Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
87
Cevap
2774
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: vw'in halojeni reno'nun merceklisinden iyidir! (5. sayfa)
S
13 yıl (1347 mesaj)
Yüzbaşı

...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superstreet -- 7 Eylül 2013; 1:29:20 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
13 yıl (1853 mesaj)
Binbaşı

Clio ve Polo karşılaştırması yapmak isterim. İkisini de kullandığımı belirteyim. (ikisi de güncel kasa)

Tasarım: Göreceli ama Clio daha yenilikçi.
Donanım: Baz donanımda Clio açık ara önde.
İç mekan: Polo sade ve hoş. Clio'nun göstergeleri daha iyi. Bence bu konuda berabere. Clio'da yumuşak malzeme daha fazla.
Motor: Baz modellerde Clio 5 bg daha fazla sunuyor. Clio hem dizelde hem de benzinlide daha iyi kaçıyor.
Şanzıman: Clio'da vites geçişleri kemikli. Polo biraz daha önde.
İkinci el: İkisi de altın gibi değerli.
Fiyat/Performans: Clio önde.

Şimdi bu karşılaştırma nereden çıktı demeyin. En ulaşılabilir modelleri, en ulaşılabilir donanım seviyelerinde karşılaştırdım. Bir de marka değil modellerin karşılaştırılması gerektiğini düşünüyorum. Mesela Golf>Clio , Latitude>Golf.

Türkiye'deki gariplik Vw'den kaynaklanmıyor. Vw firmasının dünya çapında asla "premium" olmak gibi bir iddiası olmadı. Adamların zaten Porche ve Audi adlı iki markası var premium sayılabilecek. Tuhaflık bizdeki ezberci, araştırmadan yoksun vatandaşımızda ve buna milleti sıralara mahkum eden, araçları karaborsa usulü satan Doğuş Oto'da. Adamın kafasında oluşmuş bir algı "Alman'sa kalitelidir." diye. Haksız değil elbet, bence de kaliteli bir marka Vw ama "premium" asla değil. Adı üstünde "Halk Arabası" üreten, orta sınıfa hitap eden bir marka.

Vw çok satıyor. Burada çok satmasına asla bir itirazım yok ama bazılarınızın tutumları Volkswagen'i rekabet etmemeye teşvik ediyor. Benzer kalitede bir ürünü, fahiş fiyata üstelik de sırayla satma politikası boykot edilmelidir; aksine el üstünde tutuluyor. Adam sana zaten sattığı ürün için ülkende fabrika açmaz. Buna ancak biz zorlayabiliriz.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
G
13 yıl (604 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam en mantıklı cevaplardan biri olmuş elinize sağlık, Türkiye de ne yazık ki doğuş oto denen bir saçmalık aldı başını gidiyor.

Adamın elinde bulundurduğu bütün şirketleri böyle bi premium yapma çabası var mesela etiler ' nusret ' sıradan bir bonfileyi normalden 5 kat daha fazla yiyebileceğiniz başka bir yer var mı ?

Milleti keriz yerine koymaktan başka birşey yaptıkları yok, he ferit şahenk he bizde bu kafa oldukça kral sensin.




Bu mesajda bahsedilenler: @egelidost
F
13 yıl (4029 mesaj)
Yarbay

Halojen ve mercekli far tartışması yapacaksak şöyle bir örnek vereyim. 2002 yılında Avrupa'da , 2003 yılında ülkemize gelmeye başlayan Megane II 'nin üst donanımında olan orjinal mercekli d2s xenon far , ben iddia ediyorum o zaman için VW , Opel felan zaten lafı geçmez premium markalarda bile zor bulunurdu. Hatta valeo marka bu farların premium markaların farlarından daha dayanıklı ve kaliteli olduğunu iddia ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Z
13 yıl (1168 mesaj)
Yüzbaşı

Kesinlikle güzel yorumlamışsınız. Zaten premium lafını bizim halkımız uyduruyor. Yani poloda ESP gibi hayati bir donanım hala standart değil...

Şimdi yanlış anlaşılmasın yeni polo kötü bir araba değil ancak baz donanımın hala ESP'siz ve 2 airbag ile satılmasını ben ayıplarım arkadaş...

Distribütör halkımızı resmen salak yerine koyuyor. Utanmasalar direksiyon ile vites topuzunu da opsiyon yapacaklar...

Ancak tüm bunlara rağmen sonuç; bayii önünde 6 ay kuyruk... Gelde buradan yak

Biraz bilinçli tüketici olabilsek, bayii önünde 6 ay kuyruk olmasa, bak adamlar nasıl paşa paşa aynı fiyata ESP li ve 6 havayastıklı araçları satmaya başlıyor.



Z
13 yıl (1168 mesaj)
Yüzbaşı

Kesinlikle güzel yorumlamışsınız. Zaten premium lafını bizim halkımız uyduruyor. Yani poloda ESP gibi hayati bir donanım hala standart değil...

Şimdi yanlış anlaşılmasın yeni polo kötü bir araba değil ancak baz donanımın hala ESP'siz ve 2 airbag ile satılmasını ben ayıplarım arkadaş...

Distribütör halkımızı resmen salak yerine koyuyor. Utanmasalar direksiyon ile vites topuzunu da opsiyon yapacaklar...

Ancak tüm bunlara rağmen sonuç; bayii önünde 6 ay kuyruk... Gelde buradan yak

Biraz bilinçli tüketici olabilsek, bayii önünde 6 aylık kuyruk olmasa, bak adamlar nasıl paşa paşa aynı fiyata ESP li ve 6 havayastıklı araçları satmaya başlıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @egelidost
F
13 yıl (1776 mesaj)
Binbaşı

arkadasin cok iyi sallamis, renault un kullandigi mercekler valeo dur , valeo da fransiz markasidir sen git bak bakayim vw nin ustunde hangi mercekler var veya halojen ler var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
13 yıl (592 mesaj)
Yüzbaşı

Tasarim olarak tabiki vw. renonun sisme botlarinin yaninda vw cok daha guzel



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.