Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4517
Cevap
230363
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Volvo'nun yakışıklı delikanlısı; C30 / C30 R Design... (52. sayfa)
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: YEY

quote:

Orijinalden alıntı: Furion90

Sn yüzbaşı YEY
bu dediğin 184hplik araç mini s'mi yoksa bmw'mi

3.20d tabiki. mini 6 litremi yakiyor mus ortalama ? Araba bilginizden suphe etmeye basladim Furion :))

dostum k.bakmada benim aklım 3-4 yazı öncesinden karıştı o yüzden hiçbişe anlamadım nese boşwerelim
bmw volvo mini hepsi birbirine geçti aklımda şuan





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furion90 -- 22 Kasım 2012; 17:38:42 >

F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

Tesekkur ederim arkadaslar Allah hepimizi kazadan beladan korusun..

hayırlı olsun kardeşim araban çok güzelmiş ilk defa bi beyaz c30 bukadar hoşuma gitti


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

erhannnnnnnnnnn
hacı şu yayınladıgın 2 vidyodan ilki çalışmıyor
2.vidyodaki c30'un body kit harikaymış
r-design'e özel bi body kit'mi o ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

Dostum YEY
benim bi arkadaş vardıya
bugün bana gene birşeyler söyledi senin bilgin fazla olduğu için sorayım dedim
mini cooper araçları volvolar kadar sağlammış aston martindeki malzemeler kullanılıyormuş mini araçlarında
mini'nin dünyanın en sağlam olan volvo ile eşdeğer olması doğrumu sence?
senin o mini s r16mıydı neydi o modelinden alıcakmış seneye çok güzel araç çok hızlı gidiyor diyor
tüp takarım ona daha az yakar diyor sence 180hplik bi araca tüp taksa masrafı çok etkilermi yani çok benzin yakıcak bu araç ... ee tüp taktırırsa masrafı azalırmı ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furion90 -- 22 Kasım 2012; 17:37:12 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
14 yıl (4157 mesaj)
Yarbay

o videoyu kaldırmışlar sanırım onun yerine bu eğlenceli videoyu izleyelim ozaman =)

Videoyu izlemek için tıklayınız


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

aracın her hali harika



L
14 yıl (3744 mesaj)
Yarbay

İyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler arkadaslar hepimiz araclarimiza keyifle bineriz insallah.

Benim sizlere bir sorum olacak, aracin ses sisteminde muzik dinlerken sesi ortanin uzerine getirdigimde on hoparlorlerden sanki patlakmis gibi cok rahatsiz edici kotu ses geliyor.Bas ve ön eq ayarlarindan basi kistigimda da ses cok tiz oluyor.genellikle iphone bagli oldugun da daha da fazla bu sorun mevcut.bugun servise gittim dinlediler ve kimisi normal derken bazilari da hoparlor patlak dedi.s40 da ki high performance sound da bile ayni volume e cikinca bu ses mevcut degil.sizde durum nasil?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
14 yıl (2964 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

İyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler arkadaslar hepimiz araclarimiza keyifle bineriz insallah.

Benim sizlere bir sorum olacak, aracin ses sisteminde muzik dinlerken sesi ortanin uzerine getirdigimde on hoparlorlerden sanki patlakmis gibi cok rahatsiz edici kotu ses geliyor.Bas ve ön eq ayarlarindan basi kistigimda da ses cok tiz oluyor.genellikle iphone bagli oldugun da daha da fazla bu sorun mevcut.bugun servise gittim dinlediler ve kimisi normal derken bazilari da hoparlor patlak dedi.s40 da ki high performance sound da bile ayni volume e cikinca bu ses mevcut degil.sizde durum nasil?

Montana,

High performance benımkısı. Sonuna kadar actıgım halde seste bozulma yok. Hatta daha da ıstıyor sesi, en azından bende o hıssıyatı uyandırıyor.
Bunların bence en onemlı ozellıgı bu, son seste bıle kalıteyı bozmaması.

Sana önerim şu, kapıların gözlerine hiçbir şey koymaman. Yani en ufak şey bile olsa titreme yüzünden sesi bozuyor. İnsanlık hali ya belki böyle bir şey vardır dikkat etmemişsindir.

En kötü ihtimal bozuksa bile, garantisi vardır aracın değiştirirsin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babyonboard -- 22 Kasım 2012; 21:23:33 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
14 yıl (3744 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: antrepocu

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

İyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler arkadaslar hepimiz araclarimiza keyifle bineriz insallah.

Benim sizlere bir sorum olacak, aracin ses sisteminde muzik dinlerken sesi ortanin uzerine getirdigimde on hoparlorlerden sanki patlakmis gibi cok rahatsiz edici kotu ses geliyor.Bas ve ön eq ayarlarindan basi kistigimda da ses cok tiz oluyor.genellikle iphone bagli oldugun da daha da fazla bu sorun mevcut.bugun servise gittim dinlediler ve kimisi normal derken bazilari da hoparlor patlak dedi.s40 da ki high performance sound da bile ayni volume e cikinca bu ses mevcut degil.sizde durum nasil?

Montana,

High performance benımkısı. Sonuna kadar actıgım halde seste bozulma yok. Hatta daha da ıstıyor sesi, en azından bende o hıssıyatı uyandırıyor.
Bunların bence en onemlı ozellıgı bu, son seste bıle kalıteyı bozmaması.

Sana önerim şu, kapıların gözlerine hiçbir şey koymaman. Yani en ufak şey bile olsa titreme yüzünden sesi bozuyor. İnsanlık hali ya belki böyle bir şey vardır dikkat etmemişsindir.

En kötü ihtimal bozuksa bile, garantisi vardır aracın değiştirirsin.

Aracin kapilarinda hicbirsey yok hocam.ses zirilti seklinde degilde patlak hoparlor misali cok kotu.ozellikle sag kapi hoparloru daha da kotu arkalarda sikinti yok.yarin servis haber verecek volvoyla goruseceklermis garanti konusunda.

Benim de aklim almiyor kesin bir sorun var.premium sound diye cok ciddi paralarla alinan bir ses sisteminde boyle ses olamaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

İyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler arkadaslar hepimiz araclarimiza keyifle bineriz insallah.

Benim sizlere bir sorum olacak, aracin ses sisteminde muzik dinlerken sesi ortanin uzerine getirdigimde on hoparlorlerden sanki patlakmis gibi cok rahatsiz edici kotu ses geliyor.Bas ve ön eq ayarlarindan basi kistigimda da ses cok tiz oluyor.genellikle iphone bagli oldugun da daha da fazla bu sorun mevcut.bugun servise gittim dinlediler ve kimisi normal derken bazilari da hoparlor patlak dedi.s40 da ki high performance sound da bile ayni volume e cikinca bu ses mevcut degil.sizde durum nasil?

dostum bas oranını azalttıgında tizide azaltmalısın
bence bas ve tiz ortada kalmalı
eğer sesi açtıgında müzigin yükselen yerlerinde çat çut diye sesler geliyorsa o ses sistemi çatlatılmıştır bişekilde zarar görmüştür
iphone yada başka şeylerle müzige bagladıgında ses verimi hep düşük olur
şöyle bi etkende var cd'ye mp3 yaptıgınızda müziklerinizin 320kb olmasına özen gösterin daha net ses alırsınız daha güçlü yani
premium sound sanırım volvodaki en yüksek mertebeli ses sistemiydi fiyatıda 12milyar civarıydı 8 hoparlör 1000W Yada 600W olması gerekiyordu sen o ses sistemiyle ortalıgı aglatırsın :D
bende 140W'lık en düşük ses sistemi var orjinal
benim ses sistemindede problem var sesi son ses açamıyorum mesela
son kademeye 3 çizgi kala seste çatlamalar oluyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Furion90 -- 22 Kasım 2012; 22:15:28 >

L
14 yıl (3744 mesaj)
Yarbay

Benim iphone da ki muziklerim de hepsi 320 kbps altini uzun yillardir dinlemiyorum zaten.

Ses 3 tik kala bende de bozuluyor.bazen bas biraz acikken r&b hip-hop ve ya derin alt frekans olan sarkilar da da ses bozulup bong bonk kafayi tirlatiyor on hop lar...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
14 yıl (1982 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Furion90

Dostum YEY
benim bi arkadaş vardıya
bugün bana gene birşeyler söyledi senin bilgin fazla olduğu için sorayım dedim
mini cooper araçları volvolar kadar sağlammış aston martindeki malzemeler kullanılıyormuş mini araçlarında
mini'nin dünyanın en sağlam olan volvo ile eşdeğer olması doğrumu sence?
senin o mini s r16mıydı neydi o modelinden alıcakmış seneye çok güzel araç çok hızlı gidiyor diyor
tüp takarım ona daha az yakar diyor sence 180hplik bi araca tüp taksa masrafı çok etkilermi yani çok benzin yakıcak bu araç ... ee tüp taktırırsa masrafı azalırmı ?

Valla minilerin carpisma testlerinden cok iyi skorlar aldigi dogrudur. Zaten bmwye ait oldugunu biliyorsunuzdur. Dolayisiyla guvenlik saglamlik acisindan bmwnin bu araclar uzerinde ekstra emegi vardir. Aston martinle ilgisi yok :) Yalniz olumlu kazalari coktur mininin evet. Bunun sebebi inanilmaz derecede yol tutmasi ve cok hizli olmasi asabiyle acemilerin direksiyona gecmesidir. Yol tutusu o kadar iyi ki surucuye asla yoldan cikmayacaksin hissi veriyor ve 1180 kg lik aracta 175 hp 20 yasindaki aceminin kaldiramayacagi miktarda ciddi guctur. Benimde gencken bi pertim vardi :) Sonraki 2 minimi boyasiz aldim boyasiz verdim..

Miniye tup takma fikri uzerinde cok hayale kapilmamasini tavsiye ediyorum :) Cunku R56 kasa direct injection,lpg isteselerde takilamaz.Onceki R53 kasa motoru ise benzinle bile zor calisiyor :)) Birak lpg yi. Superchargerli sistem oldukca komplike ve hassas. Su an biraderde r56 var Ortalama yakit sehir ici 10-12 litredir(istanbul icin). Sehir disi 8-9 litre.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: YEY

quote:

Orijinalden alıntı: Furion90

Dostum YEY
benim bi arkadaş vardıya
bugün bana gene birşeyler söyledi senin bilgin fazla olduğu için sorayım dedim
mini cooper araçları volvolar kadar sağlammış aston martindeki malzemeler kullanılıyormuş mini araçlarında
mini'nin dünyanın en sağlam olan volvo ile eşdeğer olması doğrumu sence?
senin o mini s r16mıydı neydi o modelinden alıcakmış seneye çok güzel araç çok hızlı gidiyor diyor
tüp takarım ona daha az yakar diyor sence 180hplik bi araca tüp taksa masrafı çok etkilermi yani çok benzin yakıcak bu araç ... ee tüp taktırırsa masrafı azalırmı ?

Valla minilerin carpisma testlerinden cok iyi skorlar aldigi dogrudur. Zaten bmwye ait oldugunu biliyorsunuzdur. Dolayisiyla guvenlik saglamlik acisindan bmwnin bu araclar uzerinde ekstra emegi vardir. Aston martinle ilgisi yok :) Yalniz olumlu kazalari coktur mininin evet. Bunun sebebi inanilmaz derecede yol tutmasi ve cok hizli olmasi asabiyle acemilerin direksiyona gecmesidir. Yol tutusu o kadar iyi ki surucuye asla yoldan cikmayacaksin hissi veriyor ve 1180 kg lik aracta 175 hp 20 yasindaki aceminin kaldiramayacagi miktarda ciddi guctur. Benimde gencken bi pertim vardi :) Sonraki 2 minimi boyasiz aldim boyasiz verdim..

Miniye tup takma fikri uzerinde cok hayale kapilmamasini tavsiye ediyorum :) Cunku R56 kasa direct injection,lpg isteselerde takilamaz.Onceki R53 kasa motoru ise benzinle bile zor calisiyor :)) Birak lpg yi. Superchargerli sistem oldukca komplike ve hassas. Su an biraderde r56 var Ortalama yakit sehir ici 10-12 litredir(istanbul icin). Sehir disi 8-9 litre.

mini cooper r85 lpg taktırıcakmış tabi alırsa
bu modeli etkilermi yoksa etkilemezmi ?
arkadaşının mini cooper r85 model aracına binmiş tüplüymüş ve çok hızlı kalkıyomuş benzinliden farkı yokmuş kalkışta hızlanışta öyle dedi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

Benim iphone da ki muziklerim de hepsi 320 kbps altini uzun yillardir dinlemiyorum zaten.

Ses 3 tik kala bende de bozuluyor.bazen bas biraz acikken r&b hip-hop ve ya derin alt frekans olan sarkilar da da ses bozulup bong bonk kafayi tirlatiyor on hop lar...

dostum bak sana ne diyorum ben
cd harici araca kablo ile baglayıp dinledigin şeylerden kaliteli ses performansı bekleme
belki altın uçlu kablolarla daha iyi ses alabilirsin tabi oda varsa...
ben gidip problemimi sorduumda servise 150tlye yaparız demişlerdi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

arkadaşım bana c30 sat mini al demişti hatta
bilemiyorum mini tip olarak en sevmediğim araçlardan birisi yanlış anlamasın kimse ama inanılmaz gıcık bir tipi var aracin
onu geçtim çok benzin tüketiyor ve volvo kadar saglam olmadıgıda kesin
c30 bnm için biçilmiş kaftan ben hayatımda böyle bi araç dizaynı görmedim ekonomik açıdanda çok iyi güvenlik desen zaten adı üstünde volvo
ne biliyim ya kafama yatmadı açıkçası hayatta yapmıcagım şey
hee şöyle bi durum var mini yerine param olsa gider camaro yada mustang alırım o ayrı



L
14 yıl (3744 mesaj)
Yarbay

Furion90 sagolasin benim sorun ses kalitesinden farkli birsey zaten..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
14 yıl (4157 mesaj)
Yarbay

montana
aracı alır almaz bu tarz bir problemle karşılaşman ilk etapta biraz hevesini kaçırabilir seni çok iyi anlayabiliyorum çunku ben de aracı aldığımda bir kaç problemle karşılaşmıştım.ama sabırlı ol eğer gerçekten bahsedildiği gibi dayanılmayacak gibiyse yaptırmanı tavsiye ederim. fakat yok eğer benim yaptığım gibi 2.el paranoyaklaşmasıysa bu bence biraz daha bekleyerek alışabilirsin. ama anlattıkların kadarıyla ilk seçenek daha ağır basıyor. umarım problemin yakın zamanda giderilir.



N
14 yıl (3081 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

bence de can sıkacak bir durum yok. sesin kusursuza yakın çıkması gerekir.yetkili servis üzerinden ısrarcı gitmekte fayda var diye düşünüyorum.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

L
14 yıl (3744 mesaj)
Yarbay

@erhan850 @NevNiyaz

Evet sorun kucuk birsey belki ama insanin canı sıkılılıyor arkadaşlar, tesekkur ederim..

Ben sesin boyle olmaması gerektigi icin servisde ısrarcı oldum zaten.Servisin ariza onayi almak cin yönlendirdigi muzik sistemleri satip montaj yapan dukkan sorunu kabul etmedi bu cihazlar boyle fazla ses vermez eger isterseniz size daha farkli sistem yapabiliriz dedi! Cok guzel pazarlama yaptilar sagolsunlar! Bende oyle birsey yapacak olsam bu konularda bilgimin oldugu ve evimde eski aracimdan kalan audison 5.1 kanal anfi ve Focal k2 power serisi comp ve subwoofer takimim oldugunu soyledim.amacim sorunumun cozulmesi ve mevcut ses sistemiyle muzik dinlemek istemem.

Bugun aradilar arac 3. Yilinda olduğu icin bu tip bir sorun garantiye girmiyormus..yari yariya yapabileceklerini soylediler sag hoparlor icin kayit acmislardi odemem gerken 390 liraymis.miktar cok fazla gelse de yapacak birsey olmadigindan kabul ettim siparis gececeklermis pazartesi ellerinde olurmus.

Umarim karsiligini aliriz ve sorun hallolur.Hallolmazsa da hic olmazsa denedim boyleymis derim belki icim rahatlar ...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl (376 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: montana_35

@erhan850 @NevNiyaz

Evet sorun kucuk birsey belki ama insanin canı sıkılılıyor arkadaşlar, tesekkur ederim..

Ben sesin boyle olmaması gerektigi icin servisde ısrarcı oldum zaten.Servisin ariza onayi almak cin yönlendirdigi muzik sistemleri satip montaj yapan dukkan sorunu kabul etmedi bu cihazlar boyle fazla ses vermez eger isterseniz size daha farkli sistem yapabiliriz dedi! Cok guzel pazarlama yaptilar sagolsunlar! Bende oyle birsey yapacak olsam bu konularda bilgimin oldugu ve evimde eski aracimdan kalan audison 5.1 kanal anfi ve Focal k2 power serisi comp ve subwoofer takimim oldugunu soyledim.amacim sorunumun cozulmesi ve mevcut ses sistemiyle muzik dinlemek istemem.

Bugun aradilar arac 3. Yilinda olduğu icin bu tip bir sorun garantiye girmiyormus..yari yariya yapabileceklerini soylediler sag hoparlor icin kayit acmislardi odemem gerken 390 liraymis.miktar cok fazla gelse de yapacak birsey olmadigindan kabul ettim siparis gececeklermis pazartesi ellerinde olurmus.

Umarim karsiligini aliriz ve sorun hallolur.Hallolmazsa da hic olmazsa denedim boyleymis derim belki icim rahatlar ...



inş geçer problemin kardşm
benim ses sistemi böyle son 3 çizgi kala bozuluyor ama gidipte yaptırmadım böyle idare ediyorum