Ekranın en sağı ve en solundaki X koordinatına göre yapılacak bu işlem. Şu aşağıya atacağım linkteki komut ile kameranın görüş alanının sınırlarındaki X ve Y değerlerini çekebilirsiniz, ondan sonrasında buna göre gerekli kontrolleri anlık yaptırıp mesela sağ kenar için X = 5 olsun, sol kenar için de X = -5 olsun. "if (karakter.transform.position.x >= 5)" ise karakter.transform.position.x = 0 ... gibi devam edebilirsiniz.
https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Camera.ViewportToWorldPoint.html
Yılan oyunu yapımlarına bakabilirsiniz, yılan oyunundaki mantıkla aynı şey anlattığım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fulton -- 2 Aralık 2020; 2:9:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Fulton