1. sayfa
|
Üniversiteye geç başlamak değil beraber başladıklarından sonra bitirmek kişisel olarak sorun ve baskı yaratır. Üniversite ye başlamanın yaşı yoktur. Amcamın oğlu askeriyeyi binbaşı rütbesinde bıraktı emekliydi.50 yaşından sonra İngiliz Dili edebiyatı bölümü üniyi bitirdi. Yüksek lisans doktora yaptı . 60 a merdiven dayadı özel üniversitesinde ders veriyor. Hiçbirşey için geç değil yeterki bir amacın olsun. |
| Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim. Aslında ben de aynı şekilde düşünüyorum ama ailemin de beklentilerini karşılamam gerekiyor diye düşündüğümden bir an önce iş hayatına atılmam lazım diye strese giriyorum. Ama cevabınız içime su serpti tekrardan teşekkürler 🙏🏻 |
| İşe gir, finansal olarak kendi kararlarını verebildiğin zaman istediğini okursun. Aksi durumda sürekli göze batacaksın. |
| Cevabınız için çok teşekkür ederim. Evet ben de öyle düşünüyorum bence de maddi olarak özgür olunca istediğimi yapabileceğim ama yine de izin vermemelerinden korkuyorum, onu da zaman gösterecek. |
| Paranı kazandıktan sonra karışmalar azalır, olurda devam ederse geçerliliği olmaz. Taşınır geçersin. Senin evin, senin kuralların olur. |
| Evet doğru söylüyorsunuz, tekrardan teşekkür ederim 🙏🏻 |
| hiçbir şey için geç değildir hocam başlamak istiyorsan başla |
|
Boş kaygı. Ben de aynı düşünüyordum en başta. Herkesin hayat sineması ayrı. 18 yaşında girdiğim bölümü beğenmedim, 20 yaşında tekrar üni sınavına hazırlanıp devlet ünide hukuk fakültesi kazandım, okulu uzatmadan dört yılda bitirdim ama HMGS (Hukuk Mesleklerine Giriş Sınavı) üç sınavı aşamadım, dördüncü sınavda 120 sorudan 101 doğruyla, gayet iyi bir puanla sınavı geçtim ve yaşadığım şehrin en iyi ve kıdemli avukatlarından birinin ofisinde staj kabulü aldım. |
| Sizin adınıza çok sevindim, başarılarınızın devamını diliyorum. Toplum baskısı insanı çok yoruyor bir de sınıf arkadaşlarım 18 19 yaşlarında olurken ben 22 23 yaşlarında olacağım veya yaşıtlarım çoktan mezun olup güzel işlerde çalışırken ben daha yeni başlamış olacağım bu düşündürüyor ama denemeye değer sanırım. Cevabınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻 |
Bak yukarıda da yazdım mesela. Ben bir sene istemediğim bölümde okudum, bir sene üniversite sınavına, bir buçuk sene meslek sınavına harcayarak üzere toplamda 3.5 sene gecikmeli başladım. Şu an olduğum konumdan mutlu muyum? Evet mutluyum. Emin olun kimsenin ayıpladığı falan da yok bizim ülkede herkes hayat, geçim kaygısında çünkü. İnsanlar evine sağ salim varıp ekmeğini götürmeye çalışıyor. Zaten bunların muhabbetini alaycı şekilde yapanlar kişilik olarak olgunlaşmamış, hayatı toz pembe sanan insanlar oluyor. Adliyede 35-40 yaşında olup daha yeni ruhsatnamesini alan avukatlar var mesela. Çalıştığı işi beğenmiyor, yeniden sınava hazırlanıp avukat oluyor mesela. Benim başka bir arkadaşım üçüncü sınıfta mühendisliği bırakıp sınava hazırlandı, tıp fakültesini kazandı, tustan da iyi puan alıp şu an asistanlığını yapıyor mesela. Çok klasik bir laftır ama başarı için başarısız olunur zaten. |
| Gerçekten çok çok teşekkür ederim güzel mesajınız için. Doğru söylüyorsunuz herkes kendi derdinde kimsenin kimseyi düşünecek hâli yok. Konuşanlar da karşısındakini küçük görmek için konuşuyor sanırım. İnsan bir kere hata yapıp pişman olunca başka bir hata yapmamak için adımlarını daha dikkatli atıyor, ben de o yüzden ince eleyip sık dokuyorum ama zaten daha önümde 1 sene var. O bir senede hayatımı yoluna koymaya çalışacağım. Desteğiniz, mesajlarınız ve zaman ayırdığınız için tekrardan teşekkür ederim |
1. sayfa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >