuk olan sektörlerin yerine hdd yedek sektörlerinden 7yeni sektör atamış bu sayı bende 27 olamsına rtağmen hdd gayet hızlı çalışıyor , yani bence sorun orada deil... Hdd'nin kablolarını falan söküp takın birde başka bi smart programıyla bakın durum nasıl??


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

sorun bad sector lerden başka birşey galiba. madmaxzek butun kablolari degiştirdim ve hatta özellikle saglam hdd ye taktım ondan cıkarttıklarımı, hiçbir sorun yok. hdd durmadan delay a giriyor. hdd regenerator ile test yaptırmaya calistim. scan yaparken 1 saniye kadar okuyor sonra delay, 1 saniye sonra tekrar okuyor ve ardından tekrar delay. hdd deki tüm verilere ulaşabiliyorum ancak klasorleri açarken bile donuyor.bir müzik açmaya calistigimda 2 saniye caliyor 2 saniye duruyor. galiba verileride kurtaramiycam bu nedenle. bir çözümü varmıdır bu işin ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Binbaşı

current pending sector 65binlerde ilginç geldi ne demekki


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

fikri olan biri yokmu şu konuda


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yarbay

Pardusun cdden çalışan versiyonu var. bunu internetten indirip cdye yazıp bir de linux altında deneyebilirsiniz. Linux içinde media player mp3 player var, onlarla film veya mp3 açıp yine takılma var mı diye bakın. Windows belki update ile birşey yükleyip sorun çıkarmış olabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl
Yarbay

hdd yi başka bir sistemde çalıştırmayı deneyin.Problem devam ediyorsa problemin hdd den olduğu kesinleşecektir.
hdd de problem devam ediyorsa yapılacak çok bir şey yok.sn de 1.5 mb kopyalama hızı yapıyorsa parça parça tek tek kurtarabildiğiniz kadar kurtarın ve garantiye yollayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
12 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

galiba bu hdd nin serisinde bir sorun var.wd forumlarında 1mbps le kopyaliyorum diye birçok kişi şikayet etmiş. donma yaşayanlarda var. 7, 8 sayfaya ulaşmış konular. hatta benimkine benzer sorunu olanlarda var birşey kopyalarken 1 dakka donup 1 dakka normal calisip sonra tekrar donan birileri var. ancak bende 2 saniyede 1 oluyor o hdd ye ulaşmaya calistigimda. windows diger hdd de oldugu için normal kullanımda bir sorun yok.

ahmetkep sistemde bir sorun oldugunu düşünmiyorum.2 hdd oldugu için saglam hdd nin kablolarina bozuk olani, bozugun kablolarına saglam olanı taktım. bir degişiklik yok. yani enazından donanımsal bir sorun yok gibi duruyor. ancak son çare birşekilde başka bir pc de denemeye calisicam. ayrıca ender pardusu indirip deniycem. umarım bir degişiklik olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl
Yarbay

ben yinede dene derim ama sen bilirsin.kolay gelsin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
12 yıl
Yüzbaşı

Aynı sorun yarım saat önce benim Samsung 1.5 TB hardiskinde başına geldi. Daha 1 ay bile olmadı ve içinde 1 TB veri var. Hiç bişey kopyalayamıyorum.. Off ya...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl
Onbaşı

bende daha yeni sipariş verdim. Bu yazıyı okuyunca kıllandım çünkü bendede 1tb lık verim var ve önemli dosyalarım. Eğer bu hdd bozulursa o kadar resim video gidecek. En iyisi siparişi iptal etmek. Alacaksam samsung alayım. Bi tane 8.4 gb hardiskim var 10 senedir çalışıyor. Hiç bir bozulma olmadı. Şu anki sistemimdede samsung kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Bir arkadaşımda western hdd si vardı oda bozulduydu bütün verileri gitmişti. Bu western marka bozulmalarla ünlü herhalde



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.